World of Warcraft-tråden del 6

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marshmallow
Står alltid där för att sabba achivement hunters+ nya fiskare som glider på en räkmacka.

Här har vi ett av problemen med wow , kids som bara måste förstöra för alla andra.

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cht
Trevligt med lite fler Shattered Hand:are här.
Kul att det går bra för er, gillar er idé och approach med MWR. Fortsatt lycka till!

/Amset, Dies Irae @ Shattered Hand

Tackar ödmjukast och önskar er all lycka!

Visa signatur

Mystique 631 | Hiper 580W | DFI LT X38 T2R | E6700 4GHz| Fuzion custom vattenkylning | HyperX 1150MHz @ 1310MHz | Asus 8800GT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dax
Här har vi ett av problemen med wow , kids som bara måste förstöra för alla andra.

Största problemet är väl dom som inte förstår att spelet är till för att ha roligt.
Du verkar ju vara en sån, för hade du förstått att det är till för att ha roligt så hade du insett att det är just därför folk ställer sig i fontänen eller över brevlådan.
Det är nämligen förbannat roligt när folk gråter och det är riktigt trevligt tidsfördriv i väntan på något vettigare att göra, nu gör ju inte jag detta då eftersom jag personligen anser att det är meningslöst att slösa guld på ett jävla mount som är fult som satan men annars hade jag garanterat gjort det också.

Ha en trevlig dag och försök att se saken från andras perspektiv.

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enity
Största problemet är väl dom som inte förstår att spelet är till för att ha roligt.
Du verkar ju vara en sån, för hade du förstått att det är till för att ha roligt så hade du insett att det är just därför folk ställer sig i fontänen eller över brevlådan.
Det är nämligen förbannat roligt när folk gråter och det är riktigt trevligt tidsfördriv i väntan på något vettigare att göra, nu gör ju inte jag detta då eftersom jag personligen anser att det är meningslöst att slösa guld på ett jävla mount som är fult som satan men annars hade jag garanterat gjort det också.

Ha en trevlig dag och försök att se saken från andras perspektiv.

Största problemet är väl att du Enity inte vet vad som är roligt här i världen. Om ungen som tappar glassen i sandlådan får dig skratta, då tycker jag synd om dig.

Jag ska erkänna att jag inte är perfekt, skadeglädje är kul och jag vet att detta är ett spel som är till för att man ska ha roligt, men jag anser att man borde göra det med lite mer stil än såhär!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enity
Största problemet är väl dom som inte förstår att spelet är till för att ha roligt.
Du verkar ju vara en sån, för hade du förstått att det är till för att ha roligt så hade du insett att det är just därför folk ställer sig i fontänen eller över brevlådan.
Det är nämligen förbannat roligt när folk gråter och det är riktigt trevligt tidsfördriv i väntan på något vettigare att göra, nu gör ju inte jag detta då eftersom jag personligen anser att det är meningslöst att slösa guld på ett jävla mount som är fult som satan men annars hade jag garanterat gjort det också.

Ha en trevlig dag och försök att se saken från andras perspektiv.

Så varför ger du inte bort dina kontouppgifter till någon som tar bort din gubbe/gear, det är säkert roligt för nån, och nekar du dom detta nöje (som är på din bekostnad) är det du som ska se saken från deras perspektiv, enligt dig själv.

Griefers är roliga dock, därför man raidar på en pve server... slipper man många såna ego-trippande smurfar som måste hävda sig mot andra spelare stup i kvarten
Varför dom väljer sätt att hävda sig på/dryga sig på när folk inte kan göra något åt det är ju uppenbart iaf, precis som med dom som gankar lowbies i startzonerna.

Permalänk
Medlem

Undra rom Enity är en översittare etc även i verkliga livet, allt talar ju för det tycker synd om hans omgivning.

Nä väx upp och mogna lite mer.

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enity
Största problemet är väl dom som inte förstår att spelet är till för att ha roligt.
Du verkar ju vara en sån, för hade du förstått att det är till för att ha roligt så hade du insett att det är just därför folk ställer sig i fontänen eller över brevlådan.
Det är nämligen förbannat roligt när folk gråter och det är riktigt trevligt tidsfördriv i väntan på något vettigare att göra, nu gör ju inte jag detta då eftersom jag personligen anser att det är meningslöst att slösa guld på ett jävla mount som är fult som satan men annars hade jag garanterat gjort det också.

Ha en trevlig dag och försök att se saken från andras perspektiv.

Jag tycker tyvärr också att sånt är kul :/ Vi får ställa oss i ett hörn o växa upp

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dax
Här har vi ett av problemen med wow , kids som bara måste förstöra för alla andra.

Det finns inget roligare än att förstöra för dessa "tokstollar" som tror att WoW är på allvar. ;D

Vet inte hur många gånger jag har joinat raider med enbart sådana personer för att sabotera.

Ja jag vet att det är extremt fult o göra så, men jag är iallafall snäll emot alla de som spelar spelet för nöjes skull.

Permalänk
Medlem

Vad häftig du är då.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f_k_shadow
Vi i Mature Weekend Raiders på Shattered Hand EU söker fler raid sugna, vuxna människor. Människor som först och främst prioriterar real life, men som också ar ett brinnande intresse för WoW.

http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=8865087754&sid=1

Läs igenom posten och se om ni uppfyller kraven. Släng upp en application på:

mwr.wowstead.com

Vi rekryterar folk, inte klasser inte heller gear. Däremot har vi kommit till en gräns där vi är lite mindre öppna för en del specs/class roles. Just nu är vi till exempel i ett stort behov av:

-Hunters
-Locks
-Fury/arms warriors
-Elemental shamans
-Boomkins
-Shadow Priests

Vi kör just nu Ulduar10 och har fyra bossar down!

Hoppas på att vi får höra från er!

MVH, Skywarden.

Ahh, Babben.....inte visste jag du var här.

Permalänk
Medlem

Folk kanske tycker det är roligt att klara saker snabbt istället för att stå och wipea i 5 timmar? Märker ju att det är massor med fragbiteare som gjort konton på SweC.

Förövrigt slut på WoW så bryr mig inte så mycket om spelet men man måste ju kommentera när det är massor av idioter här.

Permalänk

Förstår vad du menar, har i princip slutat själv nu. Var lite bättre när epics var epics och man fick vara lite kreativ med klasserna.

För övrigt är det ju sjukt kul att blocka folk som fiskar.

BossQuotes är också ett kul addon om man vill vara irriterande, funkar dock bäst i grupp.

Visa signatur

Får jag lov eller skall vi dansa först? http://www.rpgsource.net/gallery/chinko_eng.swf kekekek

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco
Så varför ger du inte bort dina kontouppgifter till någon som tar bort din gubbe/gear, det är säkert roligt för nån, och nekar du dom detta nöje (som är på din bekostnad) är det du som ska se saken från deras perspektiv, enligt dig själv.

Griefers är roliga dock, därför man raidar på en pve server... slipper man många såna ego-trippande smurfar som måste hävda sig mot andra spelare stup i kvarten
Varför dom väljer sätt att hävda sig på/dryga sig på när folk inte kan göra något åt det är ju uppenbart iaf, precis som med dom som gankar lowbies i startzonerna.

Handlar inte om att man nekar denna personen detta nöje, var och en för sig själv så därför håller inte din jämförelse.
Din jämförelse är som att jag skulle säga att folk måste ställa sig på rad för att bli dödade för att pvpare måste få ha roligt.

Lite skillnad på att kräva en aktiv handling av andra för att få ha roligt mot att själv utföra en handling som förstör för andra för att ha roligt utan att kräva att den man förstör för ska göra något för ens eget nöje.
Jag menar individerna som fiskar i fontänen har ju trots allt själva valt att fiska där för det är väl ändå ingen som tvingat dom till det?

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk

Jag har som hobby att ställa bilen för ingången till ica.

Jag menar ju, dom som handlar där har ju själva valt att handla där. Det är väl ändå ingen som tvingat dom till det!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dragan_at
Jag har som hobby att ställa bilen för ingången till ica.

Jag menar ju, dom som handlar där har ju själva valt att handla där. Det är väl ändå ingen som tvingat dom till det!

Testa att göra så och se vad som händer.

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Medlem

vadfan vad tänker gms med egentligen?! skulle crafta ett chest och en hjälm för en 20g fee/st han totalt vägrar att betala 20g st och säger att det blir 20g för båda. säger till honom att det inte kommer hända säger han "kkthx ignored thief"
idag blev jag bannad i 48h för scamming lyckat...

Visa signatur

ASUS Strix Z270H i7700k 5.0ghz custom loop
Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200mhz
ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL

Permalänk
Medlem

När man medvetet går in för att irritera eller förstöra för andra människor måste man f*n ha någon skada i skallen.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem

Det är tråkigt att se att vissa tycker det är roligt att förstöra för andra, bara på ren djävelskap alltså. Visst kan det vara kul att "busa" ibland, men man får tänka till så det inte går till överdrift. En enkel tumregel är att behandla andra som man själv vill bli behandlad. Det hela är väl en mognadsfråga bara.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av virtoz
vadfan vad tänker gms med egentligen?! skulle crafta ett chest och en hjälm för en 20g fee/st han totalt vägrar att betala 20g st och säger att det blir 20g för båda. säger till honom att det inte kommer hända säger han "kkthx ignored thief"
idag blev jag bannad i 48h för scamming lyckat...

Haha, vafan? Pratade dom inte ens med dig först? Eller såg dialogen ni hade fört med varandra?

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neX
Haha, vafan? Pratade dom inte ens med dig först? Eller såg dialogen ni hade fört med varandra?

nix frågade om jag hade tid att prata om något svarade jag "hi sure whats the problem?"
sedan *BANG* vi tänker stänga ditt account pga in game scam bla bla bla tips om att jag ska läsa reglerna bla bla en till bann och det är permanent. när jag försökte skriva något tillbaka så stod det att gm inte hade öppen ticket med mig...jävla tjockskallar båda två -.-

edit:
Date of Violation: 27-4-2009
Character Name Involved: Sälklubbaren
Type of violation: In-game scam
Consequences for Account: Account suspended for 48 hours

ganska konstigt att dom skrev dagens datum istället för "scammen" ifråga inträffade två dagar sedan ;/

Visa signatur

ASUS Strix Z270H i7700k 5.0ghz custom loop
Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200mhz
ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av virtoz
vadfan vad tänker gms med egentligen?! skulle crafta ett chest och en hjälm för en 20g fee/st han totalt vägrar att betala 20g st och säger att det blir 20g för båda. säger till honom att det inte kommer hända säger han "kkthx ignored thief"
idag blev jag bannad i 48h för scamming lyckat...

anmäl gubben för scam när du får ditt konto aktiverat igen skulle jag ha gjort iaf.

sedan till folket ovan ang om folk som förstör visst att stå med ett mount på en postlåda är inte fel imo finns fler postlådor i de flesta städer, och att stå i vattnet är lågt och omoget.
men varför inte bara gå därifrån å göra ngt annat under tiden? . fast att skicka runt folk som frågar efter guld till folk i guildet är kul tror vi hade en som skickades runt till alla i guildet innan en skrämde bort honom.

och äntligen gjorde vi lite progress i ulduar med att döda kolagorn eller vad han nu heter och ett par snabba wipes on katt tanten.

Visa signatur

hooho säjjer en uggla i skogen eller tomten. vem vet

"Ja, med tanke på hur oviktig titeln är för Blizzard lär dom hyra in Tjeckiens bagarlandslag för att utveckla spelet med fria tyglar //Icetec"

Permalänk
Medlem

Greetings,

Following a review of your case, we can confirm that the evidence presented was correct, and that the subsequent action taken was appropriate. Our decision in this matter stands, and will not be overturned.

Please note, it is our policy never to reveal details regarding account investigations, beyond the information given in the original notice mail, for privacy and security reasons.

We now consider this matter closed, and would not look to enter into further communication on the matter.
------
vad fan är det för nötter egentligen?!

Visa signatur

ASUS Strix Z270H i7700k 5.0ghz custom loop
Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200mhz
ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL

Permalänk
Medlem

Men vadå, behöll du hans mats? Eller lämnade du tillbaka dom och sen sa han, omfg reported ninja, eller vad det nu var?

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

nej han ville att jag skulle crafta 1x chest och 1x head sedan ville han pruta ner priset ifrån 40g till 20g sa att det var okej med 30g sedan boom ignore kallad för ninja och reportard...

Visa signatur

ASUS Strix Z270H i7700k 5.0ghz custom loop
Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200mhz
ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Croles
Det är tråkigt att se att vissa tycker det är roligt att förstöra för andra, bara på ren djävelskap alltså. Visst kan det vara kul att "busa" ibland, men man får tänka till så det inte går till överdrift. En enkel tumregel är att behandla andra som man själv vill bli behandlad. Det hela är väl en mognadsfråga bara.

Folk har inte förstått att skilja på spel och verklighet. Väldigt ofta är det så... dessa personer är väldigt trevligt att sätta på plats o väcka ur drömmen.

Lär er skilja på spel och verklighet pojkar o flickor.

Sett en del av er här i tråden dragit de mest idiotiska jämförelserna redan. Spel är SPEL. Verkligheten är något HELT ANNAT.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av virtoz
nej han ville att jag skulle crafta 1x chest och 1x head sedan ville han pruta ner priset ifrån 40g till 20g sa att det var okej med 30g sedan boom ignore kallad för ninja och reportard...

Men, hade han gett dig mats?

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem

ja han gav mig matsen jag gjorde grejjerna sedan ville ha ha lägre pris

Visa signatur

ASUS Strix Z270H i7700k 5.0ghz custom loop
Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200mhz
ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av James_Exxo
Folk har inte förstått att skilja på spel och verklighet. Väldigt ofta är det så... dessa personer är väldigt trevligt att sätta på plats o väcka ur drömmen.

Lär er skilja på spel och verklighet pojkar o flickor.

Sett en del av er här i tråden dragit de mest idiotiska jämförelserna redan. Spel är SPEL. Verkligheten är något HELT ANNAT.

Att vara ett svin i verkliga livet eller i ett spel .. ser ingen skillnad på det mer än att i verkliga livet riskerar man stryk medan i ett spel gör man inte det vilket såklart lockar fram idioterna.

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av James_Exxo
Folk har inte förstått att skilja på spel och verklighet. Väldigt ofta är det så... dessa personer är väldigt trevligt att sätta på plats o väcka ur drömmen.

Lär er skilja på spel och verklighet pojkar o flickor.

Sett en del av er här i tråden dragit de mest idiotiska jämförelserna redan. Spel är SPEL. Verkligheten är något HELT ANNAT.

Någonsin hört talas om netikett? Nej, det har du nog inte. Synd att internet är tillgängligt för alla, inklusive idioterna man försöker fly från IRL.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av virtoz
ja han gav mig matsen jag gjorde grejjerna sedan ville ha ha lägre pris

Om du nu behöll sakerna kan jag förstå om du blev bannad för scamming, även om Gms kunde kollat dialogen mellan er bättre.

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death