Permalänk
Robot

Få ordning på kabeltrasslet.

Byggde mig ett skrivbord med möjlighet att få undan kablar och laptop till förmån av skärm. Byggde även in fläktar och för ventilation och utrymme för grenuttag. Så att endast en kabel behöver synas.

Besök albumet: Få ordning på kabeltrasslet. av KJR

Permalänk

Klockrent. Är detta endast en modell eller finns det "in real life".

Stilren design och det gillas.

Visa signatur

» Asus Maximus III Formula «•» I7 860 «•» 4gb pc15000 «•» Gtx295 «•» Intel X25 80Gb «•» 2.5Tb «•» Asus Xonar d2 «•» Fractal r2«•» Windows 7 ultimate «

www.vasbyit.se

Permalänk
Medlem

Vill inte vara den som är den, men vill gärna se den på sin plats i hemmet innan jag sätter betyg.

Är dock ett fint och smart bord måste jag säga!

Permalänk
Medlem

Tack, den finns i verkligheten, byggd i stort sett av MDF och Björk.

Visa signatur

KJR

Permalänk

Jätte fint bord du har byggt, startar du en fabrik som bygger sådana är jag din första kund

Permalänk
Medlem

Stiligt och stilrent!

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk

Grymt! (Y)

Permalänk
Medlem

riktigt fint, har själv gjort små saker för att gömma kablarna smart, men inte lika bra som ditt bort såklart

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt, men jag håller med CSM101. Bilder på bordet på plats i hemmet skulle varit fint att se!

Visa signatur

Chieftec Mesh ♣ Gigabyte DS4 ♣ q6600 (3,2 GHz) ♣ OCZ Reaper 2x2GB PC2-8500 ♣ 8800GT 512mb (740/1850/1060 MHz) ♣ Corsair 650W ♣ Raptor 150 GB ♣ 3Dmark06: 14341

Permalänk
Medlem

Mer stilrent blir det knappt

Permalänk
Medlem

Nice, ska fixa någon lösning för alla kablar till min dator också men har inte orkat

Permalänk
Medlem

Otroligt.. Riktigt snyggt m.m

Ett sånt skulle inte vara fel att ha själv

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Mycket stilrent och snyggt. Är tanken att du ska koppla upp dig trådlöst eller kör du helt enkelt utan nätverk (eftersom det saknas nätverkskabel menar jag )?
Synd att du fastnat för äpplet bara, men vi har väl alla våra brister..

Permalänk
Medlem

Snyggt och bra gjort!

Du kanske skulle försöka sälja designen till ikea eller något ^^?

Permalänk
Medlem

Så, nu ligger det en bild på hur det ser ut på plats.
Svar till AtreX: Du ser en nätverkskabel längst ner till vänster som går parallellt med strömkabeln på den nya bilden.

Schysst att ni gillar bordet!

Har nu testat om laptopen håller en stabil temp i lådan, 40 grader ligger laptopens temp på, även datorns fläktar tuffar på som vanligt.

Visa signatur

KJR

Permalänk

Om du har ritningar ect. eller ngt liknande?

Visa signatur

3600X@4.2GHz, RTX 3070 Ti, 16GB DDR4@3.6GHz, NH-D15, Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Avstängd

Njas. Sen har vi väskdatorn till vänster eller? Som ligger på golvet. Om det var du som byggde den?

Visa signatur

[Antec 300] E8400 ,2gb CorsairXMS2 EPP, ASUS P5Q PRO , ATI 4850 512mb , WD640GB HDD , Cooler Master Real Power 520w Mod Os: Windows Pro & Unbuntu 9.04

Permalänk
Medlem

Shitt! Va nice! gillar din stil... 10P helt klart

Ett sånt borde jag bygga själv... hur mycket kostade projektet? har du bilder från bygget?

Visa signatur

Workstation: Asus P9X79 - Intel i7 4,2Ghz 3930K - 32gb 1866mhz RAM - 256gb ssd + 4tb drive - 2x Asus Gtx 660 - 2x DELL 2713hm
Misc: Iphone 6s

Permalänk

Sweet! (Y)

Permalänk

Lite mer bilder på det riktiga istället för PS bilder? byggbilder?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

damn nice!

Permalänk
Medlem

åhåhå, nice!

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem

Nice, solkar 10a. Bra bild, stilrent och funktionellt.

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt! Gillar färgerna på den också. Inget standard träbygge detta inte!

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem

Solklar 10:a. Mycket välgjort.

Permalänk
Medlem

Jäkligt bra, 10 poäng!

Permalänk
Medlem

HELT I MIN SMAK! Sitter faktisk och klurar på något liknande själv... men ribban har plötsligt höjts en aning

Ger utan att blinka 10p för lösningen, även om bilderna inte visar bordet i sin rätta miljö.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

omg, är det två Macar på galleritoppen idag? Annat än snyggt och stilrent kan det ju inte bli.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Medlem

Galet snyggt bord! Jag har letat efter ett med liknande design.
Ser ut som man får snickra ihop ett själv..
Hur mycket gick kalaset på?

Visa signatur

Signaturer är mesigt!

Permalänk

Hej! Riktigt snyggt det där du Har själv också byggt mitt bord, kanske borde lägga upp en bygglogg om det.. Eller ja.. den är inte helt klar, kabeldragningen måste fixas först och sen ska skivan skruvas fast ordentligt

En fråga bara: Vad är det för skärmsläckare du kör med?