Svensk pve wow server?

Permalänk
Medlem

Svensk pve wow server?

Vilken är den mest svensk pve dominerande servern?

Vissa säger stormscale har bra pvp och pve är det sant?

//tackar

Permalänk

vill du ha mycket svenskar och ska spela horde ska du välja Shattered hand servern typ 95% av alla horde spelarna är svenskar eller danskar typ

är dock en pvp server men finns många svenska endgame raid guilder där också

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk

usch, att spela i ett svenskt raid guild är oftast usch, den bästa guilden jag lirat me under tbc var typ mest ryssar, förstod inte ett ord av va dom sade, men gear fick jag o bossar downade vi iaf. Nä men, svenskt guild är trevligt, men oftast så blire alltid så att folk ska ha breaks hit o dit.. Jag har erfarenheten att de slipper man med internaionella guild, och när de ävl behövs recruits så ere lättare o få tag på folk

Permalänk
Medlem

Nej, Stormscale har inte särskilt bra pve, mest dumma pvp'are. Shattered Hand låter som en bättre idé.

Visa signatur

mjau

Permalänk

Spelat shattered hand själv och det är nästan bara svenskar. Det var iofs ett par år sen men det är verkligen som rouge of darkness säger 80-95% skulle jag gissa på

Permalänk
Medlem

laughing skulle (horde) har riktigt många svenskar ca 80%~ sen 10% sammanlakt ifrån norge danmark finland och resten är ifrån turkiet och england

Visa signatur

ASUS Strix Z270H i7700k 5.0ghz custom loop
Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200mhz
ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL

Permalänk
Entusiast

Svenskar, danskar, norrmänn (skandinavier i övrigt) snubblar man över titt som tätt både hos Horde såväl som Allianse hos "Defias Brotherhood"
Visserligen är det en RP-PvP server, men det finns gott om PvE engame guilds

Det verkar som om PvP-biten stannat upp alltmer.
Trots allt verkar WoW vara till större delen ett PvE orienterat spel med ett halvlyckat försök till PvP.

Visa signatur

Bästa programmen till Linux - v2.0
Linux-guide: Val av grafisk miljö. (Att välja distribution).
-
Everyone should have a SGoC in their systems (SGoC: SysGhost on a Chip)