Killing floor dags i helgen

Permalänk
Medlem

Killing floor dags i helgen

http://store.steampowered.com/app/1250/

Tror det blir kung, men hade gärna sett fler banor.

Permalänk
Avstängd

jag såg spelet en dag jag hade tråkigt. tyckte fan kan vara roligt att testa. köper spelet och märker att spelet ej har kommit ut än >.< så jag väntar lite och alla gameplay videos gjorde mig ganska sugen

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
jag såg spelet en dag jag hade tråkigt. tyckte fan kan vara roligt att testa. köper spelet och märker att spelet ej har kommit ut än >.< så jag väntar lite och alla gameplay videos gjorde mig ganska sugen

ALLA gameplay videos?

Visste bara att det fanns en :/

Det känns som om det här kompletterar Left 4 Dead lite, är man inte sugen på det spelar man Killing Floor.
Jag skulle helst vilja testa det först, men det har ju ett riktigt bra pris iaf.

Läste även på FZ att det kanske inte är omöjligt att Killing Floor även kan börja säljas i vanliga spelbutiker.

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Avstängd

men om jag ej har fel så är killing floor en mod som har funnits till typ alla ut2000 etc spelen

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk

Killing Floor var/är en mod till UT spelen, ja. Men nu har de tydligen släppt det som ett fristående spel.

När jag såg motorsågen så åkte VISA kortet fram illa kvickt!

Permalänk

Också köpt det, ser riktigt roligt ut xD

Permalänk
Medlem

det verkar riktigt coolt faktiskt... jag gillar att kötta.

Avvaktar dock, detta då jag känner att det finns en viss risk att spelet kan vara riktigt ruttet.

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
När jag såg motorsågen så åkte VISA kortet fram illa kvickt!

Wörd!

Gillade även armborstet eller vafan det nu är.

"Open, non-linear play areas: choose when and where to fight — or run; weld doors closed to direct the monster horde down alternate corridors"
Spännande!

Blir en härlig kväll med lite Spansk cupfinal sen Killing Floor.

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk

slangade ner det nyss också iom det låga priset Hoppas det är något vettigt att variera L4D med.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Vore kul omman kunde få spela skiten också. Är ju den 14e nu!!

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Det släpps om 5 timmar, alltså klockan 19:00.

Permalänk
Medlem

KÖTTA!!!

Känns som Residen evil blandat med L4D nu när ja gkollar trailern igen

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Köpte det nyss. Hade tänkt plugga ikväll men spelet blir ju dyrare om man inte köper det nu...

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Avstängd

vilka är med på att kanske försöka få ihop 6 personer och spela tillsammans ikväll?

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk

Fan, kollade på skiten igår o ville inte ha det, men visst fan åkte visakortet upp nu iaf:D

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
vilka är med på att kanske försöka få ihop 6 personer och spela tillsammans ikväll?

sign me in!

Permalänk

Helvitti vad det började klia i plånboken, varför ska man se att saker är billigare en begränsad tid, bara det gör en sugen som fasen å köpa det

Visa signatur

Chassi: Dark Base 900|CPU: i7 6800k|Moderkort: Gigabyte X99P|Grafikkort: Gigabyte RTX 3080 Gaming|Minne: Corsair Vengeance 32BG|Nätagg: beQuiet! Dark Power 850W|OS: Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
vilka är med på att kanske försöka få ihop 6 personer och spela tillsammans ikväll?

måhända jag dyker upp! =)...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frostmork
Helvitti vad det började klia i plånboken, varför ska man se att saker är billigare en begränsad tid, bara det gör en sugen som fasen å köpa det

fast det handlar inte om mycket pengar, är det typ 40-50 spänn det handlar om:D? vad är det om du köper det senare? En bärs på krogne liksom!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
vilka är med på att kanske försöka få ihop 6 personer och spela tillsammans ikväll?

Kånt mi inn!!

JTheee @ Steam

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Jag är online från spelsläpp fram tills melodifestivalen (tror jag). Adda kallinka9b på steam om ni vill spela!

Permalänk

Jag och en polare köpte, fan ska det inte vara släppt nu? Det var väl kl 19 :(?

Permalänk

Antar att det är 20:00.

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Avstängd

kommer ihåg hur de var med l4d det var typ 3 timmar feter dom sa de skulle släppas som det verkligen släpptes

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Liten bunt med godis för de som inte har bestämt sig:

http://ve3d.ign.com/articles/features/47052/Killing-Floor-Vid...

Jag har inte köpt det, men vill. Vet dock inte om jag har råd att göra det, gjort så mkt skivbeställningar Det ser ju så najs ut iaf.

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Medlem

Att det inte ser snyggt ut är ju ingen nyhet men det ser heller inget vidare skojj ut faktiskt, inte enligt v1lles länk ^

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Avstängd

det påminner mig lite om zombie banan på cod 5. men får se hur spelkänslan är:P

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk

gillar inte "valve time"..
Jag borde spela detta nu ju :/

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Medlem

Dom håller på och fixar med "Dedicated Server Files" och finns ännu ingen bestämd tid när dom tror dom är klara, förrutom "idag". Vilket kan va sent inatt någon gång beroende på vilken tidszon dom går efter.

Permalänk

bah!

vill köra igång min motorsåg! :<