Permalänk
Medlem

könssjukdom?

hej, jag har haft sex utan kådis med min flickvän, hon var oskuld när vi träffades... och jag litar på det, så det är en fact.

men nu när vi lagt av med kondom och hon börjat äta p-piller så har jag fått utslag på kuken, typ röd flammigt/röda prickar över hela ollonet. jag har så klart snackat med min tjej och det kliar på henne typ. vi ska boka tid för testning snart.

asså jag vet inte hur vi har kunnat få det då jag litar på henne när hon säger att hon var oskuld och jag hade ingen könssjukdom innan jag träffade henne...

Permalänk
Medlem

Att du gärna vill tro någonting gör det varken mer eller mindre sant.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Re: könssjukdom?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ImTrying
jag litar på det

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ImTrying
jag litar på henne

Biggest mistake you ever made.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Hon kanske var oskuld när ni träffades och sen har hon legat med någon annan? Jobbigt grabben.

Permalänk
Medlem

åh fyfan va surt asså:( jag som behövde bli peppad. jag litar som fan på henne asså. hon skulle aldrig göra något sådant. om vi nu utesluter att hon var otrogen mot mig. kan man ha en könssjukdom vid födsel? vad tror ni swecare det kan vara för könssjukdom med de symptomen jag skrev? så jävla nervös

Permalänk
Medlem

Bara om någon av era mödrar bar på någon smitta vilket oftast inte är så troligt. Vad jag vet iallafall, någon annan expert som kan mer kanske.

Permalänk
Medlem

okej. nej det tror jag inte. hon det samtidigt som jag. vi är inte allergiska mot något då? fast låter sjukt osannolikt...

Permalänk
Medlem

Låter inte så troligt nej. Bäst att bara ta det som det kommer när ni går och testar er, och ta ett seriöst snack med din tjej.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ImTrying
hon skulle aldrig göra något sådant.

Nej fan tjejer är aldrig otrogna.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

snälla sluta va allmänt jävlig p-nilz -.-

Permalänk
Medlem

Han säger ju bara som det är, vad är det du vill höra? Ingen tjej har någonsin knullat någon annan och sedan ljugit om det för sin pojkvän, du har blivit smittad av en ny typ av könssjukdom som helt magiskt uppstår från ingenstans? Det är ju inte sant. Om det nu är en könssjukdom så är det ju någon av er som blivit smittad av en tredje part, och du säger ju själv att det inte är du.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ImTrying
snälla sluta va allmänt jävlig p-nilz -.-

Jävlig? Jag skulle kalla honom realistisk. Men ärlig talat, Vadfan ska vi svara på? Gå och testa er och lös era privata problem själv och efter det kan du försöka svara på min fråga; hur många sexexperter/hudläkare hänger på sweclockers ÖÄ?
Eller du kanske bara vill ha skrivet att du precis har fått lite baconros?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

Gör ingenting förens du testat dig. Har du något så får du väl ta det därifrån, snacka med tjejen osv... Finns ingen anledning att sitta och misstänka att du har en könssjukdom.

Visa signatur
Permalänk

Hmm låter som något jag fått när man "fått för mycket av det goda" så att säga, iof har väl det nästan varit mer i stil med skavsår kan man väl milt uttrycka det.

Så vad ni än gör ha inte för mycket sex!

Annars är du osäker och det inte försvinner ta och testa dig så är det ur världen sen, se bara till att du slipper praktikanter som skall vara med och titta det blir lite pinsamt.

Men det är en annan historia som jag ej tänkt förtälja här!

Mvh,
Viper@God

Permalänk
Medlem

Det är inte du som legat med nån innan då som smittat henne? Kan väl hända att det dröjer ett tag innan det bryter ut.. eller vad fan vet jag Fel forum helt klart

sök på google efter symptomen! mitt råd

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Avstängd

Jag tror det är normalt, att det kan bli lite flammigt och prickar ibland och svida på henne. Behöver inte vara något alls. Det är nog bara en reaktion men behöver absolut inte vara något med könssjukdom att göra.

Du ska nog se att det är negativt!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Tydligen är vi svenskar sämst på att skydda oss vid sex och jag skulle jättegärna vilja säga att ni/alla andra får tamefan skylla sig själva!!.

Bigges mistake youve made som det skrevs ovanför, bara att knata till doktor/ngn som kan ta reda på vad det och sen bota dig.

Sen se för fan till att skydda dig, herregud....

Håller med p-nilz till fullo, han är realistisk.

Du ser ju själv hur det gick..

Med kondom, allt lugnt
Utan kondom, allt åt helvete

vad drar du för slutsats av det ?

Permalänk

Urinvägsinfektion... Vem av er som smittat vem är inte lätt att säga men oftast får tjejen det och av någon anledning brukar smittan flyga över till killen...

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Urinvägsinfektion... Vem av er som smittat vem är inte lätt att säga men oftast får tjejen det och av någon anledning brukar smittan flyga över till killen...

Får man röda prickar och klåda av urinvägsinfektion? :S har jag då aldrig hört talas om

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Har självhaft samma symtom. Det är inget farligt brukar gå över ganska fort. Håll bara rent och fint så blir det kanon. Har testat mig ett antal gånger och aldrig visat någon sjukdom. Är antagligen bara så som viper@god sa. Bara lite skav. Testa använd glid medel så händer det inte lika lätt.

Visa signatur

håll klafen jag är dyslektiker
- egva 780i sli - q6600 + TRUE @ 3,5GHZ(Max 4.4GHZ med SS) - 2x8800gt SLI - OCZ SLI PC6400 4096MB - Fractal Design Newton 650W - Lian LI PC-A05B -
HP 2020 tablet pc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ImTrying
hej, jag har haft sex utan kådis med min flickvän, hon var oskuld när vi träffades... och jag litar på det, så det är en fact.

men nu när vi lagt av med kondom och hon börjat äta p-piller så har jag fått utslag på kuken, typ röd flammigt/röda prickar över hela ollonet. jag har så klart snackat med min tjej och det kliar på henne typ. vi ska boka tid för testning snart.

asså jag vet inte hur vi har kunnat få det då jag litar på henne när hon säger att hon var oskuld och jag hade ingen könssjukdom innan jag träffade henne...

du behöver inte vara oroligt, det är på grund av svamp som din flickvän har fått i underlivet som i sin tur orsakande röda prickar

Permalänk
Medlem

Tror precis som tyoma. Inget ovanligt alls, snarare tvärtom. Oerhört vanligt.

http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-...

Permalänk
Avstängd

jag fick röd flammiga prickar en gång. Började undra om mitt ex hade varit otrogen. men det visade sig vara att ett hårstrå att legat där under en kväll eller längre tid som gjorde att det hade blivit rödflammig i ungefär 1 vecka eller något liknande.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Jag träffa en tjej som hade duktigt surt ph-värde där nere. Det gjorde min lilla kamrat illamåendes ett tag.

Heh, jo. Hon var fräsch annars, bara det att hennes lilla mus spelade spratt precis före/efter mensen.

Permalänk
Medlem

eftersom alla säger att man måste vara otrogen för o få en könssjukdom har jag en fråga.

om _ALLA_ gick och "botade" sig mot klamydia, skulle de då bli utrotat? då ska ju alla ta medicin, även de som inte har det.

eller kan det vara så att det skapas en sjukdom när 2 individer har sex?

Permalänk
Medlem

Haha ta det lugnt!
Jag fick själv lite "prickar" eller typ röda utslag på ollonet, som till slut gick till att få lite torr hud där.
Slutade ha sex med min tjej nån vecka o det gick bort relativt fort.
Så ta det cool, o chilla med sexandet nån vecka

Tcntad: haha vem har kondom när har tjej? vore ju jävligt tråkigt isf.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk

även om det kanske inte är nåt speciellt är det ju ändå säkrast att prata med en läkare / va fan det nu annars heter...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av donic1989
även om det kanske inte är nåt speciellt är det ju ändå säkrast att prata med en läkare / va fan det nu annars heter...

Nää, här på swecare finns en tradition av att skapa sjukdomstrådar och vägra gå till läkaren. 20 sidor senare kommer TS skriva att hela paketet trillat av...

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbeharry

Tcntad: haha vem har kondom när har tjej? vore ju jävligt tråkigt isf.

Vem har kondom när har tjej ?..

Om du med frågan menar : vem har kondom när man har tjej så är svaret jag har knullgummit på..

Evil_AnAnAs:

Hahaha :p, lät roligt imo, verkligen synd om han som försöker vars paket trillar av :/.

Permalänk
Medlem

Som många här skriver så är det ett vanligt symptom, som jag själv hade för ett par veckor sen. Det går över, men kliar som fan i början. Blev lite fundersam också först, men läste på lite. Bakterieflorerna som inte lirar med varandra riktigt.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower