Radeon RV840 smygfotat

Permalänk

suddiga foton=6mån framåt i tiden?

DX11..vem behöver det o varför?

dx9 o 10, ruskigt små bild skillnader i spel, stora fps skillnader dock.... hur blir dx11 "på suddiga bilder" då? 3-SLI GTX285?

cod 4 mw2 videos har uppvisat snö (lost planet/crysis) i bra fps..vad är nästa häng???

Visa signatur

ASUS ROG Strix G17 G713QR-HG022T (Ryzen 9 5900HX, RTX 3070 Max-P 115+15W, G.Skill Ripjaws 2x16GB 3200MHz CL22 1.2v (F4-3200C22D-32GRS), 17.3" 1920x1080 300Hz 3ms, 2x1TB NVMe) + 27" 2560x1440 Acer Nitro XV272UV + Corsair K55 RGB + Deltaco DM210

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dinoman
Mer ointressant än så här blir det inte va? Seriöst en suddig bild på något grafikkort i en dator och Se & Hör-spekulationerna är igång.

Kunde inte sagt det bättre själv.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triton.se
suddiga foton=6mån framåt i tiden?

DX11..vem behöver det o varför?

dx9 o 10, ruskigt små bild skillnader i spel, stora fps skillnader dock.... hur blir dx11 "på suddiga bilder" då? 3-SLI GTX285?

cod 4 mw2 videos har uppvisat snö (lost planet/crysis) i bra fps..vad är nästa häng???

DX11 är gudomligt bra, det är något som kommer ge oss bättre prestandan, finare ögongodis och enklare kodning för spelutvecklare.

DX11 är MYCKET större än vad både DX9 och DX10/10.1 var och är idag. ATI har visat upp sina första Demos på DX11 och det är väldigt imponerande.

Personligen kommer mitt nästa grafikkortsköp grundas enbart på DX11 och inte att jag vill ha bättre prestanda.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alle_lenhovda
antar att det finns ett antal skylltar med en "fotografering förbjuden" logga på

Om man vill att inte någon ska se så hade man kanske inte valt plexi som sida i chassit. Du vet det är genomskinligt.
Naturligtvis vill AMD hypa kortet lite genom att det slääps lite teasers i form av suddiga foton.

Permalänk
Medlem

hur kommer det vara med fysik-effekter? kommer der vara inbyggt i DX11 eller kommer amd ha som Nvidia med physX liknande grejs?

jag har inte hängt med alls i grafiksvängarna det senaste året...

Permalänk
Medlem

Hmm... Ska bli spännande att se vilka som tar ledningen när DX11 blir ny standard faktist.

Visa signatur

[CHASSI] |Fractal Design R4 Titanium Grey| [PSU] |OCZ ZX1250w 80PLUS Gold| [MOBO] |P9X79-Deluxe| [CPU] |SB-E ICi7 3820| [CPU COOLER] |Zalman CNPS12X| [RAM] |G.Skill 4x4096MB CL11 2133Mhz Ripjaws Gaming| [OS HDD] |OCZ Vertex-4 128GB| [GAME HDD's] |OCZ Vertex-4 2x256GB RAID-0| [STORAGE] |Seagate 2x3TB| [GFX] |MSI GTX 580| [MOUSE] |Razer Mamba| [KEYBOARD] |Razer BlackWidow Ultimate| [HEADSET] |Corsair Vengeance 2000 Wireless 7.1|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triton.se

cod 4 mw2 videos har uppvisat snö (lost planet/crysis) i bra fps..vad är nästa häng???

Det heter bara MW2, inte cod 4 mw2.

Permalänk
Medlem

sämsta bilden jag någonsin sett... sen att vr-zone har sin äckliga logga mitt i skiten gör det inte bättre >.<

Permalänk
Musikälskare

Känns som ett försäljningsknep med "smygfoto", vad diskuteras i denna tråden? Hmm

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dinoman
Mer ointressant än så här blir det inte va? Seriöst en suddig bild på något grafikkort i en dator och Se & Hör-spekulationerna är igång.

Tänkte samma, tror jag tar lite sprayfärg och min gamla Samsung E700 med VGA cam (300kpix?) och startar en spekulation av någon überkort..

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

bilden säger inte mycket

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazutoyo
Vad ska dom göra, förbjuda folk i närheten att bära mobiler? Kameror finns överallt idag.

hela inlägget va ironi och ja tror att AMD själva tatt kortet ock kastat ut det.