Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av malte
Haft denna i ett par år nu, riktigt nöjd.

http://forumbilder.se/images/8c200952516PMa35c.jpg

centrumvända plåtisar?

Cool bil iallafall

Opticz: Fyfan vad tråkigt sånt där är :/ Och garage är för dyrt och ovanligt i större städer :/

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
centrumvända plåtisar?

Cool bil iallafall

Opticz: Fyfan vad tråkigt sånt där är :/ Och garage är för dyrt och ovanligt i större städer :/

Nä, breddade plåtfälgar. 8x14" med 215/45..!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av malte
Nä, breddade plåtfälgar. 8x14" med 215/45..!

aha!
Såg mycket ut som polarens fälgar som han centrumvänt

oj, fel bild.. Jaja får bli en till då

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ

oj, fel bild.. Jaja får bli en till då

http://www1.garaget.org/gallery/archive/63470/589343_wbu6xh.j...

Snyggt och annorlunda fast muttrarna får han göra svarta

Permalänk
Medlem

där är min bil, en gammal saab 900 turbo som jag vridit upp laddet på. ska sätta dit en fet intercooler så blir det lite extra knuff. men just nu så är frost pluggen sönder så jag ska sätta in en ny.

hmm vet inte riktigt hur man gör img taggen så man ser bilden direkt. html kod är inte min grej riktigt.
EDIT: sådär jag lyckades woho!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
http://img24.imageshack.us/img24/1918/bild1003.jpg

där är min bil, en gammal saab 900 turbo som jag vridit upp laddet på. ska sätta dit en fet intercooler så blir det lite extra knuff. men just nu så är frost pluggen sönder så jag ska sätta in en ny.

hmm vet inte riktigt hur man gör img taggen så man ser bilden direkt. html kod är inte min grej riktigt.
EDIT: sådär jag lyckades woho!

Fram med polertrasan så har du världens åk sen

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triss
Fram med polertrasan så har du världens åk sen

ja den är lite skitig och solblekt men polerar man den lite så är den nästan snygg igen :).

men först ska den fixas, frostplugg som rostat sönder och bråkar!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Var ut och tog en lite mer uppdaterad bild.

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Medlem

Här är min "nya" bil!

Gissa vad det är för bil!

Och ja! jag vet att den är skitig som satan, men precis tagit ut den från en loge där den stått sen förra sommarn. Har inte haft tid att tvätta den ännu :/

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

+

liten rebus. men jag erkänner att jag fuskade. ball nummerplåt, APK

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Här är min "nya" bil!

Gissa vad det är för bil!

Och ja! jag vet att den är skitig som satan, men precis tagit ut den från en loge där den stått sen förra sommarn. Har inte haft tid att tvätta den ännu :/

En Renault 8

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk
Medlem

hehe, kom på sen att det bara är att kolla på vv.se eller vart fan man kollar uppgifter om bilar nuförtiden

Men ja, det är en Renault R8 från 1964! Helt rostfri och gick precis igenom besiktningen med blankt papper!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loki
http://gundeman.se/dump/2.jpg
Var ut och tog en lite mer uppdaterad bild.

Jag såg dig åka och sladda utanför Avestavallen under karnevalshelgen, tror jag det var.

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loki
http://gundeman.se/dump/2.jpg
Var ut och tog en lite mer uppdaterad bild.

Jag har sett den ett antal gånger i Hedemoratrakterna också
Den har ett rätt härligt ljud, om jag inte missminner mig.

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chif
Jag såg dig åka och sladda utanför Avestavallen under karnevalshelgen, tror jag det var.

Vem? Jag? Sånt skulle jag aldrig göra.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av NUW4
Jag har sett den ett antal gånger i Hedemoratrakterna också
Den har ett rätt härligt ljud, om jag inte missminner mig.

Hedemora har jag faktiskt inte besökt någonting i år. Var dit nån sväng förra sommaren med bilen.
Ljudet ska man väl inte klaga på precis.

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk

Funderar på att byta ut mitt rödlyse mot en cabbe.. fast vet inte vad man ska köpa.. Fast ska evt fixa ventilspelet på denna först med.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem

Har ju helt och hållet glömt bort att pejsta den nya pärlan här ju.

Ska ta och tvätta den och fixa lite bättre bilder på den när vädret blir bättre.
Därefter är det bara att fixa nya belägg runtom och ny bromsvätska, sen är den redo att åka på banträff med klubben.

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0REc
Har ju helt och hållet glömt bort att pejsta den nya pärlan här ju.

http://farm4.static.flickr.com/3358/3445285632_9f6ea50e29.jpg

Ska ta och tvätta den och fixa lite bättre bilder på den när vädret blir bättre.
Därefter är det bara att fixa nya belägg runtom och ny bromsvätska, sen är den redo att åka på banträff med klubben.

Pfft, du och din bruksbil...

Jag var med och förvärvade en bil idag, en Volvo 240 GL '85. Obesiktigad, oskattad och rostig för 1000 kr. Jag och två bekanta ska rycka allt användbart. Motorn och växellådan hamnar i en skapelse som kallas Pettsson, en sängram med VW-framvagn. Blir hillclimb med den snart. Polaren tar motorhuven plus de ganska fina sommardäcken och jag plockar lite smått bra att ha.

Permalänk
Medlem

Jag har redan postat en gång. Men knäppte en ny bild här om dagen efter motor renoveringen

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem

Audi 80 Avant 2,6EQ (1995). Finns några bilder till på Garaget. Skönt att äntligen ha en bil med hyfsat bra bottendrag i. Trots att den bara har 150hk märktes det knappt att man hade 850kg pellets på släpet. Lite skillnad mot vår gamla Audi 80 1,8

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk
Medlem

Har också tagit nya bilder efter jag och kamrat hade tvättat den =P och vaxat

Garaget.org

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
http://www.pitea.se/Sidmappar/30157/03-ren_3.jpg
+http://www.cc.gatech.edu/cpl/projects/graphcuttextures/data/i...

liten rebus. men jag erkänner att jag fuskade. ball nummerplåt, APK

De är ju en Ren-å alltså en Renault.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NickePicke
De är ju en Ren-å alltså en Renault.

braa! Det tog dig bara två dagar att klura ut det

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

Köpte nyss en Renault Clio 1.4rt 92-a för 6lök skattad ocgh nyligt besiktad! 14000mil på mätaren

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeereMannen
Köpte nyss en Renault Clio 1.4rt 92-a för 6lök skattad ocgh nyligt besiktad! 14000mil på mätaren

Tråden heter inte "Text på din bil-tråden" hörru

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
braa! Det tog dig bara två dagar att klura ut det

Hahaha Närå, jag är inte amatör inte löste det när jag läste inlägget

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag personligen äger ingen bil, men det här är familjens Saab 9-5 2.0t Linear BioPower. Det är en 2006:a som har gått ca 4600 mil.

Klicka på bilderna för större version.

Mvh Johan

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, Sapphire Radeon HD7750 Ultimate 1 GB, Corsair Vengeance/Kingston HyperX Blu 16 GB, Crucial MX250 250 GB, Crucial m4 128 GB, 2 x Seagate 7200.14 1 TB, Lian Li PC-8FIB, Be Quiet Pure Power 10 CM 600W, Windows 10 64-bit

Permalänk

Här är min då:

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h0psi
http://img188.imageshack.us/img188/9904/a3gmlny.jpg

Stylat och fixat under året!

Hur fixade du frontspoilern? Jag stör mig som fan på att min är svart

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Opel omega 2.6CD å la 92, massa sprickor i lacken, ett gäng bucklor, men fan så mycket behagligare än min gamla 900 från 86