Permalänk

Efter dekrypteringen börjar det ladda hem en patch (börjar på 52% eller nått) och nu har det bara gått fram till 59% -.- ... allt är så överbelastat atm.

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk
Medlem

Min börjar inte ens dekryptera innan de säger att Steams servrar inte har möjlighet att hantera begäran... Palla...

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

lyckades komma till 83% sen fick min dator "Damp" och behövde startas om, nu vill den inte ladda ner över 10 kb/s

blir riktigt glad om jag kan lira innan 00:00

Permalänk

Ja jag ligger just nu runt 50-90kb/s vilket suger.. helt plötsligt dök det ner bara. Som sagt så får man hoppas att många stänger ner snart och en annan kan sitta uppe halva natten

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk
Medlem

Spelet är fortfarande låst.

Permalänk

Jaha? Har dem inte ens fått upp några spelservrar? Epic fail. Aja det är gratis iaf.
Antar att vi får vänta tills imorrn senast då.

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk
Medlem

Ne, sry. Det krävdes visst en manuell restart av steam för att starta spelet.

Permalänk
Medlem

Nu tuffar patchen på i 230 KB/s... Alltid nåt...

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

zzz, vänta några minuter my ass, har försökt låsa upp spelfilerna en evighet nu,. alltid skönt med releases som inte krånglar,.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk

STEAM... vilket skit. >.<

Permalänk
Medlem

Att låsa upp + ladda ner patchen? av spelet gick hur snabbt som helst. Men spelet är en riktig pina. Varje klick i spelmenyn kan resultera i långa väntetider då spelet väntar på respons från en server och under den tiden känns det som om spelet har låst sig. Att loada ett spel är också en pina, ingen progress bar och det laddar säkert i 5 minuter +++ utan att HD lampan lyser så man tror att skitet har hängt sig. Då är det bara träningsbanan nr 1 som man klarar på halva minuten efter att ha lyssnat på drill sergeants skitsnack.

Permalänk
Medlem

Har windows 7, första gången jag startar det, får jag svart skärm (Y)
(GeForce 9800GTX) Nbågon mer med problemet?

Visa signatur

Efter regn kommer jordskred!

Permalänk
Medlem

Har Vista, får svartskärm varje gång jag startar. Det är bara att vänta bort svartskärmen, precis så är spelet man tror att det hängt sig fast det inte har.

Permalänk
Medlem

blev precis klart för mej nu...får se ifall det funkar

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Steam kukade ur givetvis så jag laddar från deploy client nu, Grr. Polarn håller på att logga in, går inte så bra.

Man får regga ett nytt konto vad jag förstår. Jag har redan reggat mitt: Killawife.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Avstängd

Hänger sig hela tiden i menyerna. Antingen så fort den ska börja logga in, elr när jag trycker deploy now på träningen elr när den laddar. Jag vill ju pröva spelet foefan

Citat:

Ursprungligen från AmericasArmy support IRC
= = = OFFICIAL STATEMENT = = = Due to massive amounts of traffic, download and in-game Authentication servers are being overwhelmed. Any issues you are facing is due to this problem. We are actively working to resolve these issues and hope to have them resolved very soon. Thank you for your patience.

Det var det jag misstänkte

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Drygt, gjorde klart träningen och allting, sen när jag går ut till menyn igen så har inte ett enda steg i träningen sparats. Jäkligt kul.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk

Ja och nu får man inte logga in över huvud taget. Är iofs bättre det än som det varit sedan "släppet".

Permalänk
Medlem

Märkligt dom inte kunde förutse detta.. de borde ha några extra servrar bara för all login å sånt.. drygt.

Permalänk
Medlem

jag har stora problem med att klara första uppdraget på träningen är det nå speciellt man ska göra för att klara den.

Permalänk
Medlem

Det är ju bara att springa i en bana? Håll dig till den vita banan, det står ju exakt vad du ska göra vid vilka hinder?

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Choffe
Drygt, gjorde klart träningen och allting, sen när jag går ut till menyn igen så har inte ett enda steg i träningen sparats. Jäkligt kul.

Samma här Fick 38 på skjutträningen också Pallar inte göra om den.

Visa signatur

Asus ATX VIA PT890Pro | Kingston 512MB DDR2 PC2-3200 400MHz | Intel Celeron 430 1.8GHz | Thermalright - Ultra-120 eXtreme x2 | Tagan TG1100W | Samsung Diskettstation (Floppy) | Intel 32GB X25-E Extreme (SSD) | Seagate 1,5TB (för skolarbeten och pappas jobb)| Albatron GeForce 7200GS 256MB | Club 3D ATI Radeon HD 4870X2 2GB (PhysX) | Lian Li PC-P80 | Noctua 120mm x2. Köpt med hjälp av min kompis som sa att det var bra

Permalänk
Medlem

Förstår inte att varenda företag gör det här misstaget så fort ett spel släpps... Hur svårt kan det vara?

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Choffe
Det är ju bara att springa i en bana? Håll dig till den vita banan, det står ju exakt vad du ska göra vid vilka hinder?

var står det jag ser ingen text nånstans och hur snabb ska man vara för att klara det

Permalänk
Medlem

Det kommer upp text mitt i bilden, där det står hur du ska huka dig etc. När jag gjorde det första gången klarade jag det på typ 1.40, då blev jag godkänd. Andra och tredje gången låg jag runt 1.15, och blev då typ Väl Godkänd.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

va!!! jag får ingen text

Permalänk
Medlem

Det borde du få. Förresten, spelar du nu? Har du lyckats få logga in alltså, eller kör du bara lokalt?

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk

Jag klarade löparbanan på 1.28 och blev underkänd. Konstigt

Permalänk
Medlem

jag kör lokalt nu för jag kan inte logga in vet ej varför

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anilusion
Jag klarade löparbanan på 1.28 och blev underkänd. Konstigt

Du kan ha gjort något moment fel då kanske, typ rullningen under stocken eller power-sliden i slutet av banan. Jag vet inte. 1.40 räckte för mig i vilket fall, dock sparades ju inte resultaten igår...

Umarrion: Du kan inte logga in för att servrarna är nere p.g.a. underhåll, med största sannolikhet. Hoppas de kommer igång snart. Kan hända att saker och ting inte fungerar likadant lokalt som online.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD