Xbox 360 GamerScore -tråden

Permalänk
Medlem

Xbox 360 GamerScore -tråden

Tjenare!
Efter lite sökande i forumet så hittade jag ingen "GamerScore tråd" så jag tänkte att det kunde vara skoj att göra en

Vad har du för GamerScore?:
I vilket spel har du mest? (1000/1000):
GamerTag:

-----------------------------------------------------

Vad har du för GamerScore?: Skit TV..
I vilket spel har du mest? (1000/1000): Skit TV..
GamerTag: gurraa

Jag skriver en Top 5 sen när det kommer lite svar

Eftersom jag har tappat bort sladden till TV:n och inte kan få igång den så kan jag inte skriva vad min GamerScore ligger på just nu. Tror den ligger runt 1900. Kommer med update sen!

/Eaz

Permalänk
Avstängd

Tycker det har blivit så fruktansvärt löjligt med gamerscore.
Förr spelade man spel för att det var kul - inte som nu när folk tvingar sig igenom spel för att få en bättre "status" bland folk på live.

Tanken med gamerscore är bra, men det har gått lite för långt.

Permalänk
Medlem

vad kan man göra med poängen? Själv har jag bara skitit i de "uppdragen" Får man någon fördel? Har 370 just nu iaf

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Eftersom man får poäng i stortset varjedag man spelar så känns det rätt poänglöst att göra en sån här lista då den måste uppdateras hela tiden

Leta upp tråden med gamertags och adda allt SweC folket om du vill jämföra score.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
vad kan man göra med poängen? Själv har jag bara skitit i de "uppdragen" Får man någon fördel? Har 370 just nu iaf

i framtiden är det ju tänkt att man ska kunna få olika typer av erbjudanden så som rabatter, avatar kläder osv för att ha mycket poäng/maxa ut ett spel.

Själv ligger man på 18930 i gamerscore *wink*

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tehlamah
i framtiden är det ju tänkt att man ska kunna få olika typer av erbjudanden så som rabatter, avatar kläder osv för att ha mycket poäng/maxa ut ett spel.

Låter ju helt efterblivet.

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

Re: Xbox 360 GamerScore -tråden

Själv har jag bara runt 3-4k
Men kan väl skylla på att jag inte riktigt bryr mig om det, vilket jag inte gör
Dock kan jag se varför det finns då det erbjuder lite extra för de spelare som söker utmaning och Utvecklarna kan vara lite extra lata

Det jag har mest i skulle jag tro är Gears of War 2 eller RE5 då det är dom jag vet har lagt ut lite mer extra speltid på

Offtopic:
http://www.vgcats.com/comics/images/080313.jpg
Älskar bara VGCats

Visa signatur

breathe, smile and be happy