Var hittar man cargo pants i göteborg?

Permalänk
Medlem

Var hittar man cargo pants i göteborg?

Jag ska snart iväg på festival och vill ha ett par byxor med bra fickor som går att stänga med dragkedja eller knappar (för att inte tappa pengar, mobil, pass osv)

Har gått och letat på vanliga affärer såsom Jack & Jones, Åhlens City, JC, MQ osv utan lycka. Är alltså på jakt efter typ cargo pants med fickor på sidorna av benen samt att de ska gå att stänga. Gärna utan att behöva betala 1500 spänn, märke är mindre viktigt

Nån som har tips/förslag på affärer jag bör besöka? Hinner tyvärr ej beställa ifrån nätet.

Permalänk
Medlem

Möjliga alternativ: Shock, Carlings, den där jävla emo-butiken på andra lång, H&M.

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem

Byxa m/59 på närmaste ÖB?

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Byxa m/59 på närmaste ÖB?

ÖB har väl nästan slutat med militärgrejor helt?
Finns iaf inte på det nyöppnade i stan, iofs har jag ju inte letat efter kläder där heller.

Visa signatur

LOL! Check this out! :)

Permalänk
Medlem

Om du inte hittar en fysik butik så:

Sök på BDU byxor och du ska allt hitta nå som passar.

www.garderoben.se
www.camobutiken.se
www.militart.se

för att nämna några

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

www.terrang.se Har butik i göteborg.

Visa signatur

Life begins at 9000rpm. S2000 for life!

Permalänk
Medlem

Tack för alla svar hittils!

Blir till att leta vidare på Måndag så kom gärna med fler förslag!

Permalänk
Medlem

KÖper alltid mina "Shorts med många fickor för alla prylar man har med sig" på HM. Tror dom ligger på runt 200 spänn.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Annars kan du ju alltid besöka en yrkesbutik, t.ex Swedol, där har de just såna byxor. Kanske inte så stylish, men bra fickor och slittålighet iallafall.

Permalänk
Medlem

Jo shorts har inte varit några problem att hitta, kanske fel säsong att leta långbyxor

Permalänk

G-star bör ha någon cargo modell, vet dock inte om dom har nån butik i göteborg. Brothers brukar iaf ha ett g-star sortiment, kanske kolla där?

Permalänk
Medlem

Har sett nåt par G-star som dock kostar över 1000 spänn, inte riktigt så mycket jag vill lägga helst.. Tack iaf!

Permalänk
Medlem

Naturkompaniet såklart!

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk

kanske kolla stadium/intersport?