Western Digital Caviar Green 1,5TB Stabil?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Western Digital Caviar Green 1,5TB Stabil?

Tjena på er:). Fick pröjs för jobb jag gjort så jag tänkte införskaffa ny disk eftersom man bara har 3 GB kvar på 750GB disken hehe.

Nåväl: Western Digital Caviar Green 1,5TB är alltså mitt val for now och ungefär det jag kan tänka mig pröjsa för den.

Tittade först på 1TB varianten men insåg att det kanske inte räcker alls tyvär så hittade denna på webhallens hemsida :).

0.89 sek / GB låter inte alls farligt för den så nu undrar jag:

Har gjort par sökningar och den verkar ju inte helt åt helvete, hur bra funkar den enligt er som har den eller har bättre koll på diskar än mig?

Tack som fan, ha det king grabbar.

Permalänk
Medlem

Jag har 500gb varianten i min popcorn A110. Och den är kanon. Sval,tyst och fungerar perfekt.!

+ från min sida!

Visa signatur

[list][*]Popcorn Hour A110
[*]Philips 42" Full HD[/list]

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bylund2
Jag har 500gb varianten i min popcorn A110. Och den är kanon. Sval,tyst och fungerar perfekt.!

+ från min sida!

Tack som fan för svar:)

jo, jag har en 500 GB och en 750GB just nu och båda funkar skitbra så plus för WD:)

Undrar lite mer specifikt om 1.5TB disken, men ser ut som om jag kommer tjacka den redan idag rätt snart iaf:)

Offtopic: fan snygga grannen kom å ville låna kortet men det sket sig för henne hehe och för mig, kunde ju åkt tillsammans:/..