Aion - Swec guild? Anmäl intresse.

Permalänk
Medlem

Aion - Swec guild? Anmäl intresse.

Funderar på om vi ska promota en Swec Aion guild så småningom?

Om vi får ihop tillräckligt många för att det ska vara mödan värd (fixa hemsida, forum etc) så kör vi.

Huruvida vi kommer spela Asmodian eller Elyos är en fråga vi skrinlägger tillsvidare.

Skriv ett inlägg om detta skulle vara intressant.

nåt i stil med:

Förmodat ingame nick: Checkursix (min lvl 25 sin i CB)

Ålder: 29

Asmodian/Elyos preferens: Spelar ingen roll (spelat bägge)

Lutar åt att spela: Assasin/Templar

Preordered?: Yupp

Visa signatur

eminemBNJA: Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat.

Permalänk

Ingame nick: Chazz (min level 22 spiritmaster i CB)

Ålder: 26

Asmodian/Elyos preferens: Elyos

Ska spela: Spiritmaster

Preordered?: Självklart!

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem

Om ni har fz konton skulle i kanske vara intresserade attbli medlemmar i fz:s aion guild? Annars kanske vi skulle kunna slå ihop dem så att vi blir fler? http://www.fz.se/forum/thread.php?id=80895

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem

Förmodat ingame nick: Inte säker på deta men blir nog Aon om det går. har det på min lvl 40 IB på War som ska läggas på hyllan .
Ålder: 21

Asmodian/Elyos preferens: ???????????

Lutar åt att spela: Kan inte klasserna riktigt men healer eller spiritmaster lutar det åt.

Preordered?: inte ennu.

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem

Förmodat ingame nick: Tror det kommer bli Schtekarn eller Strimmlarn (om det inte är upptaget).

Ålder: 16

Asmodian/Elyos preferens: Spelar ingen roll (kanske Elyos)

Lutar åt att spela: (main) Assasin (alt) Spiritmaster/Sorcerer

Preordered?: När jag får min nya dator.

Visa signatur

Burk: AMD FX-8320 | Radeon R9 270X | 8GB RAM | ASUS M5A97 R2.0 | CM 550W | FDD R4 | Samsung Evo 840 250GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av v1ctory
Om ni har fz konton skulle i kanske vara intresserade attbli medlemmar i fz:s aion guild? Annars kanske vi skulle kunna slå ihop dem så att vi blir fler? http://www.fz.se/forum/thread.php?id=80895

Ahh, alla är 12 år gamla, extremt nice...

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

ska köpa spelet och testa om det är skoj först^^

men ett swec guild vore klart intresant om jag gillar spelet:)

Visa signatur

my specc: lian li pc-p50, Gigabyte GA-EX58-DS4, intel i7 920@3200 MHz , powercolor 6970 2gb , corsair 3x2GB DDR3 1600,corsair force 120g ssd disk, 2x500GB HD, northQ 850W 4x Noctua NF-P12-1300, Noctua NH-U12P SE1366 CPU Fan, creative X-FI sound blaster Xtreme gamer.

Permalänk
Medlem

Jag säger detsamma som Dutte89. Jag har inte provat spelet och har ingen aning om va det finns för klasser o grejer Men hade tänkt prova det och om det är roligt är jag absolut intresserad ^^

Visa signatur

[Acase El Diablo][Intel Core I7 920][Moderkort Asus P6T Deluxe][3GB kit OCZ ddr 1333mhz][Asus HD4870x2][Corsair Powersupply 650W][1xSamsung Spinpoint 640gb][Windows Vista ultimate 64bit]

Permalänk
Medlem

Kul att några redan visat intresse. Om det blir aktuellt kommer vi sätta någon form av nedre gräns gällande ålder, men sålänge det inte rusar in knattar och allt upplevs fungera så låter vi det vara.

Men något samarbete med en site där majoriteten av spelarna är sub 18 är nog inte aktuellt Tror vi siktar på en medelålder runt 22-23 iaf.

Visa signatur

eminemBNJA: Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r1cke
Kul att några redan visat intresse. Om det blir aktuellt kommer vi sätta någon form av nedre gräns gällande ålder, men sålänge det inte rusar in knattar och allt upplevs fungera så låter vi det vara.

Men något samarbete med en site där majoriteten av spelarna är sub 18 är nog inte aktuellt Tror vi siktar på en medelålder runt 22-23 iaf.

Du menar 21-23? hahaha. jag vill ju va me oxå om jag köper det

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tysonayt
Ahh, alla är 12 år gamla, extremt nice...

Huh?

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk

Säger som dutte, om det är kul så kanske jag är på ^^

Visa signatur

Dator: Gigabyte GTX 275 | Intel Q9400 | 4 GB RAM | Lian Li Pc-7F | Corsair 650W | 500Gb Hdd
Ljud: Cerwin-Vega A123 | Cerwin-Vega XLS-12S

Permalänk
Medlem

Håller koll på tråden, kör med ett par andra kompisar som inte är swec-nötter men det spelar väl ingen roll, fint med svenskt guild.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Ålder: 22

Asmodian/Elyos preferens: Elyos

ska spela: Sorcerer

Preordered?: japp

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dmr
Håller koll på tråden, kör med ett par andra kompisar som inte är swec-nötter men det spelar väl ingen roll, fint med svenskt guild.

OM man är swec medlem eller inte är ganska trivialt, huvudsaken man är trevlig imo.

Den uppenbara fördelen med att skapa legionen via swec är att vi har en ganska skön snittålder jämfört med många andra forum (måhända har den dalat rejält senste åren men fortf ack så respektabel ).

Kommer snöra ihop en hemsida efter nästa CB event.

Visa signatur

eminemBNJA: Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat.

Permalänk
Medlem

Ja jag är ju intresserad jag med blir säkert ett bra game men vad jag hört från en polare som lirade beta så kmr det bli massa grinding

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk

Förmodat ingame nick: Stringpant

Ålder: 25

Asmodian/Elyos preferens: Spelar ingen roll (spelat bägge)

Lutar åt att spela: Sorcerer/assasin

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

Förmodat ingame nick: Elew eller någon liknande variation

Ålder: 21

Asmodian/Elyos preferens: Elyos

Lutar åt att spela: Cleric/Templar

Preordered?: Jepp, CE t.o.m.

Permalänk
Medlem

Nick? Jadu.. Ska försöka haffa Bosse men det vette fan, annars får vi se.

22 år gammal.

Asmodian!

Sorcerer

Har preorder, jopp.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av v1ctory
Huh?

Ja, det var väl inte så svårt att förstå?
Fanns i princip ingen som var född på 80talet i den där tråden (kläm in en smile-som-skakar-på-huvudet).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maverickgoose
Ja, det var väl inte så svårt att förstå?
Fanns i princip ingen som var född på 80talet i den där tråden (kläm in en smile-som-skakar-på-huvudet).

Det vet jag, men jag förstår inte varför det ska framställas som så negativt. Även om man inte är så gammal kan man väl bidra med något? Vi ska spela Aion inte gå en tur på krogen. Åldersgränser känns lite meningslöst då vi endast kommer att träffa på varandra online. Att alla under 18 får skriva en ansökan för att visa vem man är skulle vara mycket bättre.

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem

Jag är på

Vet ej klass och nick än, men är öppen.

Tror smidigast är att börja som "swec"-guild sen bara sakta röra sig mot helsvenskt guild.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Ingen intresseanmälan.. spelar i en annan svensk asmodian-guild.
Tänkte mest det skulle vara kul o se till att vi hamnar på samma server i retail

Finns även en del svenska guilder på aiononline.se

Guilden jag är med i heter divinity

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem

Hallå! Beställde just och har installerat Betan och är intresserad av att vara med i Guilden.

Förmodat ingame nick: Får se om jag hittar på några nya eller tar de jag hade i WAR

Ålder: 34

Asmodian/Elyos preferens: Lutar mot Elyos

Lutar åt att spela: Tror att jag börjar med en Chanter...

Preordered?: Precis laddat ned klienten

Permalänk
Medlem

Updaterar min tidigare post,

Förmodat ingame nick: Rullisrull / rullis

Ålder: 22

Asmodian/Elyos preferens: Asmodian(men kan spela vilken som)

Lutar åt att spela: Templar

Preordered?: Jojemen

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Vi börjar bli ett gäng. Eftersom det kommer bli character wipe innan head-start launch så känns det inte superviktigt att vi "kommer igång" redan imorn, kommer ändå posta mitt ingame nick här (kommer köra med en ny gubbe och inte min sin eftersom jag vill testa så mycket som möjligt prelaunch) så ni kan kostakta mig ingame och joina om ni ändå inte har något bättre för er. Guilden kommer således startas om efter character wipes obv.

Visa signatur

eminemBNJA: Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat.

Permalänk

en till som håller tråden under uppsikt...

Visa signatur

no i will not go loladin over this....no not at all

Permalänk

Vilken server kommer det köras på?
Och elyos eller asmo?

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem

Fortsatte på min Assasin ändå, ville hinna uppleva Abyss innan CB tog slut. Blev lite grindigt (inte jämfört med L2 men kan tänka mig att ex wow spelare kommer grina lite ) 24-25 men annars tycker jag spelet lever upp till mina förväntningar hittils iaf

Är myyycket osäker på vad jag kommer spela vid release faktiskt, blir inte klok på det, ncsoft verkar ha balanserat spelet mycket fint (läs fint, inte perfekt, det går nog inte).

Ranger, Assasin eller Templar blir det för mig, kommer nog beslutas ganska precis innan head start börjar medelst slantsingling eller dylikt

Visa signatur

eminemBNJA: Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat.