Neverwinter Nigts 2 - Nån som har lust att spela?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arius
Varför då inte använda dina kompisars nyckel?...

Dom kanske använder den?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Dom kanske använder den?

Men inte skivorna som behövs för att starta spelet?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arius
Men inte skivorna som behövs för att starta spelet?

Om jag lånar skivorna över dagen så tror jag inte att han bryr sig. Om jag lånar CD-Keyn i några veckor tror jag att han bryr sig.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Om jag lånar skivorna över dagen så tror jag inte att han bryr sig. Om jag lånar CD-Keyn i några veckor tror jag att han bryr sig.

Så du ska endast spela en dag?

Är gärna på om någon vill börja om från början igen sen. Har endast huvudspelet.

Permalänk
Hedersmedlem

Vi slutar den här diskussionen här och kommer överens om att allt är som det skall.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Hmm behöver man expansionerna för att spela igenom orginalet med oss tro? Antar man har en annan spelversion då?

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

En liten fundering bara, är det som i baldurs gate (?) att man kunde pausa spelet och sen liksom bestämma vad gubbarna skulle göra och så.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
En liten fundering bara, är det som i baldurs gate (?) att man kunde pausa spelet och sen liksom bestämma vad gubbarna skulle göra och så.

ja men det är ju förbannat jobbigt om 4 spelare ska hålla på pausa hela tiden. Då lär det ta år och dagar innan vi är klara.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Hmm behöver man expansionerna för att spela igenom orginalet med oss tro? Antar man har en annan spelversion då?

Jag har bara en expansion och för mig funkar det. I NWN har det också funkat utan problem även för dom utan expansionerna att spela tillsammans med dom som har det. Man får bara inte välja dom klasser och feats som dom andra. Tex. dom som inte har Mayoras Mask kommer inte kunna komma förbi lvl 20 osv.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
ja men det är ju förbannat jobbigt om 4 spelare ska hålla på pausa hela tiden. Då lär det ta år och dagar innan vi är klara.

Okej, antar att paus är till för single-player då

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

När kör vi nästa gång då boys?

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

När det passar?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Förlåt för halv off topic. Är det någon som vet om man kan köra kampanjen co-op i mass effect? Ändå samma utvecklare menar jag. Hur har det gått för er annars, funkar det bra?

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller" - Super Mario

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheJerk
Förlåt för halv off topic. Är det någon som vet om man kan köra kampanjen co-op i mass effect? Ändå samma utvecklare menar jag. Hur har det gått för er annars, funkar det bra?

Nej. Finns inget co-op

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
Nej. Finns inget co-op

Ok, tack för snabbt svar.

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller" - Super Mario

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arius
När det passar?

Jahaaa är det så det funkar? Men då är nästa fråga när passar det?

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Jahaaa är det så det funkar? Men då är nästa fråga när passar det?

I princip hela dagarna varje dag nu

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har fullt upp tills fredag, tentavecka! Och jag har som vanligt inte gjort mina läxor bra nog...

Efter det är jag dock ledig ganska mycket.

Visa signatur

An expert is one who knows more and more about less and less until he knows everything about nothing.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kriggus
Har fullt upp tills fredag, tentavecka! Och jag har som vanligt inte gjort mina läxor bra nog...

Efter det är jag dock ledig ganska mycket.

Låter riktigt bra... uhm ledig efter fredag då hehe. Lycka till och sätt dig med böckerna nu!

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Låter riktigt bra... uhm ledig efter fredag då hehe. Lycka till och sätt dig med böckerna nu!

Tack, lite lycka kan behövas..

Eftersom jag kommer sätta mig i samma sits till nästa tentaperiod så kan man kalla det "ledig" efter tentan hehe

Visa signatur

An expert is one who knows more and more about less and less until he knows everything about nothing.

Permalänk
Medlem

Fredag blir det bärs!

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
Fredag blir det bärs!

Yes indeed!!

EDIT: Eller så går jag hem efter tentan och sörjer med idol 2009... Vi får se hur det blir

Visa signatur

An expert is one who knows more and more about less and less until he knows everything about nothing.

Permalänk
Medlem

Blir det något spel idag? Jag kan och är sugen

Visa signatur

An expert is one who knows more and more about less and less until he knows everything about nothing.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kriggus
Blir det något spel idag? Jag kan och är sugen

Jag kan bara sent ikväll/natt typ 23 tiden. Kan även i morron också.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Försöka få till de imorgon då?

Visa signatur

An expert is one who knows more and more about less and less until he knows everything about nothing.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kriggus
Försöka få till de imorgon då?

Låter bra

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Är intresset för spelet dött?

Jag har tid att spela på Onsdag och Fredag. Kanske tom lördag

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Mitt intresse är dött, börjat spela Guild Wars igen

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Mitt intresse är också rätt dött... Får dock försöka se till att skicka iväg sparfilen till nån av er inom den närmsta veckan då jag sticker sen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det är bara säga till när du ser mig online så kan du skicka, mitt intresse är semidött hehe. Dragon Age på torsdag

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Då kanske det är lika bra att lägga ner. Verkar som alla kommer spela en massa annat närmaste tiden.
Själv är man rätt upptagen med pluggandet fram till jul.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken