Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition

Permalänk

Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition

Jag förbokade Modern Warfare 2 Prestige Edition för 2-3 månader sedan. Är jag den enda eller delar någon min lycka?:D

Tänkte att det kan vara kul med en tråd gällande bara Prestige Edition!

Mvh Legendary

Visa signatur

"Här sitter vi som tre mongolider" - Mattias den skånske blekingebon

"Vad gör du cp?" - Mattias den skånske blekingebon

Permalänk
Medlem

Funderade på saken men hade inte lust att punga ut ~1000kr för spel o nightgoggles

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem

suger de lika mycket som vi hade trott?

Permalänk

Finns prestige/hardened till pc? Älskar steelbooks

Permalänk
Medlem

Nope, inte till PC!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

Det heter ju bara Modern Warfare 2... ^^

Visa signatur

Quis Custodiet Ipsos Custodes!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knuckles
Funderade på saken men hade inte lust att punga ut ~1000kr för spel o nightgoggles

=/ Det är rätt mycket pengar, ekonomin får sig en smäll tack vare PE! Men det är det värt för mig eftersom att jag spelat varenda spel i serien

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kangas_91
Det heter ju bara Modern Warfare 2... ^^

Jaja;D Fortfarande Call of Duty ju^^

Visa signatur

"Här sitter vi som tre mongolider" - Mattias den skånske blekingebon

"Vad gör du cp?" - Mattias den skånske blekingebon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kangas_91
Det heter ju bara Modern Warfare 2... ^^

Rätt säker på att Activision ändrade sig och tillät spelet heta Call of Duty: Modern Warfare 2 till slut

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kangas_91
Det heter ju bara Modern Warfare 2... ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
http://images.webhallen.com/product/95313/large

Prestige Edition heter dock bara Modern Warfare 2 - Prestige Edition.

Visa signatur

Silverstone FT03B | Dell U2711 | Be-quiet E9 580w CM | ASUS GENE-Z | AMD 7970 | Intel 2500k @ 4,4 Ghz| Corsair H80i | 8GB Corsair LP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Whiip
Prestige Edition heter dock bara Modern Warfare 2 - Prestige Edition.

För att den boxshotten har inte ändrats än.

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
http://images.webhallen.com/product/95313/large

Jädrar vad dom håller på att vela

Visa signatur

Quis Custodiet Ipsos Custodes!

Permalänk
Medlem

när kommer demot för oss med Live Gold??

för det kommer väl ett demo :S

Visa signatur

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.

Permalänk
Medlem

Det kan man tyvär inte vara så säker på dessa tider. Många speltillverkare skiter ju i att släppa demo:( Kanske för spelen är dåliga och ingen skulle köpt om demo fanns :PDet finns Call of duty 2 och 5 world at war på xboxlive vad jag ser nu så hoppas inte för mycket .

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Activision har sagt att de inte skall släppa ett demo, iallfall inte innan release.

http://kotaku.com/5369792/no-modern-warfare-2-demo-for-you

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Activision har sagt att de inte skall släppa ett demo, iallfall inte innan release.

http://kotaku.com/5369792/no-modern-warfare-2-demo-for-you

Visa signatur

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.

Permalänk
Medlem

I share the happiness with you <3

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Medlem

finns det något ställe där man kan förhandsboka prestige edition och där det inte är slut redan?

Permalänk
Medlem

Har förhandsbokat ett dock för sent tror jag
Det stod fullbokat på Webhallen när jag bokade det, skickade ett mail till webhallen och frågade hur stor chansen var att jag kunde få en, då sa de ganska stora. Enligt dem är det många som bokar men få som hämtar ut

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk

har hört att det ska bli försenad release? själv har man förbokat sen i juni tror ja de va

Visa signatur

Allting går upp för mig när solen går ner.

Permalänk
Medlem

Frågan är ju om det är kul 2ggr att sitta med sina plast nightgoggles, och om det är värt så mycket för något man aldrig kommer använda?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

hehe förstår hur du tänker, visst de är av plast och antagligen dåliga IR lampor etc men om man är en collectors nörd så finns det oftast inte någon gräns va man betalar

Btw läste någonstans att folk i USA(nähä?) tyckte att Prestige Edition var farlig, hemska mördare och tjuvar kunde dra nytta av att se i mörkret...lol säger jag bara!

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wilhelm
finns det något ställe där man kan förhandsboka prestige edition och där det inte är slut redan?

Jorå du kan förhandsboka detta på Gameshop
dom skall dock ha 3 999kr för paketet
när det var slutbokat överallt så höjde dom paketet från 1699kr till 3 999kr
surt för oss som förhandsbokade spelet därifrån (förhandsbokade själv detta den 30/31 Juli)
fick inte avbeställa mitt paket

kommer garanterat få ett billigare paket på Tradera tex
sjuk jävla prishöjning anser jag & inte fan har dom kontaktat mig ang denna ,2300kr är mer än en halv månadsinkomst för min del

Visa signatur

[Cooler Master Stacker 831 Silver | ATX, Socket-AM2,2xGbLAN,DDR2 | Silver Power PSU, 600W | AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz | Samsung SpinPoint T166 500GB |
XFX GeForce 8800GTS 500M 640MB GDDR3 | Corsair Value S. PC5300 DDR2 2048MB |
| Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional | Windows vista home premium]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkhell
Jorå du kan förhandsboka detta på Gameshop
dom skall dock ha 3 999kr för paketet
när det var slutbokat överallt så höjde dom paketet från 1699kr till 3 999kr
surt för oss som förhandsbokade spelet därifrån (förhandsbokade själv detta den 30/31 Juli)
fick inte avbeställa mitt paket

kommer garanterat få ett billigare paket på Tradera tex
sjuk jävla prishöjning anser jag & inte fan har dom kontaktat mig ang denna ,2300kr är mer än en halv månadsinkomst för min del

Så kan dom inte göra!

Visa signatur

HTPC

Permalänk

Skämtar du?!

4000kr för ett spel...nejtack.
Kostar fan mer än konsollen!

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

Förklarade min situation för dom & jag fick tillslut avboka spelet
3,9k för ett spelpaket är lite väl mycket för min ekonomi känns det som.

Visa signatur

[Cooler Master Stacker 831 Silver | ATX, Socket-AM2,2xGbLAN,DDR2 | Silver Power PSU, 600W | AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz | Samsung SpinPoint T166 500GB |
XFX GeForce 8800GTS 500M 640MB GDDR3 | Corsair Value S. PC5300 DDR2 2048MB |
| Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional | Windows vista home premium]

Permalänk
Medlem

J****a bra att de gav med sig, så får de absolut inte göra om man inte först får läsa igenom ett avtal som de säger att de reserverar sig för prishöjningar som påverkar en även fast man förhandsbokade det innan höjningen!
Förhandsbokade det på webhallen, känns tryckt ^^

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk

Om ni blir tvingade att köpa det för 4000kr så är det bara att säga ifrån. För så får de inte göra...