Ändra CD-key utan att installera om?

Permalänk
Medlem

Ändra CD-key utan att installera om?

Går det att byta CD-key utan att installera om spelet? Typ genom att man öppnar någon map och sedan ändrar CD-keyen.

Jag undrar därför att mitt BF2 fungerar inte och tänkte ta en kompis BF2 map och lägga över på min dator men ändra CD-keyen till min nuvarande.

Visa signatur

Cooler Master Scout | Två st GTX 260 | 4 GB ram 1066 MHz | Corsair 650w | AMD Phenom II x4 940 | Asus M4N72-E | Windows 7 Pro | BenQ 24" LCD G2412HD

Permalänk
Medlem

Du går in i C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\Support (Eller där BF2 mappen ligger då).
I mappen support dubbelklickar du på "Battlefield 2_code.exe", där kan du byta CD-Keyn.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aboya
Du går in i C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\Support (Eller där BF2 mappen ligger då).
I mappen support dubbelklickar du på "Battlefield 2_code.exe", där kan du byta CD-Keyn.

Tackar.

Hoppas att det fungerar. ^^

EDIT: Fan! Mitt 8 GB USB minne gick sönder när jag drog ur det från datorn... T_T Så nu får man ta ett en gigs USB minne och lägga över en del åt gången...

Visa signatur

Cooler Master Scout | Två st GTX 260 | 4 GB ram 1066 MHz | Corsair 650w | AMD Phenom II x4 940 | Asus M4N72-E | Windows 7 Pro | BenQ 24" LCD G2412HD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zynox
Tackar.

Hoppas att det fungerar. ^^

EDIT: Fan! Mitt 8 GB USB minne gick sönder när jag drog ur det från datorn... T_T Så nu får man ta ett en gigs USB minne och lägga över en del åt gången...

Aj då, otur :S