Permalänk
Medlem

Skulle tro att det är hans väggar som av ngn anledning ger en gul reflektion emot aluminiumytan på tangentbordet.

Visa signatur

Ohrstrom @ Macbook Pro 15,4" 2.2 GHz Intel I7, 8 GB 1333 MHz DDR3

Permalänk
Medlem

jo någon konstig reflektion är det.

Visa signatur

Kör Archlinux

Permalänk
Medlem

vart e alla imac:ar?????

Längtar så för...t tills min kommer, vill ha lite porr nu så ta fram era kameror och knäpp högvis med bilder!

DET ÄR EN ORDER!

VERKSTÄLL!!

Visa signatur

iMac 27" 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7 - 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - ATI Radeon HD 4850 512MB - 2TB Serial ATA Drive - 8x double-layer SuperDrive

Permalänk
Medlem

Är ingen mac användare till vardags numera, men.. min stabila G4'a fyller fortfarande funktioner med sin stilrena design <3
G4

Visa signatur

3DMV: 42643p

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XerroL
Är ingen mac användare till vardags numera, men.. min stabila G4'a fyller fortfarande funktioner med sin stilrena design <3
G4

Hahaha

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ingen som har lust att ta lite bilder på sina burkar och lägga upp?

Visa signatur

iMac 27" 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7 - 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - ATI Radeon HD 4850 512MB - 2TB Serial ATA Drive - 8x double-layer SuperDrive

Permalänk

Väntar på min nya i7 iMac, men tills dess får jag nöja mig med min Macbook Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av radaradam
http://pici.se/pictures/UaWdijnVd.jpgVäntar på min nya i7 iMac, men tills dess får jag nöja mig med min Macbook Pro

Inte det minsta förvånad att se att du sitter i en kreativ omgivning!
Tjusigt med Kåbran där också!

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av radaradam
http://pici.se/pictures/UaWdijnVd.jpgVäntar på min nya i7 iMac, men tills dess får jag nöja mig med min Macbook Pro

Oh! Snyggt! Ja en i7 iMac vore nåt Sparar mina Macpengar tills i vår och ser vad som finns då Min Macbook Pro borde hålla tills dess.