Permalänk

sitter nästan i samma sits som dej darkzy.
jag håller med dom andra,dumpa,det ska iaf jag göra,vet hur det blir om man velar på,icke roligt=/

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
sitter nästan i samma sits som dej darkzy.
jag håller med dom andra,dumpa,det ska iaf jag göra,vet hur det blir om man velar på,icke roligt=/

Ja jag förstår det...

Det svåra med detta är ju att hon konstant har kontakt med mig och ringer mig. Då säger hon ju att hon älskar mig och vill försöka igen och massa sånt...
Hon är så förvirrad... och vill verkligen ha mig för det märks verkligen.

Så det är tufft... Hon vill träffa mig om ca1 vecka och prata igen och som jag förstod det så vill hon bli tillsammans med mig då.

Så mina val är ju att försöka bygga upp förhållandet igen med henne och ställa krav på henne. Eller skita i allt och gå vidare på egen hand.

Ena sidan säger till mig att jag borde gå vidare på egen hand, medans mina känslor säger att jag har fortfarande grymt mycket känslor kvar för henne.

Förvirrande är detta... bergdalbana minst sagt...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKzY
Det svåra med detta är ju att hon konstant har kontakt med mig och ringer mig. Då säger hon ju att hon älskar mig och vill försöka igen och massa sånt...
Hon är så förvirrad... och vill verkligen ha mig för det märks verkligen

Låter exakt som den situationen jag var i. Att allt hon sa då var ljug också märkte man inte förens efteråt. Personligen tycker jag inte du ska acceptera det hon har gjort så lätt utan gå vidare och vill hon ha dig så får hon visa det igen istället för att du ska acceptera och förlåta på en gång. Var "fri" ett tag och känn efter, stressa inte fram några beslut!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

DarKzY

Från mig till dig!
http://www.youtube.com/watch?v=RuZ8L1qussY

Lämna förhållandet medans du kan och det fortfarande har någon form av värdighet. Är kanske för mycket pessimist i detta fallet, men det låter som förhållandet håller på att gå under och jag tror inte det är lönt att hålla sig kvar vid det.

Visa signatur

Life begins at 9000rpm. S2000 for life!

Permalänk
Medlem

Trizz: Jag förstår vad du menar, och tänker på det du säger. Ska försöka ha någon vecka för mig själv nu och tänka på vad jag verkligen vill.

Kommer säkert komma fram till det bästa i slutändan och vad som verkligen är rätt. Om det är värt att försöka igen i framtiden eller gå vidare.

Gavve: jag känner också att hon ska visa om hon vill ha mig tillbaka och att jag inte bara ska förlåta henne på en gång.

Vad som än händer nu så tror jag att det bara kan bli bättre... oavsett vilket håll det går åt.

Permalänk
Medlem

Sitter fan fortfarande och funderar över vad hon menade med låten...
Hur hade ni reagerat över att få låten skickad till er?

http://www.youtube.com/watch?v=St6q3Hm2sDc

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasse.L
Sitter fan fortfarande och funderar över vad hon menade med låten...
Hur hade ni reagerat över att få låten skickad till er?

http://www.youtube.com/watch?v=St6q3Hm2sDc

Här är lyrics också. Vad hon menar med låten har jag ingen aning om. Fråga?
She only smiles
He only tells her
that she's the flowers, the wind and spring
In all her splendor sweetly surrendering
The love that innocence brings

**
Almaz, pure and simple
Born in a world where love survives
Now men will want her
'Cause life don't haunt her
Almaz, You lucky lucky thing

Now I watch closely
And I watch wholly
I can't imagine love so rare
She's young and tender
But will life bend her
I look around is she everywhere

** repeat

He throws her kisses
She shares his wishes
I'm sure he's keen without a doubt
With love so captive
So solely captive
I ask if I could play the part

** repeat

Almaz, You lucky lucky thing
Almaz, You lucky lucky thing

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

aa har lyssnat igenom låten ett par gånger och läst texten samtidigt.

Det som är lite konstigt är det att dagen innan så ringde jag henne, för jag hade inte pratat med henne på ett tag. Tydligen blev hon riktigt glad och jag fick höra ett par gånger att hon blev väldigt glad att jag ringde.
Sen på kvällen efter kommer detta smset... med ett "kram" i slutet, vilket vi aldrig har skrivit innan i våra sms innan...

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasse.L
aa har lyssnat igenom låten ett par gånger och läst texten samtidigt.

Det som är lite konstigt är det att dagen innan så ringde jag henne, för jag hade inte pratat med henne på ett tag. Tydligen blev hon riktigt glad och jag fick höra ett par gånger att hon blev väldigt glad att jag ringde.
Sen på kvällen efter kommer detta smset... med ett "kram" i slutet, vilket vi aldrig har skrivit innan i våra sms innan...

Alltså, de kan ju vara så att hon gillar låten bara...

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Alltså, de kan ju vara så att hon gillar låten bara...

Jo har börjat gå mot det också. Men varför skulle hon skicka den till mig isåfall? Tror knappast att hon hade skickat den till mig om jag inte hade ringt kvällen innan..
Jag har iaf inte fått en kärlekslåt skickad till mig via sms förr
Om det nu inte är något, så kommer man ju känna sig så jäkla dum om man frågar...

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk

Hur har det gått då?

Permalänk

Tips...
Vet vem jag ska lägga in en stöt på nästa gång jag träffar henne och timingen är rätt iaf Kan säga som så att hon redan lär sig vem man är och var man bor

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SheepPowa
Hur har det gått då?

Bestämde mig för att ta det som det var och inte riskerna något genom att fråga. Kommer säker ångra mig, men de övriga tecknen jag har fått verkar tyda på att hon inte känner likadant för mig som jag känner för henne, hatar att vara olyckligt kär...

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Hemmafest på gång imorrn, några tips på hur man får töserna på fall i sådan miljö?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Luring
Hemmafest på gång imorrn, några tips på hur man får töserna på fall i sådan miljö?

Wtf

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Luring
Hemmafest på gång imorrn, några tips på hur man får töserna på fall i sådan miljö?

1. Sitt och se snygg ut.
2. Bjud dom på alkohol. Mycket alkohol.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasse.L
Bestämde mig för att ta det som det var och inte riskerna något genom att fråga. Kommer säker ångra mig, men de övriga tecknen jag har fått verkar tyda på att hon inte känner likadant för mig som jag känner för henne, hatar att vara olyckligt kär...

Näha jaha Fan sätt henne mot väggen och säg vad du tycker, vad har du att förlora, om hon säger att hon gillar dig så blir du väl helt jävla överlycklig och om hon säger att hon inte gillar dig så vet du det iaf o slipper gå runt i ovisshet!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Luring
Hemmafest på gång imorrn, några tips på hur man får töserna på fall i sådan miljö?

Antingen driver du med oss eller så är du under 17.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Martiis
Antingen driver du med oss eller så är du under 17.

Nog datornörd inkluderad också.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Shiet, väntade mig inte så dömmande kommentarer när man ber om tips i en hitta tjejer tråd :S Tack till Pinkspear för seriöst svar iaf uppskattas.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Luring
Shiet, väntade mig inte så dömmande kommentarer när man ber om tips i en hitta tjejer tråd :S Tack till Pinkspear för seriöst svar iaf uppskattas.

Ja, för det var jävligt seriöst ju. Lycka till.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Ja, för det var jävligt seriöst ju. Lycka till.

Haha nja det var lite halvt om halvt. Men att bjuda på alkohol kommer helt klart att öka chanserna. Sitta och se snygg ut var lite oseriöst

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Luring
Shiet, väntade mig inte så dömmande kommentarer när man ber om tips i en hitta tjejer tråd :S Tack till Pinkspear för seriöst svar iaf uppskattas.

Helt allvarligt så är det inte så svårt, var dig själv och våga prata med tjejer bara, förr eller senare träffar du någon som inte finner dig motbjudande/är tillräckligt full och sen rullar det bara på.

Permalänk

Ska vara eloge till Pinkspear för ett sånt bra svar, han sa något oseriöst men det låter i mina öron bra.

Och ja hemma fest är till för när man är under 18. Obs: efterfest är något helt annat

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MIFFo_BEast
Och ja hemma fest är till för när man är under 18. Obs: efterfest är något helt annat

Eh va? Så man kan inte ha en hemmafest när man är över 18? (jag är 23) Jag tycker personligen att det är mycket roligare med hemmafester (speciellt eftersom kompisen har eget hus). Brukar dra ihop 15-25 pers, grilla och bara festa loss där på somrarna. Grymt skönt att ibland festa på något ställe där man faktiskt kan prata med varandra istället för att skrika som man måste på nattklubbar och andra ställen där de spelar hög musik. Väldigt mycket billigare också!

Så att hemmafester bara är för personer under 18 är verkligen inte sant.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Hemmafest > krogen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Hemmafest > krogen.

Håller med!

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Hemmafest > krogen.

Absolut. Jag kan förstå om man gillar klubbar om man är typ DJ eller totalt älskar att dansa. Men för att snacka med folk och ha allmänt trevligt är hemmafester kung.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Fick ett sms från en granntjej i Söndags. Vi hade träffats när vi klev av bussen från lokala klubben på halloween och vi var förvånade att vi båda bodde så nära. Snackade i kanske en 20 minuter och kom bra överens, men sen blev det kallt och båda var trötta efter en hel kväll med festande.

Hörde sen inte ett dugg från henne under två veckor. Men i söndags hade hon kört eniro för att hitta mitt telefonnummer och skickade ett sött sms där hon önskade mig en trevlig söndagkväll och stora kramar.

Var aningen förvånad... men svarade tack detsamma... Så träffades vi hos henne i måndags och ja på den vägen var det. Har under veckan visat sig att hon inte bara ser bra ut, vi "klickar" som fan också. Det har utvecklat sig snabbt och har varit väldigt mycket mys under första delen av veckan.

Skulle ha träffats igår och sen idag, men hon fick förhinder båda gångerna någon timme innan vi skulle ses. Lite surt, men hoppas på att det inte var några undanflykter. Får se vad det leder till, men vi har båda gått på moln hela veckan så det kan nog bli något seriöst. Bara att hålla tummarna

Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Hemmafest > krogen.

En kombination med hemmafest/förfest och sedan när alla är på topp så blir det utgång

Hemmafest är inte att underskatta och att det bara var folk under 18 som "borde ha det" känns rätt löjligt!

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Eh va? Så man kan inte ha en hemmafest när man är över 18? (jag är 23) Jag tycker personligen att det är mycket roligare med hemmafester (speciellt eftersom kompisen har eget hus). Brukar dra ihop 15-25 pers, grilla och bara festa loss där på somrarna. Grymt skönt att ibland festa på något ställe där man faktiskt kan prata med varandra istället för att skrika som man måste på nattklubbar och andra ställen där de spelar hög musik. Väldigt mycket billigare också!

Så att hemmafester bara är för personer under 18 är verkligen inte sant.

Håller med, jag har så jävulskt svårt att höra vad någon säger på krogen eftersom volymen är på 99% hela tiden.. och det suger

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!