Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dahren
Inte?

Inte i min mening. Hade nog hellre lagt pengarna på något ovanligt att göra. Typ en photosession med Bill Gates....

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Gör dem dock inte ju.

Det kan tyvärr bli så, dör du och lämnar efter dig ett dödsbo och du har skulder så kommer allt du äger drivas in och säljas för att betala dina skulder, har du då gett bort dessa till anhöriga så kan fogden driva in dessa (dom kollar din inkomster och utgifter).

Kanske sällan i rent kapital men tar man lån med vetskapen om att man kommer att dö och sen köper grejer och ger bort så kommer dessa saker att återfalla till dödsboet som sen drivs in av diverse kakor, inte så roligt att bli av med saker som sin käresta har gett en!

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Jag hade köpt mitt drömåk, en Dodge Charger -70. Kört som fan med den och hoppat med den och lyssnat på stenhård RocknRoll sista tiden för att sedan i sista minuten köra ut från ett stup i Grand Canyon och dö bakom ratten i luften innan bilen landar och sprängs i äkta amerikansk actionfilms anda.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Martiis
Inte i min mening. Hade nog hellre lagt pengarna på något ovanligt att göra. Typ en photosession med Bill Gates....

Är inte droger inte något ovanligt då alltså? Droger känns otroligt exotiskt för mig.

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dahren
Är inte droger inte något ovanligt då alltså? Droger känns otroligt exotiskt för mig.

Tydligen inte speciellt exotiskt nog ör Martiis, var det det du pikade på?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai
Tydligen inte speciellt exotiskt nog ör Martiis, var det det du pikade på?

Älskling, var det där en pik mot mig?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Bestämt själv när jag skall dö - tagit livet av mig. Har ändå inget att leva för nuförtiden.

Permalänk
Medlem

Fallskärmshopp utan fallskärm och få ett telefonsamtal från den som initialt informerat mig om läget, där denne säger att "jo, vi har gjort ett litet misstag här" ...

Nej, skämt åsido. Jag skulle inte göra så värst mycket mer än att ta farväl och gilla läget.

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk

Hittat på en enhet, uppkallat den efter mig, påat den så hårt att folk börjar använda den dagligen

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

För evig fame på internet borde man ju sätta en webcam på huvudet + en på stativ a la "lok står när de andra faller"-stilen och streama ens sista tid, vare de hoppandes från flygplan eller annant

Visa signatur

Bleak

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Det kan tyvärr bli så, dör du och lämnar efter dig ett dödsbo och du har skulder så kommer allt du äger drivas in och säljas för att betala dina skulder, har du då gett bort dessa till anhöriga så kan fogden driva in dessa (dom kollar din inkomster och utgifter).

Kanske sällan i rent kapital men tar man lån med vetskapen om att man kommer att dö och sen köper grejer och ger bort så kommer dessa saker att återfalla till dödsboet som sen drivs in av diverse kakor, inte så roligt att bli av med saker som sin käresta har gett en!

Ehm vilka källor har du till detta?
Endast saker som du deklarerar kommer vid ett sånt tillfälle att drivas in.
Tillgångar m.m.
Ifall du köpt en ny dator och gett till din bästa vän eller till din flickvän dagen innan du dör så kommer inte fogden hem till någon av dem för att hämta den.
Med sambo och fru är det svårare.
Själv fick jag alla min pappas ägodelar trots att han hade skulder för han hade inga tillgångar.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

Ha sex ? Mer sex ? Och lite mer. Sen efter 20 timmars pökande sitta med en god öl i handen, och snus i munnen. Går vidare till min granne, slår ner han och skriker att jag hatar hans hund skiter på våran gräsmatta. Stjäl hans motorcykel och kör som en tok resten av tiden. Och dom sista minuterna stanna av och dra en snabb runk på E4An efter man blockerat upp den. Och siktar satsen på närmaste bil.

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blackwizard
Ha sex ? Mer sex ? Och lite mer. Sen efter 20 timmars pökande sitta med en god öl i handen, och snus i munnen. Går vidare till min granne, slår ner han och skriker att jag hatar hans hund skiter på våran gräsmatta. Stjäl hans motorcykel och kör som en tok resten av tiden. Och dom sista minuterna stanna av och dra en snabb runk på E4An efter man blockerat upp den. Och siktar satsen på närmaste bil.

Vilken bra idé att skälla ut grannen egentligen. Kanske man också skulle ha gjort. Skällt ut dem efter noter för att de inte sköter om tvättstugan eller trappstädningen.

EDIT: eller nä... då kanske de blir arga. Kanske bättre att skriva en arg lapp. Ja! Ta mig fan. Skriva en riktigt arg lapp och sätta upp nere i tvättstugan.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Vet faktiskt inte vad jag hade gjort...

Det först som dök upp var att sitta med familj och vänner.. medan den andra tanken var att ta bilen och köra utav bara helsike fort på någon motorväg.

Beror väl på vad det är som gör att jag bara har 24 timmar kvar.. har jag ett blödande sår kanske det är svårt att köra bil

Permalänk

24timmar.. skulle skjuta både Fredde Reinfeldt, maud olfosson. sen glatt dö efter de

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk

Ta tillfånga personer som jag tycker förtjänar döden.

Slå dom och tortera dom i 24 timmar.

Sedan, innan det är dags, sätta upp en bomb som exploderar 10 minuter efter min död och binda fast dom vid den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Köpt en biljett till Tehran, köpt något automatvapen och försökt att ta med mig så många högt uppsatta "människor" som möjligt. Därefter tagit farväl av min familj och min flickvän och skjutit mig själv i skallen.

Du ska inte säga hejdå till familjen och flickan innan? Du lär ju bli skjuten när du försöker ta ner högt uppsatta personer.

Permalänk
Medlem

Skjuta huvudet av mig en minut innan jag skulle dö. Vill ju dö lycklig.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
Skjuta huvudet av mig en minut innan jag skulle dö. Vill ju dö lycklig.

Tänk om du inte missar då! Då dör du ju inte olycklig!

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
...

EDIT: eller nä... då kanske de blir arga. Kanske bättre att skriva en arg lapp. Ja! Ta mig fan. Skriva en riktigt arg lapp och sätta upp nere i tvättstugan.

Du är min hjälte

Jag hade nog tagit med mig en solstol ut till en strand och bara legat eller så hade jag bråkat med en tiger eller lejon.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai
Tänk om du inte missar då! Då dör du ju inte olycklig!

Haha försöker du lura honom?

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

knulla, röka på, sno en bil, efter det spenderade lite tid med min familj

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ImTrying
knulla, röka på, sno en bil, efter det spenderade lite tid med min familj

Rök på efter du snott bilen. Annars kommer du inte orka sno den, för mycket jobb.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

hånglat lite, rökt en cigg och snott en cykel!
less hardcore, more fun!

(snott en cykelhjälm också för säkerhetsskull)

Visa signatur
Permalänk

Är man så sjuk att man skulle dö inom 24h så var man antagligen så dålig att man inte orkade gör ett skit.

De flesta skulle antagligen bara sitta helt menlösa i chock över att detta verkligen skulle ske.

Går inte att säga vad man skulle göra utan att hamna i den situationen.

Man lär fan inte vara speciellt dålig om man ska orka göra allt som vissa föreslår.

Men om menigen i det hela är att man kan se in i framtiden och att man blir påkörd och dör, så är det väl en annan femma.
Tror dock hur man än vänder och vrider på det att de flesta bara skulle hamna i nåt chocktillstånd.

Visa signatur

Phenom II X4 995BE (3.20 Ghz)
Gigabyte 460 SOC 1GB | X-FI Extreme Gamer Pro | 4 GB DDR3 | 3x500 GB SATA HDD's | |INTEL SSD 80 GB|Vraptor150x2 | Samsung Syncmaster 24"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RealMadrid
Jag gillar att du lagt situationstecken på människor

Jag skulle spendera mina sista 24 timmar genom att söka upp människor som säger/skriver "situationstecken" istället för citat/citationstecken och köra in kanyler under deras naglar.

Nej OK, kanske inte. Det blir nog släkt/vänner, heroin toppat med ett hopp från en bro eller dyl.

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Medlem

Jag skulle skapa en tråd på ett forum med frågan hur man bäst spenderar sina sista 24 timmar

Visa signatur

Om du vill att jag ska se ditt svar så tryck på Citera.

Permalänk
Medlem

Surfa lite på nätet, kollat några avsnitt av south park och försöka gå upp några levlar i Dragon age.
Och just det, klappat lite på katterna. Och kanske städat toaletten med, var ju ett tag sen.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elrandhir
Är man så sjuk att man skulle dö inom 24h så var man antagligen så dålig att man inte orkade gör ett skit.

De flesta skulle antagligen bara sitta helt menlösa i chock över att detta verkligen skulle ske.

Går inte att säga vad man skulle göra utan att hamna i den situationen.

Man lär fan inte vara speciellt dålig om man ska orka göra allt som vissa föreslår.

Men om menigen i det hela är att man kan se in i framtiden och att man blir påkörd och dör, så är det väl en annan femma.
Tror dock hur man än vänder och vrider på det att de flesta bara skulle hamna i nåt chocktillstånd.

Behöver ju inte vara sjuk. Kan vara en bomb inopererad och sammankopplad med ditt hjärta så att om du försöker operera bort den så sprängs den.
Och just det... timern är ställd på 24 timmar...

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

1, Boka provkörning på någon sportbil, köra som ett svin.
2, Besöka nära och kära.
3, Fortsätta köra som ett svin
4, Ta en snaps jäger. (möjligtvis fler)
5, Besöka sjukhuset och sno en massa morfin.
6, Knarka upp morfinet.
7, Ta en cigg/Snus för att sedan dö.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White