Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Grim_reaper_SwE
omfg!

Vad har hänt med alla gamla bilder ? Eller e de bara jag som inte ser dom ? o_O

Riktigt jävla awesome btw

Kan man anställa dig till en senare dator ?

Jag har fixat hostingen på de gamla bilderna så nu ska dom synas igen och ja jag gör beställningsjobb

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

Vilken burk sitter gibsonsidan på? Snygg som fan!
Kanske göra en burk med DeanGuitars/ Dimebag Darrell tema i framtiden om du känner till den tragiska historien? R.I.P.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Jag har fixat hostingen på de gamla bilderna så nu ska dom synas igen och ja jag gör beställningsjobb

Vad tar du för en gravyr som dessa?

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sennebring
Vilken burk sitter gibsonsidan på? Snygg som fan!
Kanske göra en burk med DeanGuitars/ Dimebag Darrell tema i framtiden om du känner till den tragiska historien? R.I.P.

Gibsonsidan är från mitt Lian Li Pc-201 har just bytt hårdvara i burken och inte orkat montera sidan

och ja jag känner till Dimebags tragiska öde mycket väl :/

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Gibsonsidan är från mitt Lian Li Pc-201 har just bytt hårdvara i burken och inte orkat montera sidan

och ja jag känner till Dimebags tragiska öde mycket väl :/

Hur ser andra sidan på pc-201:an ut då ?
Skulle vara grymt om du gjorde ett sånt tema chassi! Kanske blir en beställning på det från mig till dig i framtiden

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Jag väntar spänt på hur Hellsing Temat kommer se ut när du har färdigställt det, från det du har lagt upp kan jag bara ge dig betyget: Grymt

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sennebring
Hur ser andra sidan på pc-201:an ut då ?
Skulle vara grymt om du gjorde ett sånt tema chassi! Kanske blir en beställning på det från mig till dig i framtiden

Eftersom 201an är mitt eget chassi som jag faktiskt använder är det ingenting på andra sidan eftersom den står mot väggen.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Eftersom 201an är mitt eget chassi som jag faktiskt använder är det ingenting på andra sidan eftersom den står mot väggen.

Okej

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Hellsing temat verkar bli riktigt läckert utmärkt jobb (Y)

Visa signatur
Permalänk
Proffsmoddare

nu är sidorna på Hellsingchassit klara

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Riktigt Schysst "järven" jag är imponerad igen . 10 P

Permalänk
Medlem

Det här är konst.

Visa signatur

Hej! Jag är som tagen ur Brokeback Mountain.

Permalänk
Medlem

Fy så vackert!!

Permalänk
Avstängd

Riktigt snyggt

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk

Hur fan bevakar man denna tråd? Vill se mer !

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Ska lätt åka ner till Jnkpg nästa helg för att (bl.a) se på dessa mästerverk

Alltid över förväntningarna Wolverine!

Permalänk

Gillar Hellsing-chassit skarpt

Visa signatur

Kaffe, bullar och choklad!

Permalänk
Proffsmoddare

Jag kanske har glömt att säga att om man befinner sig på DHW nästa helg och har lite tur så kan man gå hem med ett av dessa chassina Det kommer vara utlottningar hela helgen så glid förbi CM båset Jag ska även gravera 2st chassin till på plats som även dom kommer att finna hem hos besökare med tur

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Jag kanske har glömt att säga att om man befinner sig på DHW nästa helg och har lite tur så kan man gå hem med ett av dessa chassina Det kommer vara utlottningar hela helgen så glid förbi CM båset Jag ska även gravera 2st chassin till på plats som även dom kommer att finna hem hos besökare med tur

Gillar tribalchassit mest, kan ju bara hoppas vinner på utlottningen.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Proffsmoddare

YES!!

Idag fick jag direktleverans med DHL från Dremel

inte nog med att dom gör de absolut bästa moddverktygen dom är även oehört trevliga. Så ett stort tack till Dremel som räddade mig Nu kan jag gravera på Dreamhack utan problem

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Hellsing chassit alltså.. Sånt där kan man inte lära sig Så jävla snyggt, du får gärna komma hem till mig och gravera vilken dag i veckan som helst ^^

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk

Grattis till den nya dremeln

Visa signatur

EOS 5D Mark II | 70-200mm | 50mm 1,4 | Flickr | Blogg

Permalänk
Medlem

funderar på att byta chassi till min speldator (har ett thermaltake mozart gx cube just nu, den bouta stora)

skulle man kunna beställa ett sånt chassi av dig?
hade kunnat dö för en, med hellsing "spellen" eller vad det kallas på bägge sidor.

name your price.

Visa signatur

Xeon E5450@3.2ghz
9800GTX+

Permalänk

Som alltid Wolverine är det med stort nöje man läser om dina projekt!

Kommer bort en runda å snackar på DH, är på G med ett nytt chassi även jag, då wolfe-chassit börjar bli för trångt att ha alla diskar i.

Så jag tar nog en lott

MVH Andreas

Visa signatur

jag har internet på CD.

wget -rns http:// > /mnt/cdrom

Permalänk
Medlem

jag tycker att du kan fixa mitt cosmos S wolverine.

Riktigt snyggt som vanligt, ska bli kul att se allt med egna ögon på dh sen!

Permalänk
Medlem

tjena wolverine, har du lust att göra 2 små gravyrer till mina sköldar till chassit??? har ett armor JR, och det är det 2 uppfällbara sköldaran i fronten jag meanar, jag hade tänkt mej att gravera om armor jr märket på
ena sidan, samt på andra sidan denna symbolen:
http://www.shqiponja.ch/musicbox/foto/Shqiponja.gif
denna hade jag tänkt vara 4*4cm

här har du en bild på vilka sköldar jag menar:
http://uk.thermaltake.eu/product_gallery.aspx?PARENT_CID=C_00...
dena hade jag tänkt vara 2*6cm

vad skulle du kunna ta för detta? bor i gbg och kan skickas, svara på ett pm :)!

juste glömde säga, hela chassit ska högglanspoleras,dvs sköldarna också, jag hade även tänkt att lacka alla plastdetaljer i en orange kameleontlack

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
nu är sidorna på Hellsingchassit klara

http://img12.imageshack.us/img12/2577/chassi4steg4.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/3313/chassi4steg5.jpg

WOW! Den översta bilden är helt sjukt fantastiskt! Om du kan tatuera också får du gärna göra den på min rygg