Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Nokia stämmer asiatiska LCD-tillverkare

Permalänk

Om Nokia nu får ersättning så borde jag få ersättning av Nokia eller är det bara de som ska få högre vinst?

Visa signatur

Alienware 15R3, 7820HK, 16 GB DDR4 2667 MHz, 1080 Max-Q, 512 GB SSD + 1 TB 7200 RPM, 15.6" 120 Hz TN+WWA G-Sync, Killer 1550

Permalänk

Perfekt nu när man letar ny skärm, blir bara o vänta i 3-4 år tills processen e klar...

Visa signatur

Jag är trött på att alla vuxna säger att man kan få mardrömmar av spel, Själv så har jag dock varit med om det. När jag var liten så spelade jag ett spel som gick ut på att stänga in små studsande bollar så snabbt och effektivt som möjligt. Men så en natt drömde jag att jag var bollen, det var då jag upptäckte att jag hade Klaustrofobi...

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zeagan
Du får ha i åtanke på att en stor förlust ligger i att om de kunnat sälja mobilerna till lägre priser hade fler mobiler sålts.

Tror inte det då alla tillverkare var drabbade och jag är inte säker på att det hade sålts så mycket mer mobiler totalt. Sedan kvarstår faktum att konsumenterna betalat högre priser och skall Nokia ersättas men inte dem?

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tommy_h
Gissar på att det var en 3310? Då de fanimej var mer hållbara än hajfenan!

Alla nya mobiler jag och mina kompisar har köpt har mängder med buggar, pixelfel och allt möjliga problem! Dessutom pumpar de ut hur många modeller som helst som i principen är samma mobil. Lite offtopic men iaf..

Yep, håller med om att 3310 är hållbar.

vad sägs om en fetto på 140kg som knäcker 3 revben med en 3310, och mobilen bara stängdes av en stund.

Jag var väldigt klumpig när jag vägde så extremt mycket, idag 20kg lättare känner jag fortfarande av revbenen om jag andas in djupt.
Mobilen har jag kvar än, måste påminnas om hur hållbar en mobil ska vara

Händelsen = Jag kom precis ut från sjukhuset där jag varit i kontakt med dietist, mobilen ringer och jag börjar gräva efter den i innerfickan på jackan och märker inte att trottoaren tar slut, med mobilen i handen faller jag på den och tappar andan... nästan spyr.. Går hem som Igor från filmen Frankenstein (stavning?)
6 månader av smärta.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.