38st 5850 i lager på komplett :D

Permalänk
Medlem

5850 beställt från B-ray. Ska bli intressant att se om dom verkligen har några kort i lager.

Permalänk
Medlem

misco.se har några 5850

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Glaivi
misco.se har några 5850

Helt rätt:
http://www.misco.se/product/product.aspx?P_ItemId=663879&Sear...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Royal FOOL
Helt rätt:
http://www.misco.se/product/product.aspx?P_ItemId=663879&Sear...

Haha tog de 2 sista.

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Permalänk
Medlem

Så, fick orderbekräftelse nu. Verkar som om jag fick ett av korten Skoj.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
Så, fick orderbekräftelse nu. Verkar som om jag fick ett av korten Skoj.

Grattis!

I söndags fick jag 5970 och imorgon får jag 2st XFX 5850 Black Edition. För bra för att vara sant!

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armind
Grattis!

I söndags fick jag 5970 och imorgon får jag 2st XFX 5850 Black Edition. För bra för att vara sant!

Borde kanske nöja dig med ett så länge så att andra kan få nu när det är jul? Roffa åt dig bara...

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice
Borde kanske nöja dig med ett så länge så att andra kan få nu när det är jul? Roffa åt dig bara...

God Jul på mig!

5970 köpte jag av en schysst kille på swec "Marknad". Annonsen var uppe i ett helt dygn.

Och idag läste jag att misco hade kort. Gick in beställde 2 sen var det inga fler. Ringde dit för att försäkra mig om att jag fått dom. Nu är dom i någon lastbil påväg till postens utlämningsställe.

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Permalänk
Medlem

FEL>

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Permalänk
Medlem

FEL>

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Permalänk
Inaktiv

http://www.alina.se/Produkt.aspx?r=pl&T2=21162-00-50R

2st kvar, troligen redan köpta bara att saldot inte ändrats. Jag har smekt köpknappen mer än en gång men inväntar min Asus HD5850 från Dustin istället.

Permalänk
Medlem

såg att de fanns ganska många

http://www.alina.se/Produkt.aspx?r=qs&T2=1A1-G000005364

i är de något och ha?

har en burk utan grafikkort brevid mig.

svara snabbt innan de försvinner xD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eawo
såg att de fanns ganska många

http://www.alina.se/Produkt.aspx?r=qs&T2=1A1-G000005364

i är de något och ha?

har en burk utan grafikkort brevid mig.

svara snabbt innan de försvinner xD

Det är samma kort som alla andra 5850-varianter (förutom dom som har specialkylare).

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gigabite
Och om du väntar några år till får du det ännu billigare..

Det går inte att vänta på något inom datorteknik!

Jodå, om du är prismedveten och i egentligen inte har behov för kortet just nu.

Jag väntar t.ex. tills priset gått ned lite. Jag har egentligen inte behov av kortet just nu, men eftersom man gillar hårdvara, så är vill ha faktorn stor vid varje nysläpp. Avvaktar köp av SSD av samma anledning, men det är faktiskt lite hårt, får idka mentalt våld mot mig själv för att inte trycka på köpknappen allt som oftast.

Visa signatur

~Pelle~

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WrongTarget
Jodå, om du är prismedveten och i egentligen inte har behov för kortet just nu.

Jag väntar t.ex. tills priset gått ned lite. Jag har egentligen inte behov av kortet just nu, men eftersom man gillar hårdvara, så är vill ha faktorn stor vid varje nysläpp. Avvaktar köp av SSD av samma anledning, men det är faktiskt lite hårt, får idka mentalt våld mot mig själv för att inte trycka på köpknappen allt som oftast.

Har du jobb och inte får känningar av att arbetsplatsen kommer läggas ned så är det bara unna sig hårdvara.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WrongTarget
Jodå, om du är prismedveten och i egentligen inte har behov för kortet just nu.

Jag väntar t.ex. tills priset gått ned lite. Jag har egentligen inte behov av kortet just nu, men eftersom man gillar hårdvara, så är vill ha faktorn stor vid varje nysläpp. Avvaktar köp av SSD av samma anledning, men det är faktiskt lite hårt, får idka mentalt våld mot mig själv för att inte trycka på köpknappen allt som oftast.

Du behöver inte vara ledsen. Även om du hade tryckt hade du inte fått någon SSD från Intel iaf innan jul

Beställde min Intel 80gb i början av november.. blir sur när jag tänker på det

Beställde från Webhallen, såg att det fanns på andra affärer iofs

mvh

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armind
Grattis!

I söndags fick jag 5970 och imorgon får jag 2st XFX 5850 Black Edition. För bra för att vara sant!

Så du "uppgraderar" din dator med två stycken 5850 från ett 5970. Presterar väl lika?

Visa signatur

Main Rig FD Define R4 |Intel C2Q Q9650@3.6GHz|Asus P5Q-E|OCZ Reaper 4GB@800MHz|WD6400AAKS|HD6850|Corsair HX650
HTPC HDPLEX H1.S |Intel Core i3 4330|ASRock Z87E-ITX|8GB|128GB mSATA
Work Dell Vostro 3360 |Intel Core i5-3317U|8GB|Samsung 840 Pro 256GB

Permalänk
Avstängd

Om ni inte sett 5970 tråden så:

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=513143

14st bekräftade med leverans 16 december.

Om ni inte vill sitta lottlösa över julhelgen dvs.

Tiv

Visa signatur