Permalänk
Robot

Chassit Lackas :D

Tja hade inte att göra för några helger sen ( sry för sent upplägg ) men jag hade annat för mig än sitta vid datorn som åka till Egypen aja systemet är rätt så bra men funkar som speldator ändå.

system:
Mobo : Asus P5Q Pro
Graffe: Asus EaH 4650 full hd 1 gb
PSU: ACE 520 W
Prossesor: Intel Core 2 duo E8400
Minne : A-data 2x 1 Gb 667 Mhz dom andra 2 noname
Chassi: Apevia X-Cruiser
HDD: Western Digital Green Caviar 640 GB

komenterar !!

Besök albumet: Chassit Lackas av snall3z

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Galleri
aja systemet är rätt så bra ( NOT) klara crysis på högsta upplösningen (NOT) men funkar som speldator ändå.

Komentera !!

Besök albumet: Chassit Lackas av snall3z

Utan ha sett bilder eller resultat så tycker jag att du förstört galleriet med (NOT) och skrivit att man ska kommentera. Ett bra galleri får många kommentarer ändå Ska dock inte dra ner det kommande betyget pga det men tycker att det kan vara värt att tänka på till nästa gång.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

ok har ändrat det nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sennebring
Utan ha sett bilder eller resultat så tycker jag att du förstört galleriet med (NOT) och skrivit att man ska kommentera. Ett bra galleri får många kommentarer ändå Ska dock inte dra ner det kommande betyget pga det men tycker att det kan vara värt att tänka på till nästa gång.

Du vet kanske inte hur galleriet fungerar, men man måste göra ett galleri innan man lägger in bilder. Det går alltså inte att ha bilder uppladdade på en gång.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Collock
Du vet kanske inte hur galleriet fungerar, men man måste göra ett galleri innan man lägger in bilder. Det går alltså inte att ha bilder uppladdade på en gång.

Jag vet därför skrev jag utan att ha sett bilder... Kritiserade texten då jag anser att den ska vara bra för att galleriet ska vara bra

Edit: Var ju inga strålande bilder men av det man kunde se verkade lackaningen bli bra Specs på datorn? 4p

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk

Ingen ide jag kommenterar senaste inläggen för då får jag väll en varning. ^^

7P från mig.

Permalänk
Medlem

Du inser att ha två fläktar på varanda inte nödvändigvis förbättrar luftflödet?

Visa signatur

Citera om du vill ha svar.

Permalänk
Medlem

ne men det är nice

Permalänk
Medlem

skippa mobilen nästa gång snygg lack btw

Permalänk
Medlem

vet hade ett lite problem med kameran så mobilen fick komma fram för jag ville inte vänta tills kameran kom till baka från verkstan.. och nu kan jag ju inte plocka isär hela datorn och göra om allt

Permalänk
Medlem

*komenterar*

Permalänk

Det måste nog vara världens fulaste chassi Men fin kabeldragning!

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk

Hur stor är tvn ?

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem

32 tum plasma hd ready

Permalänk
Medlem

YAY! Les Paul

Visa signatur
Permalänk
Medlem

yepp min gamla trogna Les Paul

Permalänk
Medlem

Smiley i titeln. Smileys i varannan bildbeskrivning. Mobilkamera?
Jävlar alltså...

Permalänk
Medlem

läs komentarna? jag gillar smileys

Permalänk
Medlem

...jaha?

Permalänk
Medlem

vet du om ett 5870 får plats i ett apevia x-cruiser?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LOLmeOUT
vet du om ett 5870 får plats i ett apevia x-cruiser?

Eftersom du har chassit så är det väl bara att mäta själv? Längden på 5870 är bara en googling bort.
Jag menar, varför skulle denna killen som sitter med ett 4650 veta bättre än dig om ett 5870 passar?

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB