Hittat Iphone? Vilken Model? 2G/3G ?

Permalänk
Medlem

Hittat Iphone? Vilken Model? 2G/3G ?

Hejsan alla sweclockare

Nu är det så att det har funnits en iphone i några veckor och tog den till slut hem eftersom ingen visste vems det var.
Tänker lämna den till polisen men jag undrar bara en sak hur ska jag kunna veta om det är en 3g eller 2g?
Bara lite nyfiken

Står Model : A1203
Den är silver/svart på baksidan

Har kollat i google utan resultat

MVH

Permalänk
Medlem

Står samma på min 2G så troligtvis 2g.

Visa signatur

i7.

Permalänk
Medlem

Står på baksidan om det är en 3G.

A1203 är mao 2G modellen.

/R

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oooo
Står samma på min 2G så troligtvis 2g.

Åh tack

Tycker du det är värt att testa? / köpa

Permalänk
Medlem

dom med silvrig bakgrund är 2G. tror inte det är så många som har den så det blir nog lätt. har en kompis som har en. sälj den?

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Disclose
dom med silvrig bakgrund är 2G. tror inte det är så många som har den så det blir nog lätt. har en kompis som har en. sälj den?

Ah det är lugnt ska ringa hans pappa och snacka me han senare ska pilla lite me telefonen o see om det är värt att skaffa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fatalty
Ah det är lugnt ska ringa hans pappa och snacka me han senare ska pilla lite me telefonen o see om det är värt att skaffa

Skulle du inte lämna den till polisen?

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Medlem

2G är helt värdelös. Är som att ha en Mclaren F1 när allt drivmedel i hela världen är slut

/R

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Josasp
Skulle du inte lämna den till polisen?

Vad tycker du är bäst?

Tänker efter

Startade nyss telefonen .

Permalänk
Relik 📜

Precis som alla upphittade saker är det inte din, och givetvis ska den lämnas till polisen eller motsvarande.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fatalty
Vad tycker du är bäst?

Tänker efter

Startade nyss telefonen .

Vad du gör är din ensak men jag "måste" enligt forumets regler uppmana dig till att lämna den till polisen.

För enligt forumets regler så får man absolut inte ens tänka på att göra något olagligt.

Hur tror du jag fick min anmärkning?

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Josasp
Vad du gör är din ensak men jag "måste" enligt forumets regler uppmana dig till att lämna den till polisen.

För enligt forumets regler så får man absolut inte ens tänka på att göra något olagligt.

Hur tror du jag fick min anmärkning?

Varför ska man lämna den till polisen när man kan lämna den till hans föräldrar?

Förfan va dumt system skiter i vilket kommer ändå inte lämna den till polisen för att jag ska lämna den till hans farsa istället .

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fatalty
Varför ska man lämna den till polisen när man kan lämna den till hans föräldrar?

Förfan va dumt system skiter i vilket kommer ändå inte lämna den till polisen för att jag ska lämna den till hans farsa istället .

Men du skrev ju att du inte visste vems det var.

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Josasp
Men du skrev ju att du inte visste vems det var.

han fick ju igång mobilen. sen gick han väl in i telefonboken och ringde "hem". gjorde samma sak när jag hittade en mobil.

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fatalty
Varför ska man lämna den till polisen när man kan lämna den till hans föräldrar?

Förfan va dumt system skiter i vilket kommer ändå inte lämna den till polisen för att jag ska lämna den till hans farsa istället .

Herregud människa.