Permalänk
Medlem

1/10 - Har aldrig sett dig.

Permalänk

0 / 10 - Aldrig sett dig innan!

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk

0 / 10 - Aldrig sett dig innan!

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
0 / 10 - Aldrig sett dig innan!

10/10

Ser dig i överklockningsdelen och ÖÄ väldigt ofta.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

4/10 - Känner igen ditt namn.

Permalänk
Medlem

1/10 - Tror jag känner igen namnet lite.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk

5/10
Lenny Kravitz avataren ser man lite överallt här tycker jag.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Proffsmoddare

Taadaaaa!!!!!!

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Avstängd

Tjo.^^ Nån som tycker jag är känd?:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Taadaaaa!!!!!!

10/10 såklart.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enkronan
Tjo.^^ Nån som tycker jag är känd?:P

6/10 Sett dig lite här och var men inte så länge.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
10/10 såklart.

6/10 Sett dig lite här och var men inte så länge.

Har sett dig med men var ett tag sen.^^ 4/10

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

2/10. Såg i någon annan tråd nu just nyligen, hm.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kolsvart Katt
2/10. Såg i någon annan tråd nu just nyligen, hm.

8/10

lite till och från:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
8/10

lite till och från:)

8/10

Ser dig väldigt ofta.

Visa signatur

pff

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murkaz
8/10

Ser dig väldigt ofta.

6/10
Ser dig i film-tråden ganska ofta men har nyss börjat kika i ÖÄ mer frekvent så det blir bara en 6:a

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sennebring
6/10
Ser dig i film-tråden ganska ofta men har nyss börjat kika i ÖÄ mer frekvent så det blir bara en 6:a

0/10

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

1/10 kan inte komma ihåg att jag har sätt dig förut eller så har du bytat avatar, jag kommer bara ihåg folk på avataren i stort sätt förutom några enstaka fall.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=|ZetaXtreme|=-
1/10 kan inte komma ihåg att jag har sätt dig förut eller så har du bytat avatar, jag kommer bara ihåg folk på avataren i stort sätt förutom några enstaka fall.

Känner igen ditt nick och avatar, men kan inte koppla ihop dig till något specifikt. 2/10 får du!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Martiis
Känner igen ditt nick och avatar, men kan inte koppla ihop dig till något specifikt. 2/10 får du!

Ser dig rätt ofta, men kan inte koppla dig till några speciella trådar.

8/10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Generalkyckling
Ser dig rätt ofta, men kan inte koppla dig till några speciella trådar.

8/10

8/10 på både nick o avatar

du postade bilder ifrån japan här va?:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

1/10 - Har inte sett dej förr

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem

Faktiskt rätt kul att det finns en del känt folk som skrivit i tråden, sen kommer det folk och inte känner igen dom alls :). huhu..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klimpen2
1/10 - Har inte sett dej förr

0/10.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eptk
Faktiskt rätt kul att det finns en del känt folk som skrivit i tråden, sen kommer det folk och inte känner igen dom alls :). huhu..

0/10.

8/10

känner igen ditt nick och avatar numera, men vad för avatar hade med ditt gamla namn? för du har bytt väl?

sen så reagerar jag på din kommentar om Diru med:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

7/10

Dig ser jag relativt ofta i ÖÄ

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
8/10

känner igen ditt nick och avatar numera, men vad för avatar hade med ditt gamla namn? för du har bytt väl?

sen så reagerar jag på din kommentar om Diru med:p

Uhm, jag har haft massa avatarer, inte kunnat bestämma mig :).
Nu är det ju en bild på Kaoru från Diru, från då dom spelade in videon till Raison Detre.

Gällande avatarer hade jag någon på Kyo vet jag, sen har jag haft Cloud från FF7, Vincent från FF7.. Uruha från GazettE och en massa andra.

EDIT: https://static.flashback.info/img/avatar/63/258599.jpg Den här hade jag ett bra tag, så kanske den du tänker på :).

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dahren
7/10

Dig ser jag relativt ofta i ÖÄ

känner igen ditt nick med, 6/10 bara dock, då jag blandar ihop dej med dalmannen lr va fan han heter:p

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eptk
Uhm, jag har haft massa avatarer, inte kunnat bestämma mig :).
Nu är det ju en bild på Kaoru från Diru, från då dom spelade in videon till Raison Detre.

Gällande avatarer hade jag någon på Kyo vet jag, sen har jag haft Cloud från FF7, Vincent från FF7.. Uruha från GazettE och en massa andra.

EDIT: https://static.flashback.info/img/avatar/63/258599.jpg Den här hade jag ett bra tag, så kanske den du tänker på :).

just den bilden var det ja:)

sen nu när du säger det så tror jag att jag minns Cloud med:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk

8/10
Du är ofta i samma debatter som mig, dessutom är du en "granne" (jag bor ej i göteborg) och du har även samma intresse med att styrketräna. Dock kan jag garantera att du är i mycket bättre form. (jag har bara tränat i 3mån nu)

Sedan hur känd du generellt är vet dä tusan.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bud_bundy
8/10
Du är ofta i samma debatter som mig, dessutom är du en "granne" (jag bor ej i göteborg) och du har även samma intresse med att styrketräna. Dock kan jag garantera att du är i mycket bättre form. (jag har bara tränat i 3mån nu)

Sedan hur känd du generellt är vet dä tusan.

8/10

Dig har man debatterat med mycket

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bud_bundy
8/10
Du är ofta i samma debatter som mig, dessutom är du en "granne" (jag bor ej i göteborg) och du har även samma intresse med att styrketräna. Dock kan jag garantera att du är i mycket bättre form. (jag har bara tränat i 3mån nu)

Sedan hur känd du generellt är vet dä tusan.

du får nog en 10 av mig:)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
8/10

Dig har man debatterat med mycket

känner igen dig från ÖÄ men kan inte sätta in dig riktigt i ett fack så att säga, en avatar skulle kanske hjälpa?

7/10;)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

2/10 - Såg dej igår

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000