World of Warcraft-tråden del 6

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag känner mig som en del av en väldigt utsatt folkgrupp nu när jag ställer de frågorna jag gör. Men, någon får gärna svara mig ändå!

1. Vad krävs för att kunna börja spela wow(wotlk) nu?

wow
bc
wotlk
(gamecard)

Jag menar, om jag måste köpa varje spel och därtill få en cd-key till varje osv osv.

2. Köpa spelen begangnade? Hur fungerar det med cd-key?

3. Det var en som sa att jag kunde få ett tomt acount om jag ville....
Så, vad har detta för betydelse? Jag kan väl starta ett eget tomt account? Eller är det på något sätt att alla cd-keys är en del av accountet så att jag på så sätt slipper köpa varje spel för att få alla cd-keys om jag bara får ett account sådär....

Jag vet att jag låter helt vilse, jag har inte spelat sedan diablo 2 kom ut så det är helt rätt att jag är vilse!

Tack och förlåt för att sånna här frågor fortfarande existerar!

Permalänk
Medlem

om du inte är nära vän med den som vill ge dej ett tomt account så ta inte emot det. Han kan vilken sekund som helst ta tillbaka det och få full kontroll, och då står du utan gubben du spenderat massor med tid på.

Passa dej också med att köpa beg, Alla accounts är numera bundna till battle.net
så får du inloggning till spelet samt lösen + cdnycklar räcker inte det för att du skall vara säker, för att du skall få HELA accountet måste gamla ägaren byta email på battle.net till din. Köp av någon i din närhet så ni kan träffas irl medans ni byter email och pengar.

tips
#1, Börja inte spela. Blizzard har ändrats för mycket sedan release, nu mjölkar dom bara. Spelet är roligt tills du har kommit långt, sedan finns det inget att göra , men du är förmodligen beroende vid det laget och fortsätter ändå trots att du inte har roligt längre.
#2, Testa 10 dagar gratis konto först för att se om du gillar upplägget kan du köpa wow och uppgradera gratiskontot och fortsätta på den gubben.
#3, Tänk på att alla dumhuvuden du spelar med på låglevel, finns på maxlevel också, spelet blir inte bättre sålänge du inte tänker ta steget till att raida hardcore inom en bra guild (spendera 3-4 timmar 3-5 gånger i veckan)

Permalänk
Medlem

Vill du inte köra just raserna draenei eller blood elf behöver du bara vanliga WoW och speltid. Köp sen BC vid lvl 55+ och WOTLK vid 65+
Men vill du köra nån av just de två raserna behöver du BC direkt.

Vad är du för typ av spelare? Vill du questa mycket ihop med andra eller trivs solo? Är du som jag det senare slipper man "dumhuvena" ändå. Gillar du att köra mer i grupp än solo, hitta en guild med likasinnade beroende på om du kör casual eller har som mål att snabbt nå effektiva resultat.

Ta även ställning till om du gillar PvP eller vill kunna questa ifred ostört (normal). PvP kan köras även på normal-servrarna så du missar det inte, men på pvp-servrarna kan den s.k. open-world-pvpn inte stängas av; dvs det innebär då att du när som helst var som helst kan bli ihjälslagen av spelare från andra laget.

Lycka till!

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av valiant
Och rating erhålls endast vid vinster i arena eller?

Vore så himla sugen att kunna uppgradera mitt ranged weapon mot en som säljs av arena vendor, men det låter som det ser mörkt ut för min del då. Finns verkligen inga andra vapen för lvl 80 att köpa för honor eller annan pvp-valuta (dvs icke arena)?

Rating erhålls enbart vid Arena vinster.

Du börjar med 0 i rating, du vinner matcher i början och vinner du får du en rating, typ 46 per vinst. När du har tillräkligt hög rating och börjar närma dig vad andra lag har så kan du även börja förlora rating vid förluster (summa beror på hur hög rating laget du möter har, dvs lag med jättehög rating förlorar du mindre rating än mot lag med jättelåg rating).

Jag och en rogue kompis körde ett par matcher och efter 5 vinster och 5 förluster (jag präst med 50 resilience och blå gear vid tillfället) så hade vi ca 260 rating. På onsdagen hade jag över 350 arena poäng.

För att köpa vapen krävs ju 1800 personal rating för att du ska kunna köpa någonting, men med rätt setup och lite koll på hur man spelar är detta inte alls svårt att komma upp i. Gäller bara att spela en del matcher.

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiD
En fråga som dyker upp när man läser detta inlägg och flera andra likadana från andra här inne. Om nu spelet är så obönhörligt trist, varför betalar du fortfarande och spelar? Knappast någon som tvingar dig att spela?

Du skriver själv "Det folk inte förstår, det är inte kul" " DET är inte kul, sedan måste man farma varje jävla mode 4 gånger per vecka. Någon som tröttnar? Ja."

Eller så klagar man på att dom försämrar något som man gillar? Klaga är viktigt, det är en del av demokratin. Typ som att någon tycker det är förjävla hög skatt, tycker du att man skall flytta till ett annat land då eller sprida sin åsikt?
Det är förövrigt väldigt många som håller med honom, inklusive mig själv. Trots att jag kan anses som casual.

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiD
[B]En fråga som dyker upp när man läser detta inlägg och flera andra likadana från andra här inne. Om nu spelet är så obönhörligt trist, varför betalar du fortfarande och spelar? Knappast någon som tvingar dig att spela?

Det är massor som klagar på höga skatter, dåliga lagar osv. Ändå bor de kvar i Sverige. Varför flyttar alla inte bara? Ingen som tvingar dom att stanna kvar.

Du får väl ta och tänka efter själv varför jag gör ett inlägg som jag gjorde. Kanske för att jag vill dela med mig av mina åsikter? Jag gillar många andra aspekter av WoW, men denna behövs det en ändring på.

Visa signatur

AW3423DW QD-OLED - Ryzen 5800x - MSI Gaming Trio X 3090 - 64GB 3600@cl16 - Samsung 980 Pro 2TB/WD Black SN850 2TB

Permalänk

nu kränger jag mitt konto till fördel för andra toknördar som vill köra igång ordentligt när cataclysm kommer. (vet ej om man får posta en "annons" här men jag gör det ändå så får väl mod. ta bort den i värsta fall).

DK, Shammy, Rogue samt Druid på 80 med 2200-2500 gearscore (för samtliga speccs)

DK:n har JC och BS maxat
Shammyn har Herb och Inscription maxat
Roguen har nog bara herb tror jag
Druiden har Enchanting maxat

warlock 77 tailoring nästan maxat

Pally, Hunter, Mage, Warrior, 70-73

Priest x 2 50 samt 60.

ligger på 2 servrar med ca 20-30k guld utdelat på diverse karaktärer

har samtliga heirlooms och massa annat smått å gott.

PMa vid intresse

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FeebleSR
1. Vad krävs för att kunna börja spela wow(wotlk) nu?

wow
bc
wotlk
(gamecard)

Jag menar, om jag måste köpa varje spel och därtill få en cd-key till varje osv osv.

Ungefär så ja. Wotlk kräver både BC och wow. Däremot tror jag du får en månads speltid när du köper wow så du behöver kanske inte köpa gamecard direkt.

Du kan också köra trial 10 dagar och sedan uppgradera det kontot till riktigt men det rekommenderar jag inte om du vet att du kommer hålla på ett tag. Trial har inte tillgång till mail (i spelet) eller aktionshuset så man är rätt handikappad.

Citat:

2. Köpa spelen begangnade? Hur fungerar det med cd-key?

Dumsnålt och riskabelt. Spelen i sig är små kostnader på längre sikt, det är gamecards som gör hål i plånboken. Vill du snåla låt i så fall bli att köpa expansionerna i början.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beginner
Kan man "bara" använda wotlk dvd:n vid nyinstallation eller måste man ta installationerna tripptrapptrull (wow-bc-wotlk)?

Jag använde enbart Wotlk-DVDn sist jag gjorde en ny installation. Fick ju både vanilj-wow och BC på CD-skivor så det är jäkligt gott att slippa använda dem.

Visa signatur

Nexus NX-4090 | Abit A8N Ultra | AMD 64 3500+ Venice | 512 Mb Kingston PC2700,
| Sapphire X800 XL Ultimate | Seagate Barracuda 120 Gb ATA | Lian Li PC60

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HasseAro
Men du kan ju inte tolka inte hans inlägg bokstavligt, det är inte dötrist alltid.

Sedan när du frågar "varför betalar du fortfarande och spelar? Knappast någon som tvingar dig att spela?"

Har du själv försökt sluta spela wow? Tror inte det om du ställer de frågorna

Man kan ju alltid välja att tolka saker olika men när någon skriver att det är trist och skit med raids, vilket det huvudsakligen handlade om, så får jag väl tro på det som står?

Ja jag har slutat spela Wow för att testa både Aion och AoC men fann att Wow fortfarade är bra mkt bättre än de 2 ovanstående. Jag spelar wow och klagar inte på att "allt" är skit.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dahren
Eller så klagar man på att dom försämrar något som man gillar? Klaga är viktigt, det är en del av demokratin. Typ som att någon tycker det är förjävla hög skatt, tycker du att man skall flytta till ett annat land då eller sprida sin åsikt?
Det är förövrigt väldigt många som håller med honom, inklusive mig själv. Trots att jag kan anses som casual.

Det är var man/kvinnas rätt att klaga men hur man än vänder och vrider på det så är det ofantligt mycket lättare att sluta spela ett spel än att flytta till ett annat land pga att man tycker att skatten i Sverige är för hög? Hur många spel som du tycker är tråkiga, förutom wow då, spelar du? Av ren nyfikenhet alltså.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av celoz
Det är massor som klagar på höga skatter, dåliga lagar osv. Ändå bor de kvar i Sverige. Varför flyttar alla inte bara? Ingen som tvingar dom att stanna kvar.

Du får väl ta och tänka efter själv varför jag gör ett inlägg som jag gjorde. Kanske för att jag vill dela med mig av mina åsikter? Jag gillar många andra aspekter av WoW, men denna behövs det en ändring på.

Än en gång kommer parallellerna upp mellan att flytta till ett nytt land och inte spela ett spel man tycker är tråkigt (för de mesta). Inte riktigt det jag tycker man ska jämföra men det hör väl inte hit.

Alla har rätt till sin åsikt, även jag, och jag anser att om man tycker att något så banalt som ett spel är tråkigt så går det att låta bli att spela.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av misguided
nu kränger jag mitt konto till fördel för andra toknördar som vill köra igång ordentligt när cataclysm kommer. (vet ej om man får posta en "annons" här men jag gör det ändå så får väl mod. ta bort den i värsta fall).

DK, Shammy, Rogue samt Druid på 80 med 2200-2500 gearscore (för samtliga speccs)

DK:n har JC och BS maxat
Shammyn har Herb och Inscription maxat
Roguen har nog bara herb tror jag
Druiden har Enchanting maxat

warlock 77 tailoring nästan maxat

Pally, Hunter, Mage, Warrior, 70-73

Priest x 2 50 samt 60.

ligger på 2 servrar med ca 20-30k guld utdelat på diverse karaktärer

har samtliga heirlooms och massa annat smått å gott.

PMa vid intresse

Finns det olika gearscore addons?
2200-2500 är fullt gröngearad med det jag använder.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk

jag kör wow-heroes endast...2500-3000 är 226 ilvl och uppåt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiD

Det är var man/kvinnas rätt att klaga men hur man än vänder och vrider på det så är det ofantligt mycket lättare att sluta spela ett spel än att flytta till ett annat land pga att man tycker att skatten i Sverige är för hög? Hur många spel som du tycker är tråkiga, förutom wow då, spelar du? Av ren nyfikenhet alltså.

Att sluta spela ett spel är säkerligen mycket lättare än att flytta till ett annat land. Det var emellertid inte det som jag syftade på. Vad jag menade var att folk har all rätt att klaga på en produkt som man spenderar mycket tid och pengar på. Och nej, det finns atm. inget spel som kan ersätta WoW, för min del. Jag har prövat på de mesta, såsom tex. Aion och Age Of Conan, men de är sämre på nästan alla aspekter (än sålänge).

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Medlem

Tack för alla svaren! Lika bra som alltid när det gäller sc!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hakim
Ungefär så ja. Wotlk kräver både BC och wow. Däremot tror jag du får en månads speltid när du köper wow så du behöver kanske inte köpa gamecard direkt.

Någon som vet om fallet är så att man får lite speltid med när man köper wow nytt och ska göra sitt första acc?

Sedan nästa lilla fråga, gamecards... Finns det någon pålitlig sida på nätet där man kan köpa ett gamecard med kreditkort och på så sätt få speltid direkt"..

Dvs, om man sitter hemma en kväll och inte har någon speltid och vill spela, kan man då köpa ett kort och få koden direkt i mailen eller något sånt eller måsta man vänta till nästa dag och köra in till någon affär som har det?

Tack igen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiD
En fråga som dyker upp när man läser detta inlägg och flera andra likadana från andra här inne. Om nu spelet är så obönhörligt trist, varför betalar du fortfarande och spelar? Knappast någon som tvingar dig att spela?

Du skriver själv "Det folk inte förstår, det är inte kul" " DET är inte kul, sedan måste man farma varje jävla mode 4 gånger per vecka. Någon som tröttnar? Ja."

Det funkade ju uppenbarligen för alla casuals att klaga dvs...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FeebleSR
Tack för alla svaren! Lika bra som alltid när det gäller sc!

Någon som vet om fallet är så att man får lite speltid med när man köper wow nytt och ska göra sitt första acc?

Sedan nästa lilla fråga, gamecards... Finns det någon pålitlig sida på nätet där man kan köpa ett gamecard med kreditkort och på så sätt få speltid direkt"..

Dvs, om man sitter hemma en kväll och inte har någon speltid och vill spela, kan man då köpa ett kort och få koden direkt i mailen eller något sånt eller måsta man vänta till nästa dag och köra in till någon affär som har det?

Tack igen

Du kan betala direkt till blizzard från acount management? Där kan du köpa 1 månad, 3 månader eller 6 månader speltid vilket du får direkt när du har betalat.

Visa signatur

Q9550 | P5Q-E | Gigabyte GTX260 OC | 2x2GB Corsair PC6400 | Corsair 450W | P182 | Samsung F1 640GB | X-Fi Xtreme Music

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FeebleSR
Tack för alla svaren! Lika bra som alltid när det gäller sc!

Någon som vet om fallet är så att man får lite speltid med när man köper wow nytt och ska göra sitt första acc?

Sedan nästa lilla fråga, gamecards... Finns det någon pålitlig sida på nätet där man kan köpa ett gamecard med kreditkort och på så sätt få speltid direkt"..

Dvs, om man sitter hemma en kväll och inte har någon speltid och vill spela, kan man då köpa ett kort och få koden direkt i mailen eller något sånt eller måsta man vänta till nästa dag och köra in till någon affär som har det?

Tack igen

Vet inte om det är så nu längre men när jag köpte mitt så fick man 30 dagar gratis.

Har du kreditkort så kan du köpa tid på blizzards sida under account management.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FeebleSR
Tack för alla svaren! Lika bra som alltid när det gäller sc!

Någon som vet om fallet är så att man får lite speltid med när man köper wow nytt och ska göra sitt första acc?

Sedan nästa lilla fråga, gamecards... Finns det någon pålitlig sida på nätet där man kan köpa ett gamecard med kreditkort och på så sätt få speltid direkt"..

Dvs, om man sitter hemma en kväll och inte har någon speltid och vill spela, kan man då köpa ett kort och få koden direkt i mailen eller något sånt eller måsta man vänta till nästa dag och köra in till någon affär som har det?

Tack igen

Jo, man får 30 dagars speltid då man köper ett "vanilla-wow"(pre-bc). Ett tips är ju dock att göra ett trial account först (10 dagar), och sen uppgradera det till ett vanligt wow-account. Så får du 40 dagar för 150kr(vanilla-wow kostar så mycket).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av willesakken
Jo, man får 30 dagars speltid då man köper ett "vanilla-wow"(pre-bc). Ett tips är ju dock att göra ett trial account först (10 dagar), och sen uppgradera det till ett vanligt wow-account. Så får du 40 dagar för 150kr(vanilla-wow kostar så mycket).

Vanilla?

Skulle t.ex denna vara en sådan?
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=115159

199 för de två är ju lugt, och dessutom lite speltid hade ju inte varit fel (^_^)

Permalänk
Medlem

Vanilla kallas vanliga WoW utan expansioner.
Rent personligen fattar jag inte varför man inte kallar det typ classic istället, det vore mer lättbegrepligt enligt min åsikt för alla parter...

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem

Tack igen!

Permalänk
Medlem

Kallas Vanilla för att vanilla är standard smak för glass!

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk
Medlem

Satan i gatan vilken röta jag haft nu i 2 dagar..

Först så skulle jag farma efter rare björnen i Grizzlyhills.. Läste om att folk farmat den i veckor för att få den...
Jag gjorde mig beredd på att långfarma björnen och det första jag ser när jag flygit till Grizzlyhills är att björnen står 50 meter från flightmastern:) 40 sec senare var han min pet:))

Idag så ville jag skaffa mig see turtel mounten från fishing..
Skillade från 0-255 i Sw och med lure på och enshant på hands å +20 från spöt så drog jag till Northrend för att skilla upp mer, å vad nappar på typ 5:e kastet?
Jo Turtle mounten
Undra vad jag ska skaffa i morrn?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hygglo
Satan i gatan vilken röta jag haft nu i 2 dagar..

Först så skulle jag farma efter rare björnen i Grizzlyhills.. Läste om att folk farmat den i veckor för att få den...
Jag gjorde mig beredd på att långfarma björnen och det första jag ser när jag flygit till Grizzlyhills är att björnen står 50 meter från flightmastern:) 40 sec senare var han min pet:))

Idag så ville jag skaffa mig see turtel mounten från fishing..
Skillade från 0-255 i Sw och med lure på och enshant på hands å +20 från spöt så drog jag till Northrend för att skilla upp mer, å vad nappar på typ 5:e kastet?
Jo Turtle mounten
Undra vad jag ska skaffa i morrn?

röstar på en trisslott

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Happ lagomt kul, nu har våran guildleader blivit hackad.. Guilden har varit med sedan TBC release och det är nerlagt rätt mycket tid på den. Alla har blivit kickade och jag antar att guildbank osv är tömd..

Jag vill passa på att tacka alla som köper guld och stödjer dessa människor så dom kan fortsätta hacka acc och sälja guld.. Stort tack..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
Happ lagomt kul, nu har våran guildleader blivit hackad.. Guilden har varit med sedan TBC release och det är nerlagt rätt mycket tid på den. Alla har blivit kickade och jag antar att guildbank osv är tömd..

Jag vill passa på att tacka alla som köper guld och stödjer dessa människor så dom kan fortsätta hacka acc och sälja guld.. Stort tack..

Mm för sånt här är ju en stor del utav deras inkomst /facepalm
Get your facts straight

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RalleRalle
Mm för sånt här är ju en stor del utav deras inkomst /facepalm
Get your facts straight

Förklara då för mig vad dom gör med acc dom hackar och vad deras stora del av inkomst är?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RalleRalle
Mm för sånt här är ju en stor del utav deras inkomst /facepalm
Get your facts straight

eehrm ja så är det faktiskt. Majoriteten av allt guld som säljs är från hackade accounts.

Hackad blir man tex.

1. Laddar ner addons med virus/besöker hemsidor som har virus i banners
2. Delar sitt konto eller köper ett begagnat
3. Låter en kines levla sin gubbe/prof (ger ut id/pass), nån månad senare är man hackad.
4. Går på ett fake-mail och skickar sitt ID/PASS frivilligt. Mkt vanligt

Själva guldfarmandet med bots behövs knappt längre för att så många accs hackas men visst farmas det men jag såg inte 1 enda bott när jag lirade wotlk även om det bara var i 3 månader.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kylig
eehrm ja så är det faktiskt. Majoriteten av allt guld som säljs är från hackade accounts.

Hackad blir man tex.

1. Laddar ner addons med virus/besöker hemsidor som har virus i banners
2. Delar sitt konto eller köper ett begagnat
3. Låter en kines levla sin gubbe/prof (ger ut id/pass), nån månad senare är man hackad.
4. Går på ett fake-mail och skickar sitt ID/PASS frivilligt. Mkt vanligt

Själva guldfarmandet med bots behövs knappt längre för att så många accs hackas men visst farmas det men jag såg inte 1 enda bott när jag lirade wotlk även om det bara var i 3 månader.

Bottarna är oftast under marken och minar/herbar, därför du inte ser dom.

Till han som gnällde om att hans gm blivit hackad, om han nu blivit "hackad" så är det bara hans eget fel, ingen annans.
Jag skulle dock satsa på att han inte orkade med o vara gm längre, snodde alla saker och kommer byta server.

Wow är mycket bättre nu än det nånsin varit enligt mig, just pga att det blivit så casual.
Har spelat sen release och nu är den enda gången man inte behöver slösa bort sitt liv för att hänga med i svängarna.
Casuals kommer alltid få mer respons av Blizzard än hardcores, just pga att det är dom som ger mest pengar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Såja
Bottarna är oftast under marken och minar/herbar, därför du inte ser dom.

Till han som gnällde om att hans gm blivit hackad, om han nu blivit "hackad" så är det bara hans eget fel, ingen annans.
Jag skulle dock satsa på att han inte orkade med o vara gm längre, snodde alla saker och kommer byta server.

Wow är mycket bättre nu än det nånsin varit enligt mig, just pga att det blivit så casual.
Har spelat sen release och nu är den enda gången man inte behöver slösa bort sitt liv för att hänga med i svängarna.
Casuals kommer alltid få mer respons av Blizzard än hardcores, just pga att det är dom som ger mest pengar.

Tvivlar på att han snodde alla saker och bytte server då han fortfarande är inloggad och springer omkring i scholar basin och wintergrasp samt att han bor våningen under mig och är en av mina bättre kompisar..

Förstår dock inte hur han kan blivit av med sitt acc, han har inte loggat på kanske 3-4veckor.
Han testade logga in nyss men då var accet kopplat till en såndär authenticator code dosa.

Har inte påstått att det är någons annans fel, tycker bara att personerna som sponsrar folket som hackar acc genom att köpa guld av dem är ena riktiga skitstövlar och hoppas att dom råkar ut för samma sak..
Se det som gnäll eller vad fan du vill, mig kvittar det..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
Happ lagomt kul, nu har våran guildleader blivit hackad.. Guilden har varit med sedan TBC release och det är nerlagt rätt mycket tid på den. Alla har blivit kickade och jag antar att guildbank osv är tömd..

Jag vill passa på att tacka alla som köper guld och stödjer dessa människor så dom kan fortsätta hacka acc och sälja guld.. Stort tack..

Klantigt..
Om nu g banken är så värdefull så får man väll göra som i vår guild.. Dom som ska ha tillgång till banken måste bevisligen ha en autentikator från Blizz.. Annars får dom be någon annan om lov att ta ut det dom vill ha.. skitenkelt..