Gratis biljetter till Cebit 2010

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cat_fish_1
jag har ett i dator rummet:P om de hjälper?

Okej, nice, jag har en dator jag.

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Medlem

Vem som helst kan få gratis biljetter...

Vill inte förstöra tävlingen, men var på Cebit 2009 och fick då gratis biljetter till alla dagar av Deautsche messe's sverige kontor GRATIS och de gäller som färdbevis på lokaltrafiken i hannover med.

Och verkar gå att göra samma sak i år igen, här är instruktioner för hur:

Citat:

Vi har påbörjat utskick av inträdesbiljetter till CeBIT 2010 och beställning måste vara oss tillhanda före den 24/2 för att biljetterna skall hinna levereras. Beställ dina biljetter genom att skicka ett mail till liselotte@messe.se, ange antal dagskort ni behöver samt komplett adress med telefonnummer. OBS: Biljetterna gäller som färdbevis på lokaltrafiken i Hannover.

Från:
http://www.messe.se/

Jag skickade bara mail till den adressen med namn, adress och antal och fick biljetterna hem ett par dagar senare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OMG
Vem som helst kan få gratis biljetter...

Vill inte förstöra tävlingen, men var på Cebit 2009 och fick då gratis biljetter till alla dagar av Deautsche messe's sverige kontor GRATIS och de gäller som färdbevis på lokaltrafiken i hannover med.

Och verkar gå att göra samma sak i år igen, här är instruktioner för hur:

Från:
http://www.messe.se/

Jag skickade bara mail till den adressen med namn, adress och antal och fick biljetterna hem ett par dagar senare

sweclockers fail? hehe

Visa signatur

i9-11900F | RTX 3070 ti

Permalänk

Fyller de verkligen alla mässhallarna?

Visa signatur

Intel Core i7 860 3,6 GHz | Corsair 6GB DDR3 1600MHz | 580 GTX | Asrock P55 Deluxe3
Förra Gaming datorn Media datorn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Limo
sweclockers fail? hehe

Fail PR trick av Cougar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OMG
Vem som helst kan få gratis biljetter...

Vill inte förstöra tävlingen, men var på Cebit 2009 och fick då gratis biljetter till alla dagar av Deautsche messe's sverige kontor GRATIS och de gäller som färdbevis på lokaltrafiken i hannover med.

Och verkar gå att göra samma sak i år igen, här är instruktioner för hur:

Från:
http://www.messe.se/

Jag skickade bara mail till den adressen med namn, adress och antal och fick biljetterna hem ett par dagar senare

Tackar för tipset... mailade dem för en stund sedan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OMG
Vem som helst kan få gratis biljetter...

Vill inte förstöra tävlingen, men var på Cebit 2009 och fick då gratis biljetter till alla dagar av Deautsche messe's sverige kontor GRATIS och de gäller som färdbevis på lokaltrafiken i hannover med.

Och verkar gå att göra samma sak i år igen, här är instruktioner för hur:

Från:
http://www.messe.se/

Jag skickade bara mail till den adressen med namn, adress och antal och fick biljetterna hem ett par dagar senare

TY !

Visa signatur

Citera för svar!
[CPU: Intel i5-750][Modekort: EVGA P55 LE][GFX: Powercolor HD5850PCs+ 1GB][RAM: A-Data Game series 1600MHz 4GB][Chassi:Fractal Define R2, Tit][HDD : 500GB WDC Black][PSU: Fractal Design Newton R2, 650W][CPU Kylning: Scythe Kama Angle][OS: W7 Ultimate 64-bit]

Permalänk
Avstängd

Neeeeeeej!

Gjorde bort mig, är ju i Tyskland dessa datum då jag ska vara där 3 månader.

Hade varit perfekt men glömde fylla i Adressuppgifter och hur många biljetter i all hast.
Och inte gick det att ändra i efterhand. FAAAAAAN!

Visa signatur

i7 920 - EVGA X58 3XSLI - 5850 x 2 - Intel X25 160gb - Corsair HX 850W - 12gb Corsair Dominator

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av d2004
hur är det med hotel ? villka hotel är nära cebit ?

Google är din bäste vän

Visa signatur

Citera för svar!
[CPU: Intel i5-750][Modekort: EVGA P55 LE][GFX: Powercolor HD5850PCs+ 1GB][RAM: A-Data Game series 1600MHz 4GB][Chassi:Fractal Define R2, Tit][HDD : 500GB WDC Black][PSU: Fractal Design Newton R2, 650W][CPU Kylning: Scythe Kama Angle][OS: W7 Ultimate 64-bit]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OMG
Vem som helst kan få gratis biljetter...

Vill inte förstöra tävlingen, men var på Cebit 2009 och fick då gratis biljetter till alla dagar av Deautsche messe's sverige kontor GRATIS och de gäller som färdbevis på lokaltrafiken i hannover med.

Och verkar gå att göra samma sak i år igen, här är instruktioner för hur:

Från:
http://www.messe.se/

Jag skickade bara mail till den adressen med namn, adress och antal och fick biljetterna hem ett par dagar senare

Är dessa biljetter helt gratis att beställa?

Fett fail av cougar isf ^^

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Geeks
SweClockers

Varken vi eller Cougar kände till att sverigekontoret gav ut gratisbiljetter. Ska se vad vi ska göra med tävlingen nu, det är ju rätt meningslöst att skicka ut biljetter om det går lika bra att ansöka på deras webbplats.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HerrKanin
Är dessa biljetter helt gratis att beställa?

Fett fail av cougar isf ^^

Japp är helt graits, inget porto eller något alls. Vart rätt glad när jag hittade det förra året

Permalänk

Jag röstar på ny tävling.