Allods Online | Svensk Server

Permalänk
Medlem

Allods Online | Svensk Server

Allods Online är för dom som inte vet en WoW-klon som ser väldigt lovade ut.
Och nu på tisdag den 16:e Februari är det dax för open beta.

Så jag funderade på att någon, som kanske lirat closed beta och kommer vara bland de första att sätta igång att välja en server som alla sweclockare och andra svennar kan välja.

Jag kom ihåg när WoW satte igång så gjorde de 8-10 största svenska guilderna just detta när vi valde server (stormscale) och det blev förbannat kul.

Så, är det någon som vill ta på sig att välja ut en server och skriva in den tidigt den 16:e ?

Sedan får ju inte alla glömma bort att dyka in på tråden innan de skapar en char.

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | Asus GTX 970 STRIX | Moderkort: Asus Z97-P | 8GB RAM | Corsair TX 650 | Antec Three Hundred | BenQ G2420HDBL | Samsung EVO 250GB

Permalänk
Medlem

Jag går gärna med

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Jag är på men vet dock inte om jag kommer vara så jätteaktiv. Skulle gärna köra Empire, då jag gillar Orcs och Arisen
Server har jag då ingen aning om, spelar ingen roll för mig.

Visa signatur

Burk: AMD FX-8320 | Radeon R9 270X | 8GB RAM | ASUS M5A97 R2.0 | CM 550W | FDD R4 | Samsung Evo 840 250GB

Permalänk

Verkar väldigt intressant. Är det alltså gratis att spela men att man kommer kunna köpa vapen osv för "microtransactions"?

Permalänk

Verkar vara en bra idé!

Visa signatur

Phenom2 X6 1090t | Hyper 212 Plus | ASUS Crosshair V Formula | 8GB Corsair Vengeance | GTX 570 | HX 650W | Fractal Design Arc

DeviantArt: http://invation.deviantart.com/
YouTube: http://www.youtube.com/user/inVationGFX

Permalänk
Medlem

Jag är lätt på. Har längtat länge tills betan ska öppnas och är sjukt taggad nu

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Medlem

Är det någon med för mycket fritid som hade tänkt ta sig in så fort servrarna öppnar? Vi böhöver en som plockar ut en server som ser mysig ut och skriva in den i forumet bara. Simple as that.

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | Asus GTX 970 STRIX | Moderkort: Asus Z97-P | 8GB RAM | Corsair TX 650 | Antec Three Hundred | BenQ G2420HDBL | Samsung EVO 250GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spottkopp
Verkar väldigt intressant. Är det alltså gratis att spela men att man kommer kunna köpa vapen osv för "microtransactions"?

Ja, tror det kommer att bli så, de måste tjäna pengar på något sätt =P

Visa signatur

RTS :D

Permalänk

jag är på spelat lite innan

Permalänk

låter som en riktigt bra idé

Permalänk

hoppas på att mycket folk hinner see denna tråd innan OB startar

Permalänk

jag är på, kommer definitivt titta in här innan jag startar upp

Permalänk
Medlem

Jag är på!
Ska bli jäkligt kul med OB, CB var ju fantastiskt!

Visa signatur

MSI P67A-GD65 | I5-2500K+Scythe Mugen 2 rev B | Corsair 8GB (2x4096MB) 1600MHz XMS3 | PowerColor Radeon HD6950 2GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | BenQ TFT 21.5" G2222HDL LED | Fractal Design Define R3, Svart
Zepto 6224w
Ps3

Permalänk
Medlem

I'm game!
Skulle bli sjukt kul att spela detta med ett par fellow Swedish people.

Permalänk
Medlem

MMOfocus.se har startat ett guild för Allods Online för svenska spelare där alla är välkomna att vara med! Vi har en egen ventrilo server, är 25 stycken just nu och planerar att spela som the League.

Mer information hittar ni här: http://mmofocus.se/index.php/guild/ och på forumet.

Visa signatur

Tidigare använt ilsken som användarnamn.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilsken
MMOfocus.se har startat ett guild för Allods Online för svenska spelare där alla är välkomna att vara med! Vi har en egen ventrilo server, är 25 stycken just nu och planerar att spela som the League.

Mer information hittar ni här: http://mmofocus.se/index.php/guild/ och på forumet.

Tänkte säga samma sak men du var förre

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilsken
MMOfocus.se har startat ett guild för Allods Online för svenska spelare där alla är välkomna att vara med! Vi har en egen ventrilo server, är 25 stycken just nu och planerar att spela som the League.

Mer information hittar ni här: http://mmofocus.se/index.php/guild/ och på forumet.

League it is then!

Permalänk
Medlem

Har redan slutat lira. Dom verkar vilja mjölka spelarna maximalt på slantar.
Det verkar var deras enda syfte. Bagspace kostar, space i banken kostar, att ressa kostar. I princip allt nödvändigt i liret kostar.

Börjar lira navyfield eller gå tillbaka till wow. Båda är billigare alternativ och mindre enerverade.

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | Asus GTX 970 STRIX | Moderkort: Asus Z97-P | 8GB RAM | Corsair TX 650 | Antec Three Hundred | BenQ G2420HDBL | Samsung EVO 250GB

Permalänk

Ja. Vad ska man säga. Kul att folk tror att spel utan månadskostnad är gratis. Mikrotransaktioner är det sämsta någonsin. Speciellt när det är så dåligt gjort som det verkar vara här. Kostar det seriöst pengar att ressa efter man dör?

Och offtopic, men varför är den här sidan helt sjukt ostabil på iPhone när bra mycket mer komplicerade sidor funkar utan att mobilen får ahdh? Fixa...!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NatoGandalf
Ja. Vad ska man säga. Kul att folk tror att spel utan månadskostnad är gratis. Mikrotransaktioner är det sämsta någonsin. Speciellt när det är så dåligt gjort som det verkar vara här. Kostar det seriöst pengar att ressa efter man dör?

Och offtopic, men varför är den här sidan helt sjukt ostabil på iPhone när bra mycket mer komplicerade sidor funkar utan att mobilen får ahdh? Fixa...!

Vänta tills 5.0 kommer

Visa signatur

RTS :D