Western Digital lanserar extern medialagring

Permalänk
Melding Plague

Western Digital lanserar extern medialagring

Lagringsjätten Western Digital lanserar en extern hårddisk speciellt utvecklad för lagring av media.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Jädrar vad dyrt för 320GB, vet kanske inte riktigt om funktionerna vägde upp det. Köpte en Samsung Story Station 1.5TB i Julas för 1090:-, hade hellre valt den.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Nu är det en stor klump i jämförelse och kräver dessutom nätagg.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SeF.Typh00n
Jädrar vad dyrt för 320GB, vet kanske inte riktigt om funktionerna vägde upp det. Köpte en Samsung Story Station 1.5TB i Julas för 1090:-, hade hellre valt den.

Alla mindre externa hårddiskar kostar ju mycket mer än de större.

Jag köpte min "vanliga" Passport 320GB för 1 200. Med tanke på att denna har fler finesser tycker jag att det är prisvärt.

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tempel
Nu är det en stor klump i jämförelse och kräver dessutom nätagg.

Jo det är sant, tänkte inte på att den inte krävde nätagg. Bra om man är på resande fot då

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk

Denna disk kan vara till användning hos mig, då jag använder mig utav en Sony kamera.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem

320gb för 1k med usb 2.0, nej tack.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Huddit
320gb för 1k med usb 2.0, nej tack.

1k för 320 gb 2.5" säger man ja till oavsett usb 2 eller 3

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alibababert
1k för 320 gb 2.5" säger man ja till oavsett usb 2 eller 3

e-sata ja tack.:D USB 2.0 nein danke tack.:P

Var inne på en OnOff-butik och frågade om e-sata extern HDD av typen: http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/64271?opendocum... då jag ville ha *s n a b b* överföringshastighet. Säljaren menar att de inte har e-sata men säljaren säger: "Nää men USB 2.0 är jäääkligt snabbt det med:D". Komiskt att det alltid ska finnas idioter som bara vill pracka på en en massa utan att se till kundens behov :S Det är ungefär som att man skulle fråga om Blue Ray-skivor men få rekommendationen att köpa ett kassettband bara för att det är det som butiken säljer.:P

Så mitt råd är att du väntar tills de har e-sata: det *finns* men då måste man ha en extra strömkälla och då kan man lika gärna ha en intern e-sata HDD.:) (Jag tilltalas inte av extra sladdar ^^).

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!