Permalänk

Exportera kontakter

Jag tänkte jag kunde slänga ut denna fråga på detta forum.

Har just köpt en HTC Hero och hade en Sony Ericsson W902 innan, problemet ligger nu i att få över kontakterna, då jag har på SE telefonen sparat flera nummer under samma kontakt (t.ex. mobil,fax,arbete osv) och detta sparas ju ej på simkortet, så när jag satte i simkortet i HTC telefonen fick jag bara upp ett nummer på den kontakten och inte de andra.

Är det någon som har ett bra förslag på hur man kan lösa denna biff?

Permalänk
Medlem

Har du outlook på datorn kan du använda det för att synka kontakterna.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rbu
Har du outlook på datorn kan du använda det för att synka kontakterna.

ne tyvärr, använder Mac =/

EDIT: Men kan nog göra det på min flickväns PC, hur ska man gå till väga för att överföra kontakterna till outlook?

Permalänk
Medlem

använd MyPhoneExplorer på en pc så kan du ta ner kontakterna till datorn ifrån din SE och synka med ditt google konto och sen kan du synka med ditt google konto på Heron.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Jag använder www.zyb.com vet dock inte om den stödjer android. Men den funkar perfekt för mig.

Verkar dock vara buggigt för Android: http://www.androidzoom.com/android_games//zyb-import_bbod.htm...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
använd MyPhoneExplorer på en pc så kan du ta ner kontakterna till datorn ifrån din SE och synka med ditt google konto och sen kan du synka med ditt google konto på Heron.

har ordnat det, men hur synkar du sen från gmail kontot till Heron?