Lockerz - Fakta, invites mm

Permalänk
Medlem

Lockerz - Fakta, invites mm

Hej alla!

OBS. Vid sökning på Lockerz här på forumet kommer det upp ca 5 relevanta trådar, alla har blivit låsta av en eller annan anledning. Om ni inte känner er absolut tvungna behöver ni inte säga "finns redan trådar om detta blablabla". Det finns, som sagt, bara LÅSTA trådar om detta.
Nu till saken (skrivet med egna ord):

Lockerz.com är en sida där man loggar in (1 gång om dagen), svarar på en enkel fråga (1 gång om dagen) och kollar på klipp (ex. trailers, musikvideor mm. Görs när man vill). Genom att göra detta får man "PTZ". PTZ kan användas till att köpa olika saker, t.ex iPods, Spel (PC,PS3,XBOX360,DS etc), presentkort mm.

Exempel: iPod Touch 8GB - 100PTZ, XBOX360 Elite - 675PTZ.

Om du loggar in får du 2PTZ, likaså om du svarar på en "Daily question" (OBS. Gäller bara DAGENS fråga, ej gårdagens/förra månadens) eller kollar på ett filmklipp.

Lockerz kommer även att lägga till mer och mer saker man kan göra för att få PTZ.

För att få ett konto på Lockerz måste man bli inbjuden. Alla som har blivit inbjudna av någon får 20 inbjudningar att ge till vem de vill.

Innan den 15:e september eller oktober 2009 (minns ej) skickade inte Lockerz saker till Europa, men nu gör dem minsann det! När de skickar sakerna du har beställt räknas det som en gåva, men man måste alternativt betala tull.

Har du invites som du vill ge bort? Vill du ha en invite? Detta kan också diskuteras här i tråden.

http://www.lockerz.com
Officiella sidan

MVH
Adyzz

Permalänk
Medlem

en polare rekommenderade detta till mig men jag måste säga att jag är osäker.
har redan använt 2 såna här företag eller vad man kan kalla de och det har varit scam.
men hursomhelst ska jag samla ihop 200 ptz så jag kan köpa en PSP, och jag får den ochså är en annan femma. återkommer om jag fick den.

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem

jag skulle gärna vilja ha en invite pm´a mig

Visa signatur

Datorn: xfx hd 5850 BE > core i5 750 @ 4.0 ghz > CM storm sniper BE > asus p7p55d EVO > 500GB Samsung Spinpoint F3 HD502HJ > Corsair 4GB 1600MHz XMS3 >Corsair HX 750W> windows 7 ultimate KÖPT! > corsair h50

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna ha en invite

Visa signatur

E-penis:
i9 9900k @ 5hz | Aorus Master Z390 | 2x16GB Corsair 3200 LPX | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3080 10GB | Phateks Evolv X | EVGA SuperNOVA G2 750W | Corsair H115i PRO | 6TB HDD | Asus MG279Q 27" | Asus Claymore Core | Logitech G403/G35 | Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem

Tar också gärna en invite.

Permalänk
Medlem

när sidan är uppe igen kan jag skicka ett par.

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem

Låter intressant, om någon har invites så tar jag gärna emot en.

edit: har nu fått invites. tack tack

Visa signatur

Define R3, GA-Z97X, i5 4690k, 8GB Corsair, GTX780

Permalänk
Avstängd

Oooooh, Jag vill ha:)

Visa signatur

"Skadeglädje är dubbel glädje!"

Permalänk
Medlem

man kan skicka fler än 20 invites, bra fakta.
När man bjudit in 20 pers så blir man Z-list vilket gör att man får dubbla poäng för allt man gör.

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk
Medlem

Re: Lockerz - Fakta, invites mm

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adyzz
OBS. Vid sökning på Lockerz här på forumet kommer det upp ca 5 relevanta trådar, alla har blivit låsta av en eller annan anledning. Om ni inte känner er absolut tvungna behöver ni inte säga "finns redan trådar om detta blablabla". Det finns, som sagt, bara LÅSTA trådar om detta.

Tror definitivt de blivit låsta för att det i grund och botten handlar marknadsföring och en form av pyramid-verksamhet som bygger på att man får mer poäng ju fler man bjuder in till sajten och de i sin tur bjuder in andra.

Permalänk
Medlem

Jag kan ta en invite. Tack.

Visa signatur

En spontan tanke, Planerad in i minsta detalj

Permalänk
Avstängd

jag ger gärna bort invites skicka bara pm med mail adress

Permalänk
Medlem

Jag har också invites att ge bort, skicka ett pm med mail adressen bara;)

Permalänk
Medlem

yepp,dra bara ett PM med epost så fixar det sig.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Jag har aldrig hört talas om någon som har fått någonting från Lockerz....

men men, jag vill ha en Xbox 360 =P

Permalänk

Pma mig med mail, så fixar jag invite!!

Permalänk
Medlem

haha, kan tillägga min egen erbjudan om invites nu när man blivit medlem. Tittade på lite videos på youtube och vad jag kan se så är det for real, en kille packade upp en psp, ett spel till psp och ett wii. Så det verkar vara legit.

http://www.youtube.com/watch?v=gfMm_9MmGNU

Pma email för invite

Visa signatur

Define R3, GA-Z97X, i5 4690k, 8GB Corsair, GTX780

Permalänk
Hedersmedlem

Den här tråden verkar ju bli rätt kladdig med folk som vill ha invites, och faktum är att man ser ju inte sen om dom har fått en eller ej så man vet inte om man ska skicka heller.
Så jag tycker TS ska lägga till att denna tråd endast får användas för att GE BORT invites eller diskutera lockerz, inga requests.
Så, alla som har invites att ge bort skriver det i tråden, och ni som vill ha invites skickar bara ett PM med mailadress till någon av oss - simpelt.

Själv har man ju invites kvar att ge bort, skicka ett PM med mailadress så får ni en. Om dom mot förmodan skulle ta slut så skriver jag det här.

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Medlem

Jag har invites kvar. Skicka PM med mailaddress samt att det gäller för Lockerz!

Permalänk

Jag har varit medlem i kanske 6 månader. Sidan är nog inget att hurra för..
Har i dagsläget 1020PTZ och bjudit in 66 vänner, dvs Z list.
Det positiva jag kan tänka mig är att dem snart kommer introducera en 24/7 shop där man kan ''redeema'' saker när man vill och inte vänta på ett tillfälle varje månad.

Men om nån nu vill ha invites så PM mig så skickar jag så fort jag kan.

Visa signatur

Gigabyte EP45-DS3 | E4600 2.4 | 4GB Ram Kingston @ 1200 MHZ | nVidia Geforce 8600 256mb| Sharkoon Rebel9 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheClocker
Jag har varit medlem i kanske 6 månader. Sidan är nog inget att hurra för..
Har i dagsläget 1020PTZ och bjudit in 66 vänner, dvs Z list.
Det positiva jag kan tänka mig är att dem snart kommer introducera en 24/7 shop där man kan ''redeema'' saker när man vill och inte vänta på ett tillfälle varje månad.

Men om nån nu vill ha invites så PM mig så skickar jag så fort jag kan.

Fick du en tröja?

Permalänk
Medlem

Meh, sidan är nere för upgraderingar.

Jag tar dock fortfarande emot förfrågningar (glöm inte emailaddressen).

Permalänk
Medlem

Är det någon som verkligen fått något från sidan?

Permalänk
Medlem

ja det verkar så, jag länkade till en youtube video en bit upp.

Visa signatur

Define R3, GA-Z97X, i5 4690k, 8GB Corsair, GTX780

Permalänk
Medlem

Fick en invite för länge sen undra om den gäller fotfarande? Förresten någon som fått något från sidan än? Om så skriv här isf

Permalänk
Medlem

Kan också ge bort invites, dra bara ett PM med er mailadress!

Permalänk
Medlem

Är det någon i Sverige som har fått något från lockerz?
I USA har jag sett någon enstaka som theipodkid (killen med pspn) eller vad han nu heter. Samtidigt så finns det dedikerade forum för folk som känner sig lurade av lockerz. Känns lite som en scam men vad vet jag.

Permalänk
Medlem

Det är inte lätt att få saker då de får alla saker i lager en gång i månaden och man vet inte när. Sen tar sakerna tar slut hur fort som helst också så man har inte stor chans att få något. Och den har månaden höjer dom så att allt kostar 4 gånger så mycket ptz... Dock så kommer det fler sätt att få ptz på, fler videor att kolla på osv.

BTW, om man hamnar på Z-list(Invita 20 pers) så får man dubbelt med ptz för varje sak man gör för att få ptz.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Det säger mig lite mer om någon här säger att dem har fått något än en youtubefilm. Känns som att folk lätt kan trolla där.

Permalänk
Medlem

Det känns ganska legit med dailies och de två värdarna och hur de har flera tv-serier.