Permalänk
Medlem
Skrivet av Insanity92:

Har kommit upp igen ju!

http://www.inet.se/artikel/5315180/kingston-ssd-hyperx-120gb-... UTGÅTT

Permalänk
Medlem

https://www.inet.se/artikel/5315182/kingston-ssd-hyperx-120gb...

Permalänk
Medlem

Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge

Tackar så mycket för SSD-kiten för 999:- KANONPRIS...

Visa signatur
Permalänk

Tråkigt att det inte har blivit någon mus än som säljs billigt, skulle gärna köpa en ny. Har redan en SSD och tycker det räcker för tillfället som OS disk.

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, ASUS 4090 ROG Strix, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor/Tv: LG C2 42Tum/ Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Permalänk
Medlem

Ja men den har man ju redan beställt Ville ju ha en extra

Permalänk
Medlem
Skrivet av The man swe 90:

Tråkigt att det inte har blivit någon mus än som säljs billigt, skulle gärna köpa en ny. Har redan en SSD och tycker det räcker för tillfället som OS disk.

Jodå https://www.inet.se/jamfor?compare=6606240&compare=6606215&co...

Permalänk
Skrivet av Humpas:

Ja men den har man ju redan beställt Ville ju ha en extra

Det är sånna som du som är anledningen till att jag inte fick kitet

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk

Inga direkt möss som jag är intresserad av skulle gärna sett en några från Razer, QPAD exemeplvis sedan är 100kr inte en enorm skillnad i mina ögon.

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, ASUS 4090 ROG Strix, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor/Tv: LG C2 42Tum/ Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

På grund av att folk beställde en av varje var vi tvungna att endast ha den ena aktiv åt gången! Nu är varianten med kit uppe, 36st kvar i skrivande stund och de går åt i rasande fart!

Ojdå. Lyckades knipa mig åt ssd med uppgraderingskit efter ni la upp den igen. Dock efter redan beställt det andra erbjudandet (bara ssd). Skickade tillbaka ett svar till order@inet.se att min första beställning skulle avbrytas, så någon annan sweclocker kan ta del av det erbjudandet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stybbe:

Ojdå. Lyckades knipa mig åt ssd med uppgraderingskit efter ni la upp den igen. Dock efter redan beställt det andra erbjudandet (bara ssd). Skickade tillbaka ett svar till order@inet.se att min första beställning skulle avbrytas, så någon annan sweclocker kan ta del av det erbjudandet

Samma här! Dock ringde jag in och fick den avbruten. Förhoppningsvis finns det nu en över till någon annan

Permalänk
Medlem

Roffade åt mig en ssd med uppgraderingskit också! Det borde inte vara lagligt att ha så här bra erbjudanden...

Permalänk
Medlem

Verkar som att båda är helt slut nu, Grattis till oss som fick minst en av dom

Permalänk
Medlem
Skrivet av rdix:

Roffade åt mig en ssd med uppgraderingskit också! Det borde inte vara lagligt att ha så här bra erbjudanden...

Inet - Olagligt låga priser!

Permalänk
Medlem

Någon mer än jag som grämer sig lite över att man glömde använda fraktfritt med sweclockers i paniken över att få en SSD :P?

Permalänk
Medlem

hoppas disken skickas idag.

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Medlem

Gjorde ju inte saken sämre att SSD-disken blev bäst i test: Kingston HyperX 120 GB

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av ingulf:

Någon mer än jag som grämer sig lite över att man glömde använda fraktfritt med sweclockers i paniken över att få en SSD :P?

Därför man har varukorgen förberedd med fraktfritt

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Otroligt jobbigt att den hann försvinna under tiden jag faktiskt hade den i kundvagnen och la till gratis frakt.
Vore bra om dom gjorde som Komplett och reserverade produkten när man lägger den i kundvagnen, annars har ju vi som beställer via mobilen inte en chans vid såna här erbjudanden...

Visa signatur

Laptop: HP zBook Studio G5 (i7 8850H, 32gb, Quadro P1000)
eGPU: Razer Core X Chroma, Asus RTX 2080 Super Dual OC
Router: Fujitsu Futro S920, 2x4gb DDR3, 60gb mSata, OPNSense
Serverkluster: 4xLenovo M710Q (G4400T/16gb/120gb SSD), Proxmox VE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deean:

Otroligt jobbigt att den hann försvinna under tiden jag faktiskt hade den i kundvagnen och la till gratis frakt.
Vore bra om dom gjorde som Komplett och reserverade produkten när man lägger den i kundvagnen, annars har ju vi som beställer via mobilen inte en chans vid såna här erbjudanden...

Eller så skippar man vara snål på 50kr och tänker på att man sparar 700kr på priset
Och man kan ju alltid ha en fraktfritt i kundvagnen

Permalänk
Medlem

Ruskigt bra kampanj Inet!

Grattis till dom som hann med att ta del av dom bästa erbjudandena. ( Ssd och Gfx )

Permalänk
Skrivet av HoLyCr4P:

Ruskigt bra kampanj Inet!

Grattis till dom som hann med att ta del av dom bästa erbjudandena. ( Ssd och Gfx )

Vad var det för grafikkortserbjudande?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fuzzmeister:

Vad var det för grafikkortserbjudande?

gtx 560ti för 1600kr eller var det 1500kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Eller så skippar man vara snål på 50kr och tänker på att man sparar 700kr på priset
Och man kan ju alltid ha en fraktfritt i kundvagnen

Ren vana, hade jag vetat att produkterna inte reserveras i kundvagnen hade jag ju självklart skippat den, de fattar väl vem som helst?

Visa signatur

Laptop: HP zBook Studio G5 (i7 8850H, 32gb, Quadro P1000)
eGPU: Razer Core X Chroma, Asus RTX 2080 Super Dual OC
Router: Fujitsu Futro S920, 2x4gb DDR3, 60gb mSata, OPNSense
Serverkluster: 4xLenovo M710Q (G4400T/16gb/120gb SSD), Proxmox VE

Permalänk
Skrivet av Mimematis:

Eller så skippar man vara snål på 50kr och tänker på att man sparar 700kr på priset
Och man kan ju alltid ha en fraktfritt i kundvagnen

Jo det går! Sparas ju i en kaka

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Asus Gtx 560ti för 1499:-

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BergLake:

Hej!
Faktura som betalningsmedel skulle nog uppskattas,gärna med 14 dagars betalning.
skulle nog köpa allt från er om ni införde det=)

Bara positivt från mig.

Ps.saknar Asus bärbara på er sida.

Skrivet av JohannesKBA:

+1. Faktura hade varit fint.

Vad är problemet? De har ju 14-dagars faktura

Visa signatur

En PC (fast för de flesta står det tydligen för Penis Contest)

Permalänk

Inet fyfan vad bra ni är!! Min order har magiskt blivit ändrad till med uppgraderingskit nu! Har aldrig och kommer aldrig köpa en datordel från några andra än er!

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

På grund av att folk beställde en av varje var vi tvungna att endast ha den ena aktiv åt gången! Nu är varianten med kit uppe, 36st kvar i skrivande stund och de går åt i rasande fart!

Tackar
Jag han med ett uppgraderingskitt.
Tack för denna gång.
Hoppas att ni kan ha nått kul begränsat erbjudande flera gånger.
Det är alltid roligt att kunna hugga på ett bra pris.
Jag har spammat F5 hela helgen för att se om det kommer nått man behöver

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Medlem

Tack inet de va riktigt bra erbjudanden

Visa signatur

CPU: Intel 8700k. MB: ASUS ROG STRIX Z370-i gaming. RAM: CORSAIR 16GB 2133MHZ VENGEANCE LP GFX:. Gigabyte 1080 Gtx. SSD:Samsung SSD 970 evo 250GB. SSD: SAMSUNG SSD 960 evo 1tb. PSU:Corsair SF600 600W 80+ Gold Chassi: Louqe GHOST S1. OS:Windows 10 pro
Konsoler: PS2, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox one s, Nintendo switch sega mega drive, amiga 500,

Permalänk

Damn för sen som vanligt :S

Visa signatur

BitFenix Prodigy, Intel i5 3570K, ASRock Z77E-ITX, Cooler Master Silent Pro M2 620W, Evga Gtx 670 ftw, 2x120gb SSD, 1X500gb HDD, 1tb Seagate Barracuda, 16Gb RAM Corsair Vengenz