Permalänk
Medlem

Det här är inte en dator - det här är konst.

Sjukt snyggt, fem poäng!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nice nice, den ser dock sjukt mycket mindre ut än den är, till man ser skärmen bredvid

Permalänk

Oj oj oj, trodde inte jag kunde bli rörd över ett datorbygge, tills nu!!

Så stilrent och smakfullt och minimalistiskt!

Vilken fin present sedan, känns som det ligger själ och hjärta i en sådan grej.

Permalänk
Medlem

Vi har alla våra definitioner på lågbudget Snyggt hantverk!

Enda jag skulle kunna gnälla på är väl att det borde kunna gå att få till en windowsbakgrund som bättre matchar träet, så det ser enhetligt ut. Men det är väl det lilla det.

Visa signatur

O11D Evo | Aorus Z790 Elite AX | 13600K | Kingston 5200 CL40 32GB DDR5 | Galahad 360 | 7900 XTX Nitro+ | Kingston Fury Renegade 1TB & 2TB NVMe | 2 x 860 EVO 1TB @ RAID0 | Ironwolf 8TB | Asus PB278QR & VG27WQ1B

HP Microserver Gen8 1610 | Samsung 840 120GB | 2x WD RED 1TB RAID 1 | 1x WD RED 2TB | 1x WD Green 1TB

Permalänk
Medlem

Det är bland det bästa jag sett. Jag hade nog lyckats med att fixa så mjukvaran ser lite mer anpassad ut. Men å andra sidan så hade jag+trä=femårings skapelse.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Snyggt i 60 tals stil? Säkert en del retro pubbar som hade gillat denna i baren..

Visa signatur

Intel 2500K @4GHz | 2*4GB Crucial Vengance DDR3 | Asus P8Z68 Pro-V |Sapphire 7950 3Gb | Corsair 750w |
Samsung Spinpoint F3 + Seagate 250Gb | Windows 7 64bit | Logitech z-5400 | Benq 24" |

Permalänk
Medlem

Läckert...

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem

Blir en klar 10/10 för mig! Läckraste och minsta användbara datorn jag sätt på länge!

Visa signatur

[i]Those who don't understand UNIX are condemned to reinvent it, poorly. – Henry Spencer [/i]
[i]“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs,
while the Universe is trying to create bigger and better idiots.
So far the Universe is winning.”
[/i]

Permalänk

WOW! kan vara de snyggaste databygget jag sett! Bra jobbat!

Visa signatur

Dator: MB: MSI Z77 MPOWER, CPU: i7 3770K kyls av Antec Kühler H2O 620, GPU: ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX DC3 OC, HD: Plextor 256gb M5P samt Plextor 128gb M3P, RAM: Corsair 16gb cl8 1600Mhz Vengeance, Nätagg: be quiet! Straight Power E9 680W 80+ Gold Modulär

NAS: Qnap TS-469L

Permalänk
Avstängd

quizz_kid, hur gammal är du?

Jag menar jag kanske skulle kunna adoptera dig så kan du bygga mig en fin dator till farsdag?

Självklar fempoängare!!

Permalänk

otroligt vackert. Du har verkligen talang! Kan nog vara det finaste bygget jag någonsin beskådat!

Visa signatur

AMD PHENOM II X6 4.0GHZ (överklockad) | 16 GB CORSAIR 1600 MhZ | INTEL 320 SERIES 2.5" 160GB SSD | 2x Western digital Caviar 7200 RPM 1 tb | 2 x ASUS GEFORCE GTX 560 DCII TOP 1GB SLI |CREATIVE SOUND BLASTER X-FI XTREME GAMER|

Permalänk
Medlem

Ett Wooooow räcker inte! Bland de snyggaste jag byggen jag sett här, utan tvekan.

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Det där var banne mig det finaste jag sett sen jag konfirmerades!

Nåt säger mig dock att du gjort träarbetet själv, men låtit någon annan göra själva datorfipplandet. Annars skulle du inte ha 9613094 bilder på träsnideriet och 2½ på hårdvarulösningen dú dator...

Visa signatur

__________________
| ASUS Z99 | 4790K | 8GB DDR3 | Noctua DH-14 | Chieftec Dragon Miditower (15 år gammalt!) | Samsung 250 GB SSD Evo | MSI GTX 980 Gaming | Zalman ZM1000-HP |

Permalänk
Proffsmoddare

Tack kamrater för alla kommentarer! Det uppskattas verkligen!!!!

Skrivet av RainesX:

Fråga. är detta efter olyckan eller innan?

Blandat. Bilderna är tagna innan. Videon är inspelad efter... Så nu kan man restaurera lite också

Skrivet av BlackBird:

Enda jag skulle kunna gnälla på är väl att det borde kunna gå att få till en windowsbakgrund som bättre matchar träet, så det ser enhetligt ut. Men det är väl det lilla det.

Jag tycker det matchar

Skrivet av walp:

Nåt säger mig dock att du gjort träarbetet själv, men låtit någon annan göra själva datorfipplandet. Annars skulle du inte ha 9613094 bilder på träsnideriet och 2½ på hårdvarulösningen dú dator...

Du får väl gå igenom byggloggen och avgöra om jag "fipplat" nånting...

Visa signatur

Byggen:
Shrine, Tempel

Följ mig gärna på facebook: https://www.facebook.com/lovehultenau

Permalänk
Medlem
Skrivet av quizz_kid:

Tack kamrater för alla kommentarer! Det uppskattas verkligen!!!!

Blandat. Bilderna är tagna innan. Videon är inspelad efter... Så nu kan man restaurera lite också

Du fick till det riktigt bra då alltså.
Kollade videon och sår inget efter olyckan.
Ingen ont utan att något gott kan hämtas ur det

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt arbete!

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40

Permalänk
Medlem

++

Vackert bygge!
Jag önskar jag vore din mamma

Visa signatur

Desktop: Rampage II Gene, i7 920 @ 3,40 GHz, OCZ XMP CL8 12800, EVGA GTX 470 watercooled, ELSA GTX 295, Corsair HX1000W, 120 SSD OCZ, Thermaltake 880i watercooling system
^^----^^
Laptop: Sony VAIO Z11, 2,54 GHz, 8GB RAM, 2x 64 GB Raid 0, Jap Win7 -64-bit, Backlit-keyboard, 1980x1200 13,1"

Permalänk
Medlem

Otroligt välgjort! Imponerande!

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

Men SLUTA bygga så jävla snyggt. Blir ju avundsjuk...

Visa signatur

Dator: P67 Extreme4, Intel Core i5 3570k, GTX 970, Corsair 8GB 1600Mhz Vengeance, Corsair HX 750W, 1TB WD HDD, Samsung 840 EVO 250GB.
Utrustning: Corsair K70 MX Blue, QPad 5k, Dell U2515H, Sennheiser PC360, PreSonus AudioBox 22VSL.
http://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk
Medlem

Helt galet vackert. kan inte bli annat än full pott (y)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Sjyjt

Sjukt snyggt! Vad har du gjort mer för byggen?

Visa signatur

Grimmer (CAD/CAM ingenjör).

Permalänk
Medlem

too cool

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem

Jag är mållös...

Min första 5:a som jag faktisk utdelat.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Dödssnyggt!!!! Grymt bra jobbat!!

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja leva i en värld som du designat <3

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk

Haha fyfan vad bra det blev!!
Bra jobbat!:):D

Visa signatur

Dator:Corsair c70-Gigabyte GTX680-i5 3570k-corsair vengence 8gb-NOCTUA NH-D14

Steelseries sensei RAW
Steelseries Qck

Permalänk
Medlem

hatten av för dig, det där är bland det bästa som sweclockers har skådat.

Permalänk
Medlem

Stämmer in i kören: SUPERLÄCKER!

Följde byggtråden, men blev ändå överväldigad av slutresultatet. Att inte ge detta en femma vore bara fel.

Visa signatur

Intel i7 3770K@4,5GHz | EK-Supremacy | ASUS P8Z68-V| Samsung 30nm 1600 CL11@1866 CL9 4x4GB | Geforce GTX780 Ti | EK-FC Titan Plexi | Enermax Platimax 1500W | Ubuntu 20.04 & Windows 10

Permalänk
Medlem

Snyggt och unikt, men valet av mjukvara kan ifrågasättas inte snyggt eller unikt.

Visa signatur

CachyOs. MSI MPG Z490 GAMING PLUS// Intel Core i5-10600K@4800Mhz// Radeon rx 6800 16gb // Corsair VENGEANCE LPX 32GB.