Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Mushjälp!

Hej!
Jag letar nu efter en ny mus. Jag vill då ha en mus som jag kan vila handen på, det ultimata hade varit en Ace Edge 3200. Men eftersom dom gick i konkurs för ett par år sedan går det inte att få tag på längre :/
Vilken föredrar ni? Jag har kollat runt och hittat Qpad 5k och Mionix Naos. Vet ni någon mer?

PS. Har stora händer.

MvH Zyzlite

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zyzlite:

Hej!
Jag letar nu efter en ny mus. Jag vill då ha en mus som jag kan vila handen på, det ultimata hade varit en Ace Edge 3200. Men eftersom dom gick i konkurs för ett par år sedan går det inte att få tag på längre :/
Vilken föredrar ni? Jag har kollat runt och hittat Qpad 5k och Mionix Naos. Vet ni någon mer?

PS. Har stora händer.

MvH Zyzlite

Ace of Sweden har aldrig gått i konkurs men har blev uppköpta.
http://www.edgeofgaming.com/
Finns fortfarande att få tag i ace edge 3200 där.
Annars Zowie EC1 om du har stora händer, vad kör du för musgrepp?
/God Jul existenz

Visa signatur

| FD R4 Black | i7 4770K@4.6GHz / luft | Gigabyte GA-Z87X-OC | 1x Ezio Foris FG2421 + 2x Benq XL2411T | Asus Xonar STX / Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω | G.Skill Trident X 2x8GB 2400MHz | Corsair AX760 80+ Platinum | Evga GTX 780 Ti 3gb SC ACX | Samsung EVO 250gb + 2x2tb WD Black| Ducky Shine 3 mx brown |

Permalänk
Medlem

Gillade Sidewinder musen, riktigt skön till i princip allt. Om inte den så Ikari, helt optimal för mig som har stora händer men dock fick jag något exemplar som var helt sjukt störande som hade typ två nivåer i klickandet så att det inte gick att spela. Nu har jag en sensei som jag älskar för alla spel men mest för FPS, ingen mus man vilar handen på men om du vill ha extremt bra aim och precision.

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Medlem
Skrivet av eXistenZ.se:

Ace of Sweden har aldrig gått i konkurs men har blev uppköpta.
http://www.edgeofgaming.com/
Finns fortfarande att få tag i ace edge 3200 där.
Annars Zowie EC1 om du har stora händer, vad kör du för musgrepp?
/God Jul existenz

Hur får jag tag i den från den sidan?
Kör även Palm

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |

Permalänk
Medlem

Och vill ju som sagt kunna vila hela handen på musen, så de alternativen ni tipsade om är inte något användbart, tack ändå !

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |