Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SmalaFettot:

Nokia DT-901 Qi Wireless Charging Pillow by Fatboy

Trådlös laddare, fungerar troligtvis med alla mobiler som stödjer QI.
Ord: 599kr
Nu: 144kr med kod

Länk:
http://cdon.se/hemelektronik/nokia/nokia-dt-901-qi-wireless-c...
Kod: pers55

Finns även i svart version.

Skrivet av Inzomniac:

Ja, det står över 100kr när jag går in på min personalrabattsida i alla fall.

Har någon annan också problem med att få igenom pers55 koden?

Har både försökt med en vara över 100kr och med två produkter där summan blir över 100kr.
Även prövat med olika konton.

Permalänk
Skrivet av toptre:

Har någon annan också problem med att få igenom pers55 koden?

Har både försökt med en vara över 100kr och med två produkter där summan blir över 100kr.
Även prövat med olika konton.

Jag hade inga problem, köpte den svarta Nokia QI-laddaren likt ovan för 144kr inklusive frakt för cirka en halvtimme sedan.

Visa signatur

Surf:: FD Define R3 | W10 Pro | Corsair TX650W | MSI P67A-GD65 B3 | i5-2500K@4.2GHz | 16GB Corsair Vengeance 1600MHz | GTX1060 | Be Quiet Pure Rock |
Htpc:: FD Node 304 | W10 Pro | CM Silent Pro M2 420W | ASRock H77M-ITX | Intel i5 2400 | Asus GT 630 | 8GB Corsair Vengeance 1600MHz | Arctic Cooling Alpine 11+
Server:: HP Proliant N54L | ESXI | XPEnology | 1SSD + 6HDD | 6Gb RAM

Permalänk
Medlem

Den lilla actionkameran dök upp igår - jösses vad prylar det var med till den!

Nu ska man bara få tag på senaste mjukvaran...

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Jo, jag har läst den "nyheten", men vad är aprilskämtet egentligen..?

Jag vet inte heller, många butiker har ju den i lager. Inte ett skämt på något sätt alls.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Är det någon som har tips på en bra NAS?
Jag vill helst bara bara streama filmer som jag lagt på en hårddisk till min Samsung Smart TV utan att behöva ha på min stationära speldator.

Finns det NAS:ar som har XBMC eller liknande? Tack på förhand

Kika på plex.tv, finns server till olika nas och appen finns till samsung smart-tv. Funkar klockrent för mig. Kör med Netgears ultra4 nas

Permalänk
Medlem
Skrivet av toptre:

Har någon annan också problem med att få igenom pers55 koden?

Har både försökt med en vara över 100kr och med två produkter där summan blir över 100kr.
Även prövat med olika konton.

Har du redan använt koden en gång? Kanske är cookiedata och inte konto (spekulerar vilt)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Är det någon som har tips på en bra NAS?
Jag vill helst bara bara streama filmer som jag lagt på en hårddisk till min Samsung Smart TV utan att behöva ha på min stationära speldator.

Finns det NAS:ar som har XBMC eller liknande? Tack på förhand

http://www.inet.se/produkt/4304655/asustor-as-202te

Typ något sånt? HDMI-utgång på den. Fjärrkontroll finns att köpa till, hur den styrs vet jag inte. Inte alltid man vill köra Plexserver via datorn/server.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

http://www.inet.se/produkt/4304655/asustor-as-202te

Typ något sånt? HDMI-utgång på den. Fjärrkontroll finns att köpa till, hur den styrs vet jag inte. Inte alltid man vill köra Plexserver via datorn/server.

Man kan ladda ner en fjärrkontroll till sin smartphone om jag fattat det rätt (Android/iOS) och styra det den vägen, vet inte hur bra det funkar, men det verkar ju vara en smidig lösning om man vill ha XBMC och en NAS i ett i alla fall!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Faulisto:

Jag vet inte heller, många butiker har ju den i lager. Inte ett skämt på något sätt alls.

Brödrosten var inte skämtet, kolla däremot på kategorin som artikeln hamnade under.

Permalänk

finns det andra trådar med fynd som inte är datorrelaterade? ser att en hel del blir borttagna så var är det tänkt att man ska posta dessa?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av shinypenny:

finns det andra trådar med fynd som inte är datorrelaterade? ser att en hel del blir borttagna så var är det tänkt att man ska posta dessa?

Det finns en tråd för digitala spel iallafall: http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/1012271-d...

Permalänk
Skrivet av anon5930:

ok, ktackar

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av n1nja:

Brödrosten var inte skämtet, kolla däremot på kategorin som artikeln hamnade under.

Vitvaror.... Hysteriskt roligt...

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Kan vi skippa snacket om brödrosten nu? Det börjar bli tjatigt. Många får e-postavisering varje gång något skrivs i den här tråden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av toptre:

Har någon annan också problem med att få igenom pers55 koden?

Har både försökt med en vara över 100kr och med två produkter där summan blir över 100kr.
Även prövat med olika konton.

En gång per person kanske är pga det.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Voltaire63:

Kan vi skippa snacket om brödrosten nu? Det börjar bli tjatigt. Många får e-postavisering varje gång något skrivs i den här tråden.

Vad är poängen med att prenumerera på diskussionstråden?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Börjar bli riktigt trött alla "skriv inte i denna tråd" kommentarer! Vill du inte ha påminnelser? Ta bort din bevakning!

Visa signatur

Gaming: NZXT H440W NE, EVGA SuperNOVA G3 650W, Asus ROG Strix X470-F Gaming, AMD Ryzen 7 2700X, Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse, Samsung 970 EVO 500GB, Corsair Vengeance White RGB LED Pro DDR4 3200MHz 4x8GB, HDD: 4TB, Logitech G915 Lightspeed Tactile, Logitech G502 Lightspeed, Razer Leviathan, Corsair Void Pro RGB Wireless, 2x MSI Optix MAG271CQP.
Server: Fractal Design Arc, Corsair CMPSU-850AX, Asus P8P67 Pro B3, Intel Core i5 2500K, Asus GeForce GTX 1060 Dual OC 6GB, Samsung 850 EVO 250GB, Corsair Vengeance DDR3 PC12800 CL9 4x4GB, HDD: 11TB, Logitech G710, SteelSeries Rival 710, 2x Fujitsu SL27T-1 LED.
Laptop: Fujitsu Lifebook UH552, Samsung 840 EVO 250GB, Corsair Vengeance DDR3 PC12800 CL9 2x4GB.
Mobile: Apple iPhone 11 Pro Gold 256GB.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dunder:

Vad är poängen med att prenumerera på diskussionstråden?

För att följa diskussionen på brödrosten såklart!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Swe.Stars:

Är det någon som har tips på en bra NAS?
Jag vill helst bara bara streama filmer som jag lagt på en hårddisk till min Samsung Smart TV utan att behöva ha på min stationära speldator.

Finns det NAS:ar som har XBMC eller liknande? Tack på förhand

HP Proliant på Dustin, den eller nån liknande brukar reas ut för 999-1499:- med jämna mellanrum

http://www.dustinhome.se/search/HP%20PROLIANT

Kör Synology på min, rullar på fint med Plex och hela skiten.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av bakemonster:

För att följa diskussionen på brödrosten såklart!

Ja men han klagade ju på att han fick aviseringar när vi diskuterade "aprilskämtet" (med stora citattecken) med brödrosten

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av elpapo:

Sony blåtandshögtalare för 218kr! Jag köpte själv 2st. Frakten var dock "dyr", 119kr. Ändå ett väldigt bra pris! Gäller endast vit tror jag.
http://www.declan.se/products/Multimedia/Hogtalare-hemmabio/S...

EDIT: Mitt förra inlägg gällande detta erbjudande togs bort!? Provar igen, annars ta bort igen. Kommer inte lägga till en 3:e gång.

EDIT2: Uppdaterade länken.

Din länk fungerar inte ens, fast du "uppdaterat" den
Antagligen bortplockad och därav din post bortplockad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av elpapo:

Sony blåtandshögtalare för 218kr! Jag köpte själv 2st. Frakten var dock "dyr", 119kr. Ändå ett väldigt bra pris! Gäller endast vit tror jag.
http://www.declan.se/products/Multimedia/Hogtalare-hemmabio/S...

EDIT: Mitt förra inlägg gällande detta erbjudande togs bort!? Provar igen, annars ta bort igen. Kommer inte lägga till en 3:e gång.

EDIT2: Uppdaterade länken.

Kanske för att länken inte fungerar.

"Produkten hittades inte."

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem
Skrivet av elpapo:

Sony blåtandshögtalare för 218kr! Jag köpte själv 2st. Frakten var dock "dyr", 119kr. Ändå ett väldigt bra pris! Gäller endast vit tror jag.
http://www.declan.se/products/Multimedia/Hogtalare-hemmabio/S...

EDIT: Mitt förra inlägg gällande detta erbjudande togs bort!? Provar igen, annars ta bort igen. Kommer inte lägga till en 3:e gång.

EDIT2: Uppdaterade länken.

Det kanske fanns en anledning till att inlägget togs bort? Typ att länken inte funkar/produkten har utgått etc. Varför då posta igen?

Visa signatur

RIPE LIR

Permalänk
Skrivet av elpapo:

Sony blåtandshögtalare för 218kr! Jag köpte själv 2st. Frakten var dock "dyr", 119kr. Ändå ett väldigt bra pris! Gäller endast vit tror jag.
http://www.declan.se/products/Multimedia/Hogtalare-hemmabio/S...

EDIT: Mitt förra inlägg gällande detta erbjudande togs bort!? Provar igen, annars ta bort igen. Kommer inte lägga till en 3:e gång.

EDIT2: Uppdaterade länken.

Verkar som den tagit slut.
Här är din länk: http://www.declan.se/products/Multimedia/Hogtalare-hemmabio/S...
Notera 9 på slutet, och här är en fungerande länk:
http://www.declan.se/products/Multimedia/Hogtalare-hemmabio/S...
8 på slutet och där kostar den 575kr samt är beställningsvara.

Permalänk
Medlem

Det var ju synd man missade den, var väldigt sugen på just denna BT högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomle:

Det kanske fanns en anledning till att inlägget togs bort? Typ att länken inte funkar/produkten har utgått etc. Varför då posta igen?

Enkelt svar. Jag antog att de hade gjort någon ändring vilket de hade. Jag fann då en ny länk som fungerade och postade den.

Att jag överhuvudtaget gör det är för att det uppskattas, om inte av dig så av andra!? Iallafall uppskattar jag mycket denna fynd tråd!

De ringde mig och sade att de har fått tagit emot för många beställningar. Ev att de får in den på kampanj igen annars skulle pengarna betalas tillbaka sade han som representerade företaget.

Ledsen för det, jag kunde inte veta det... 2st beställningar har jag gjort. Jag var tidigt ute! Jag var inte med bland dem som hann köpa. Det var den vita jag länkade till, den var på kampanj och den svarta fullt pris.

Permalänk
Medlem

Nu blir det svårare att fynda från amazon.co.uk:
"As you've previously had orders delivered to Sweden, we wanted to let you know that our delivery options to Sweden are changing. From April 3, 2014, FREE Super Saver Delivery will no longer be available. You'll have the option of Standard or Priority Delivery for orders being delivered to Sweden. "

Surt. Har verkligen shoppat flitigt på amazon sedan de började med free super saver delivery. Det ryktas ju om att amazon tänker sig in på den svenska marknaden, kan ju vara ett steg mot det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredl:

Nu blir det svårare att fynda från amazon.co.uk:
"As you've previously had orders delivered to Sweden, we wanted to let you know that our delivery options to Sweden are changing. From April 3, 2014, FREE Super Saver Delivery will no longer be available. You'll have the option of Standard or Priority Delivery for orders being delivered to Sweden. "

Surt. Har verkligen shoppat flitigt på amazon sedan de började med free super saver delivery. Det ryktas ju om att amazon tänker sig in på den svenska marknaden, kan ju vara ett steg mot det.

Dedär var ju riktigt bull, har även jag shoppat en hel del medan de haft fri frakt. Hoppas fraktavg. inte blir tokhög nu istället då..

Permalänk
Medlem

Vafan, jag som hade tänkt shoppa ett par wii u-spel därifrån snart.. Jaja, då får jag pröva mig fram bland de andra billiga utlandssidorna på prisjakt.

Permalänk
Medlem

Är inte detta samma platta för 5490:- ?

-> http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2263150

Skrivet av Jesper_W:

Nej, det är två olika modeller. Den du länkar till har bland annat dual core processor, den jag länkar till har i5.

Ja det stämmer ju, var lite för snabb där!