Permalänk
Skrivet av enoch85:

Som nämnts tidigare här i tråden så är det denna lista som gäller för invites: https://forums.oneplus.net/threads/svensk-medlemslista-foer-i... Detta gör att man senare hamnar i denna lista: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1v5J3foLkYtZKB3tKRTVak... som fungerar som "kö-system". Dock är kön vääääldigt lång.

Finns det något annat sätt att få en invite snabbare? Spräckte skärmen på min Nexus 5 igår.

Se ett fåtal inlägg upp så finns det några förslag som bland annat jag skrivit.

Visa signatur

Surf:: FD Define R3 | W10 Pro | Corsair TX650W | MSI P67A-GD65 B3 | i5-2500K@4.2GHz | 16GB Corsair Vengeance 1600MHz | GTX1060 | Be Quiet Pure Rock |
Htpc:: FD Node 304 | W10 Pro | CM Silent Pro M2 420W | ASRock H77M-ITX | Intel i5 2400 | Asus GT 630 | 8GB Corsair Vengeance 1600MHz | Arctic Cooling Alpine 11+
Server:: HP Proliant N54L | ESXI | XPEnology | 1SSD + 6HDD | 6Gb RAM

Permalänk
Skrivet av zZGurraZz:

Jag var intresserad utav OnePlus One tidigare men har nu ställt mig rätt tveksam till OnePlus. Jag frågade på reddits AMA med OnePlus om arbetsförhållande i deras fabriker och om den var ansvarsfullt producerad. Skrev detta:

Svar:

http://www.reddit.com/r/oneplus/comments/2bk0wu/oneplus_amaa/cj62yl6

Så deras svar var att det var dåligt men inget de har prioriterat för tillfället. Kan ju vara i åtanke när ni bestämmer er för att köpa denna telefon. OnePlus har ingen transparens var de får sina metaller ifrån, om det finns några krav på producenter om skäliga villkor för deras anställda, plan för hållbar utveckling och vad som görs med farliga biprodukter. Var väldigt svårt att hitta något på Xiaomi eller Oppos hemsidor med men alla större seriösa internationella företag har information för deras samhällsansvar, så kallat CSR (Corporate social responsibility). Samt krav på vad som krävs av deras leverantörer och vilka villkor de måste uppfylla, såsom minimum lön, max övertid etc.

Nu måste det inte behöva vara så att det är konfliktmetaller, dåliga villkor på deras fabriker och det är barnarbete, men OnePlus nämner inget och har ingen transparens. Jag försökte få en kommentar via forumet:
https://forums.oneplus.net/threads/manufacturing-the-oneplus-one-labor-rights-and-environmental-policies.66732/

Tråden blev begravd snabbt dock då absoluta majoriteten av konsumenter inte bryr sig var sin telefon kommer ifrån. Men släng gärna in en kommentar så tråden bumpas upp och förhoppningsvis få en kommentar utav OnePlus till slut.

Mycket bra att du tog upp detta.
Intressant att frågan undveks så tydligt och utan egentligen något svar alls via en så stor plattform som reddit. Ska bli intressant vad som kommer fram i framtiden! Du fick mig att vänta med ett köp - även om jag gärna köper billiga produkter så har även jag ett visst samvete. Bojkottar bland annat H&M.

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Har inte några större nackdelar med ljusstyrkan (kör custom rom) även vid sol är skärmen förvånansvärt bra (även om det kanske inte lika bra som ips). Men gillar att ha bra svärta med

Vilket ROM du kör påverkar inte detta. Ljusstyrkan på majoriteten av alla OLED skärmar är dålig. Det är ett faktum. Något som din subjektiva åsikt inte påverkar.

Citat:

Är lite synd att dom har just pentile på sina skärmar. Men gör skärmen så stor del av kostnaden? jag menar, på så små skärmar är det enklare att producera än stora och borde vara hyfsat billigt just med tanke på oled tekniken. Därför TV apparater dröjt innan det kommit på marknaden, datorskärmar på 20/30 tum har inte fått oled än i alla fall

Tydligen har det en ganska stor del av priset. Jag tror skärmen på en smartphone står för runt en femtedel av den totala kostnaden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sears:

Tydligen har det en ganska stor del av priset. Jag tror skärmen på en smartphone står för runt en femtedel av den totala kostnaden.

inkl.moms så står skärmen för runt 1/6 av kostnaden på de stora flaggskeppen så du är inte allt för långt borta

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sears:

Vilket ROM du kör påverkar inte detta. Ljusstyrkan på majoriteten av alla OLED skärmar är dålig. Det är ett faktum. Något som din subjektiva åsikt inte påverkar.

Even more impressive is that when automatic brightness is turned on, the Galaxy S5 hits an incredible 698 cd/m2 in high ambient light, where high brightness is really needed — it’s the brightest mobile display that we have ever tested.

Finns snart inte en enda nackdel kvar med oled. Hur det var förr spelar väl ingen roll idag?

Synd att skärmen sitter på S5an bara...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sears:

Vilket ROM du kör påverkar inte detta. Ljusstyrkan på majoriteten av alla OLED skärmar är dålig. Det är ett faktum. Något som din subjektiva åsikt inte påverkar.

Tydligen har det en ganska stor del av priset. Jag tror skärmen på en smartphone står för runt en femtedel av den totala kostnaden.

Finns ju surfplattor med amoled för mellan 1000-2000kr den för närmare 2k går att surfa med Har fått genom jobbet den billigare för ca 1k och funkar på sin höjd bra som fjärrkontroll till HTPC:n. Den för 2 k går att surfa sidor som prisjakt (rätt tung sida för mobil tydligen). Ren spex har jag inte jätte koll på vad den dyrare har för cpu . är gamla tab 3 modellen vet inte om dom kör amoled i alla andra plattor dock.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boss302:

Even more impressive is that when automatic brightness is turned on, the Galaxy S5 hits an incredible 698 cd/m2 in high ambient light, where high brightness is really needed — it’s the brightest mobile display that we have ever tested.

Finns snart inte en enda nackdel kvar med oled. Hur det var förr spelar väl ingen roll idag?

Synd att skärmen sitter på S5an bara...

Jo precis. Med S5 skärmen lyckades Samsung verkligen.
Jag har alltid trott det att OLED är framtiden inom skärmteknik, men än vet jag inte om vi är där, även om vi är nära.

Skrivet av Broken-arrow:

Finns ju surfplattor med amoled för mellan 1000-2000kr den för närmare 2k går att surfa med Har fått genom jobbet den billigare för ca 1k och funkar på sin höjd bra som fjärrkontroll till HTPC:n. Den för 2 k går att surfa sidor som prisjakt (rätt tung sida för mobil tydligen). Ren spex har jag inte jätte koll på vad den dyrare har för cpu . är gamla tab 3 modellen vet inte om dom kör amoled i alla andra plattor dock.

...det var ju väldigt roligt, men det är inte helt irrelevant för diskussionen..

Permalänk
Medlem

Nu är min 1+1 64Gb vit hemma. Lagomt sugen att sluta jobbet för dagen

Visa signatur

13700K & GTX 3070

Permalänk
Medlem

Fick ett sms där jag fick välja att hämta den på utlämnings stället eller lämnas vid dörren.

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Kan inte banden så jag vet inte vad det innebär.

800mhz
glesbygds 4G.

2600mhz används bara i städer eftersom det bara når ungefär en cirkel på en km.

Ang tull och moms:
Enligt tullverket så är det ingen tull på mobiltelefoner men 25% moms.
Asiater brukar dock ofta skicka paket som gåva.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mSebbe:

Nu är min 1+1 64Gb vit hemma. Lagomt sugen att sluta jobbet för dagen

Lade nyss en beställning på en 1+1 64 svart. Ska bli riktigt intressant och se om den är så bra som alla recensioner säger 😃

Can't wait 😎

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av lucifer579:

Mycket bra att du tog upp detta.
Intressant att frågan undveks så tydligt och utan egentligen något svar alls via en så stor plattform som reddit. Ska bli intressant vad som kommer fram i framtiden! Du fick mig att vänta med ett köp - även om jag gärna köper billiga produkter så har även jag ett visst samvete. Bojkottar bland annat H&M.

Tack! Ja jag blev förvånad över hur undvikande dom skrev. Tyvärr hann jag inte ställa en följdfråga då svaret kom fem på morgonen. Men känns väldigt konstigt att inte ha att deras produkter produceras ansvarsfullt som en av deras högsta prioriteter. Bara nyligen åkte Samsung på anklagelser över barnarbete hos deras leverantörer till exempel:
http://www.reuters.com/article/2014/07/21/us-samsung-elec-childlabour-china-idUSKBN0FQ0U820140721

Tyvärr verkar det inte som det finns så mycket granskningar utav helkinesiska bolag än. Antar att man får bättre genomslag genom att gå på de större internationella företagen i väst innan de prioriteras. Som sagt svårt att få sin röst hörd angående detta då majoriteten inte bryr sig. Då specifikationerna + pris är så bra så väljer de flesta den bekväma vägen att stoppa huvudet i sanden och hoppas att allting är bra.

Visa signatur

Q9550 | P5Q-E | Gigabyte GTX260 OC | 2x2GB Corsair PC6400 | Corsair 450W | P182 | Samsung F1 640GB | X-Fi Xtreme Music

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boss302:

Finns snart inte en enda nackdel kvar med oled. Hur det var förr spelar väl ingen roll idag?

Det kan bli inbränningar i skärmen redan efter några veckor, dessa kommer inte gå bort. Sen pentile...

Visa signatur

Main Core i9-9900k | NH-D15 | ROG STRIX Z390-F | 16GB DDR4 3200 MHz LPX | STRIX 2080 Ti GAMING OC | Samsung 970 EVO 1TB + Toshiba XG5 256GB | RM650X | R5 Blackout
HTPC/Barndator: Core i5-8400 | ASUS PRIME B360M-A | 16GB DDR4 2666 MHz | STRIX GTX 1070 OC | 2 x Toshiba XG5 256GB
Extradator: Core i7 870 | ASRock H55M-LE | 8GB 1600 MHz | Intel 320 120GB | HD6950 2GB | VX 550W

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Boss302:

800mhz
glesbygds 4G.

2600mhz används bara i städer eftersom det bara når ungefär en cirkel på en km.

Ang tull och moms:
Enligt tullverket så är det ingen tull på mobiltelefoner men 25% moms.
Asiater brukar dock ofta skicka paket som gåva.

Ahh, det känns ju inte superbra med tanke på att man vistas en hel del ute på glesbygden, särskilt nu på sommaren. Då föll mobilen ganska pladask

Angående momsen så stod det på hemsidan att de skickar allting som gåvor, så jag antar att paketet skulle lyckas smita igenom.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Takke:

Lade nyss en beställning på en 1+1 64 svart. Ska bli riktigt intressant och se om den är så bra som alla recensioner säger 😃

Can't wait 😎

Skickades från m.sweclockers.com

Har du inte redan ett micro-sim så se till att fixa det i lagom tid. Gjorde tabben att upptäcka att min galaxy s2 inte hade micro sim precis nu.. Sjukt nice telefon men nu får jag vänta 2-3 dagar till på att kunna använda den.

Den fick även plats i min jeansficka yay

Visa signatur

13700K & GTX 3070

Permalänk
Skrivet av mSebbe:

Har du inte redan ett micro-sim så se till att fixa det i lagom tid. Gjorde tabben att upptäcka att min galaxy s2 inte hade micro sim precis nu.. Sjukt nice telefon men nu får jag vänta 2-3 dagar till på att kunna använda den.

Den fick även plats i min jeansficka yay

Sax fungerar ju med om det krisar
http://www.cnet.com/how-to/how-to-cut-your-own-micro-sim-card...

Visa signatur

Surf:: FD Define R3 | W10 Pro | Corsair TX650W | MSI P67A-GD65 B3 | i5-2500K@4.2GHz | 16GB Corsair Vengeance 1600MHz | GTX1060 | Be Quiet Pure Rock |
Htpc:: FD Node 304 | W10 Pro | CM Silent Pro M2 420W | ASRock H77M-ITX | Intel i5 2400 | Asus GT 630 | 8GB Corsair Vengeance 1600MHz | Arctic Cooling Alpine 11+
Server:: HP Proliant N54L | ESXI | XPEnology | 1SSD + 6HDD | 6Gb RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av marmeladov:

Bra idé! Kan dock vara bra att spara mitt vanliga sim om jag skulle behöva köra min gamla telefon i tillfällen där jag inte vågar ha med min nya. Eller slutar mitt gammla sim att fungera när jag fått mitt nya?

Visa signatur

13700K & GTX 3070

Permalänk
Medlem
Skrivet av mSebbe:

Bra idé! Kan dock vara bra att spara mitt vanliga sim om jag skulle behöva köra min gamla telefon i tillfällen där jag inte vågar ha med min nya. Eller slutar mitt gammla sim att fungera när jag fått mitt nya?

Så fort du aktiverar ditt nya så ska det gamla sluta fungera

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av mSebbe:

Bra idé! Kan dock vara bra att spara mitt vanliga sim om jag skulle behöva köra min gamla telefon i tillfällen där jag inte vågar ha med min nya. Eller slutar mitt gammla sim att fungera när jag fått mitt nya?

http://www.kjell.com/sortiment/telefoni-kommunikation/mobilte...

ha en sådan i plånkan så löser du ju problemet

Permalänk
Medlem
Skrivet av 220volt:

Så fort du aktiverar ditt nya så ska det gamla sluta fungera

Skrivet av steelice:

Hmmm, ok. Får bli att försöka klippa mitt nuvarande och införskaffa en sådan adapter

Visa signatur

13700K & GTX 3070

Permalänk
Medlem

En sån adapter fastnade i min gamla 4g router...jag fick skruva upp routern för att få ut den.

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jorgen69:

En sån adapter fastnade i min gamla 4g router...jag fick skruva upp routern för att få ut den.

I en S2a så är de inga problem att få ut den då det är väldigt öppet vid simkortshållaren.

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Skrivet av Zippeer:

I en S2a så är de inga problem att få ut den då det är väldigt öppet vid simkortshållaren.
http://babiwa.com/images/dualsim/magicsim-3g/magicsim-real-3g...

Det är säkert inga som helst problem att få ur den ur en tom sko-kartong heller, men det är ju ungefär lika relevant som hur det är att få ur den ur en s2:a

Oavsett, ska man använda simkortshållare så får man verkligen se till att den sitter rätt och går in rakt, annars kan det bli jobbigt.

Visa signatur

Surf:: FD Define R3 | W10 Pro | Corsair TX650W | MSI P67A-GD65 B3 | i5-2500K@4.2GHz | 16GB Corsair Vengeance 1600MHz | GTX1060 | Be Quiet Pure Rock |
Htpc:: FD Node 304 | W10 Pro | CM Silent Pro M2 420W | ASRock H77M-ITX | Intel i5 2400 | Asus GT 630 | 8GB Corsair Vengeance 1600MHz | Arctic Cooling Alpine 11+
Server:: HP Proliant N54L | ESXI | XPEnology | 1SSD + 6HDD | 6Gb RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av mfm:

Det kan bli inbränningar i skärmen redan efter några veckor, dessa kommer inte gå bort. Sen pentile...

O lcd skärmar kan ha gulaktiga fält.

S2ans skärm blev lite annorlunda i färgen till skillnad mot statusfältets yta (som alltid var svart).
Min gamla S3 som köptes straxt efter release har inga fel.

Har inte läst om några problem med inbränning längre.. Tycker det borde stå här o var om en av världens mest sålda lurar har problem med det?
Gula fält i nederkant på oppos skärm har jag läst på flera ställen o med tanke på skillnaden på antal sålda enheter så...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Ahh, det känns ju inte superbra med tanke på att man vistas en hel del ute på glesbygden, särskilt nu på sommaren. Då föll mobilen ganska pladask

Håller med.. Oppo find 7a som i princip är samma lur har dock lte band 20. Men då får man lägga på nästan en tusenlapp.
Begriper inte riktigt varför de tog bort det på 1+1.
(Eftersom de ägs o tillverkas av oppo o har samma spec förövrigt -batteri o minneskort)

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Boss302:

Håller med.. Oppo find 7a som i princip är samma lur har dock lte band 20. Men då får man lägga på nästan en tusenlapp.
Begriper inte riktigt varför de tog bort det på 1+1.
(Eftersom de ägs o tillverkas av oppo o har samma spec förövrigt -batteri o minneskort)

Ja, det var ju ganska klantigt... Allt för att hålla nere kostnaderna, antar jag.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boss302:

O lcd skärmar kan ha gulaktiga fält.

S2ans skärm blev lite annorlunda i färgen till skillnad mot statusfältets yta (som alltid var svart).
Min gamla S3 som köptes straxt efter release har inga fel.

Har inte läst om några problem med inbränning längre.. Tycker det borde stå här o var om en av världens mest sålda lurar har problem med det?
Gula fält i nederkant på oppos skärm har jag läst på flera ställen o med tanke på skillnaden på antal sålda enheter så...

Felaktig jämförelse då en LCD-skärm med gulaktiga fält är defekt, en AMOLED-skärm med inbränningar fungerar som avsett med de begränsningar som tekniken sätter.

Här kan du lära dig om hur lätt det blir inbränningar på Note 3: http://www.youtube.com/watch?v=l3mbkoXCMhs

Det är inget problem att hitta folk med inbränningar på S3, S4, S5, Note 2, Note 3 osv.

Skrivet av Boss302:

Håller med.. Oppo find 7a som i princip är samma lur har dock lte band 20. Men då får man lägga på nästan en tusenlapp.
Begriper inte riktigt varför de tog bort det på 1+1.
(Eftersom de ägs o tillverkas av oppo o har samma spec förövrigt -batteri o minneskort)

Find 7A finns i minst tre versioner, en Amerika-version, en internationell och en kinesisk version. Alltså kan Find 7A stödja fler band men till en högre kostnad. OnePlus One finns bara i två versioner. Hade de lagt till band 20 hade de fått tagit bort något annat band och några andra än svenska skogstomtar hade blivit arga.

En modell kan inte stödja alla frekvensband, iPhone 5S finns i minst fem olika utgåvor för olika ställen.

Visa signatur

Main Core i9-9900k | NH-D15 | ROG STRIX Z390-F | 16GB DDR4 3200 MHz LPX | STRIX 2080 Ti GAMING OC | Samsung 970 EVO 1TB + Toshiba XG5 256GB | RM650X | R5 Blackout
HTPC/Barndator: Core i5-8400 | ASUS PRIME B360M-A | 16GB DDR4 2666 MHz | STRIX GTX 1070 OC | 2 x Toshiba XG5 256GB
Extradator: Core i7 870 | ASRock H55M-LE | 8GB 1600 MHz | Intel 320 120GB | HD6950 2GB | VX 550W

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av mfm:

Find 7A finns i minst tre versioner, en Amerika-version, en internationell och en kinesisk version. Alltså kan Find 7A stödja fler band men till en högre kostnad. OnePlus One finns bara i två versioner. Hade de lagt till band 20 hade de fått tagit bort något annat band och några andra än svenska skogstomtar hade blivit arga.

Skogstomtar?

Trolla lagom, hörru... Om 4G bara går att använda inne i städerna så sjunker ju användbarheten något väldigt.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mfm:

Felaktig jämförelse då en LCD-skärm med gulaktiga fält är defekt, en AMOLED-skärm med inbränningar fungerar som avsett med de begränsningar som tekniken sätter.

Här kan du lära dig om hur lätt det blir inbränningar på Note 3: http://www.youtube.com/watch?v=l3mbkoXCMhs

Det är inget problem att hitta folk med inbränningar på S3, S4, S5, Note 2, Note 3 osv.

Find 7A finns i minst tre versioner, en Amerika-version, en internationell och en kinesisk version. Alltså kan Find 7A stödja fler band men till en högre kostnad. OnePlus One finns bara i två versioner. Hade de lagt till band 20 hade de fått tagit bort något annat band och några andra än svenska skogstomtar hade blivit arga.

En modell kan inte stödja alla frekvensband, iPhone 5S finns i minst fem olika utgåvor för olika ställen.

Haft igång skärmen i alla fall 1 timme utan en enda inbränning har normalt igång den runt 10/1 minuter i streck

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Skogstomtar?

Trolla lagom, hörru... Om 4G bara går att använda inne i städerna så sjunker ju användbarheten något väldigt.

Du får köpa något annat än OnePlus One då, det finns ingen telefonmodell som stödjer "alla" band.

Visa signatur

Main Core i9-9900k | NH-D15 | ROG STRIX Z390-F | 16GB DDR4 3200 MHz LPX | STRIX 2080 Ti GAMING OC | Samsung 970 EVO 1TB + Toshiba XG5 256GB | RM650X | R5 Blackout
HTPC/Barndator: Core i5-8400 | ASUS PRIME B360M-A | 16GB DDR4 2666 MHz | STRIX GTX 1070 OC | 2 x Toshiba XG5 256GB
Extradator: Core i7 870 | ASRock H55M-LE | 8GB 1600 MHz | Intel 320 120GB | HD6950 2GB | VX 550W