Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem
Skrivet av Halogen:

På tal om ljud. Är det bara jag som tycker att ljudet i H4 är konstigt? Jag har knappt någon bas i spelet alls och warthogen låter skitmesigt. Övriga spel låter som de ska.

Ljudmixen i Halo 4 är extremt lustig, det var den även på Xbox 360. Förhoppningsvis kommer 343 fixa det.

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

Ljudmixen i Halo 4 är extremt lustig, det var den även på Xbox 360. Förhoppningsvis kommer 343 fixa det.

343? Fixa?

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flygman:

343? Fixa?

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

IWHBYD är helt jävla omöjlig att hitta.

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

IWHBYD är helt jävla omöjlig att hitta.

I vilket spel? 2? Jag hittade med en gång

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flygman:

I vilket spel? 2? Jag hittade med en gång

Tur...

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Oggmeiler:

IWHBYD är helt jävla omöjlig att hitta.

Jag fattar inte hur man lyckades hitta dessa skallar utan guider. Jag älskar easter eggs och dylikt, men vissa saker är helt galet svåra att klura ut utan hjälp.

Visa signatur

"The more you learn, the more you realize how little you know."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Casgar:

Jag fattar inte hur man lyckades hitta dessa skallar utan guider. Jag älskar easter eggs och dylikt, men vissa saker är helt galet svåra att klura ut utan hjälp.

De är till för de med för mycket tid på deras händer och ingenting vettigt att göra.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

Ännu en uppdatering har skickats ut. Är väl bara att hålla tummarna!

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

Halo 5: Guardians Beta Trailer!

Och som jag sa i Den Stora Xbox-tråden, ni som är med i preview-programmet får testa på betan mellan den 19:e och 21:e December.

Betan startar för alla som har köpt MCC den 29:e December och pågår till den 18:e Januari.

Så ni som är med i preview-programmet, spela lite och kom tillbaka med era åsikter!

Siktet för Lightrifle, ser extremt lustigt ut men samtidigt ganska coolt!

Under helgen så kommer flera proffs från 343i streama Halo 5 på Twitch! Här är länken till Twitch's Halo 5 sida!

http://www.twitch.tv/directory/game/Halo%205%3A%20Guardians

Imorgon kl 12.00 kommer 343i ha en Q&A stream, så även det är något att ha koll på!

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

Halo 5: Guardians Beta Trailer!

https://www.youtube.com/watch?v=4KKWsPZjjjQ

Och som jag sa i Den Stora Xbox-tråden, ni som är med i preview-programmet får testa på betan mellan den 19:e och 21:e December.

Betan startar för alla som har köpt MCC den 29:e December och pågår till den 18:e Januari.

Så ni som är med i preview-programmet, spela lite och kom tillbaka med era åsikter!

http://i.gyazo.com/654c11f1ebab3853ac67d80f619d65be.png

Siktet för Lightrifle, ser extremt lustigt ut men samtidigt ganska coolt!

Under helgen så kommer flera proffs från 343i streama Halo 5 på Twitch! Här är länken till Twitch's Halo 5 sida!

http://www.twitch.tv/directory/game/Halo%205%3A%20Guardians

Imorgon kl 12.00 kommer 343i ha en Q&A stream, så även det är något att ha koll på!

Du har länkat fel det där är ju Call of Duty inte Halo!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Du har länkat fel det där är ju Call of Duty inte Halo!

hueuhehueuheuhuheuhehueuheuhehue

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Avstängd

Halo enligt mig dog efter 3'an, efter det blev det rörigt...Men man kanske lirar det senaste bara för att...

Visa signatur

FX8350@4,4GHZ|M5A99X EVO 2.0|HD7950|8GB RAM|370GB SSD|1TB HDD|NZXT H440|Corsair TX750M|

|Cooler Master Nepton 280L|Accelero Xtreme|

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoctuaFan:

Halo enligt mig dog efter 3'an, efter det blev det rörigt...Men man kanske lirar det senaste bara för att...

Vad var det som blev rörigt?

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

Vet att Halo inte funnits till PC sedan Halo 2 , men det vore faen trevligt om de bestämde sig för att släppa Halo master chief edition till PC också , iom Windows 10 osv kan iaf hålla tummarna!

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Oggmeiler:

Vad var det som blev rörigt?

Vilka som var den verkliga fienden...Och det är ju vi människor....Flood skulle ju utrota människoarten så vi inte var universums största hot. Så flood is the good ones, och människor är elaka...

Visa signatur

FX8350@4,4GHZ|M5A99X EVO 2.0|HD7950|8GB RAM|370GB SSD|1TB HDD|NZXT H440|Corsair TX750M|

|Cooler Master Nepton 280L|Accelero Xtreme|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Oneone:

Vet att Halo inte funnits till PC sedan Halo 2 , men det vore faen trevligt om de bestämde sig för att släppa Halo master chief edition till PC också , iom Windows 10 osv kan iaf hålla tummarna!

Tror inte det...Haloserien är ett av de få orsakerna konsolerna säljer utöver Forzaserien.

Visa signatur

FX8350@4,4GHZ|M5A99X EVO 2.0|HD7950|8GB RAM|370GB SSD|1TB HDD|NZXT H440|Corsair TX750M|

|Cooler Master Nepton 280L|Accelero Xtreme|

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoctuaFan:

Vilka som var den verkliga fienden...Och det är ju vi människor....Flood skulle ju utrota människoarten så vi inte var universums största hot. Så flood is the good ones, och människor är elaka...

Hur har du fått för dig det?

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Oggmeiler:

Hur har du fått för dig det?

Läste böckerna och spoilade mig själv

Visa signatur

FX8350@4,4GHZ|M5A99X EVO 2.0|HD7950|8GB RAM|370GB SSD|1TB HDD|NZXT H440|Corsair TX750M|

|Cooler Master Nepton 280L|Accelero Xtreme|

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoctuaFan:

Läste böckerna och spoilade mig själv

Jag har läst böckerna och har ingen aning om vad du snackar om.

Permalänk
Medlem

Halo 5: Guardians Soundtrack!

Är det bara jag som får vibbar från Medal Of Honor i första låten?

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Jag har läst böckerna och har ingen aning om vad du snackar om.

Ja, något stämmer inte

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

För de som spelade Halo: TMCC tidigt och upplevde alla irriterande och frustrerande buggar, glitchar och för övrigt trasiga delar av spelet, blir nu kompenserade! Och det är en väldigt bra kompensation om ni frågar mig!

Citat:

Anyone who has played the game from it’s launch, to present day will receive these FREE rewards:

  • 1 Month of Xbox Live Gold

  • Exclusive In-Game Nameplate

  • Exclusive In-Game Avatar

  • Halo 2 Classic Map “Relic” To Be Remade in Halo 2 Anniversary

  • Halo 3 ODST Campaign

http://halofollower.com/halo-3-odst-xbox-one-halo-2-anniversa...

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flygman:

För de som spelade Halo: TMCC tidigt och upplevde alla irriterande och frustrerande buggar, glitchar och för övrigt trasiga delar av spelet, blir nu kompenserade! Och det är en väldigt bra kompensation om ni frågar mig!

http://halofollower.com/halo-3-odst-xbox-one-halo-2-anniversa...

Halo 3 odst campaign, inget firefight då? Coop?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Halo 3 odst campaign, inget firefight då? Coop?

Ingen firefight. Co-op vet jag inte. Firefight var enligt mig det roligaste, men man kan inte vara för girig när man erbjuds grejer gratis.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flygman:

För de som spelade Halo: TMCC tidigt och upplevde alla irriterande och frustrerande buggar, glitchar och för övrigt trasiga delar av spelet, blir nu kompenserade! Och det är en väldigt bra kompensation om ni frågar mig!

http://halofollower.com/halo-3-odst-xbox-one-halo-2-anniversa...

Detta är en fantastisk kompensation. Jag har hört att BF4 hade liknande problem som MCC vid lanseringen. Om jag minns rätt så fick de ingen kompensation alls.

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlommaNN:

Detta är en fantastisk kompensation. Jag har hört att BF4 hade liknande problem som MCC vid lanseringen. Om jag minns rätt så fick de ingen kompensation alls.

Ja, jag är väldigt glad faktiskt. Ser fram emot att spela ODST igen.

Vi som förbeställde BF4 fick en kompensation förresten - ett sikte till en pistol.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flygman:

För de som spelade Halo: TMCC tidigt och upplevde alla irriterande och frustrerande buggar, glitchar och för övrigt trasiga delar av spelet, blir nu kompenserade! Och det är en väldigt bra kompensation om ni frågar mig!

http://halofollower.com/halo-3-odst-xbox-one-halo-2-anniversa...

Så jävla gött! Spelet med den sexigaste saxofonen någonsin!

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flygman:

De är till för de med för mycket tid på deras händer och ingenting vettigt att göra.

Testat att köra LASO på Halo 2?

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

Testat att köra LASO på Halo 2?

Jag orkar inte ens föreställa mig det.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500