Permalänk
Skrivet av oTiuZ:

Kör du en egen build eller baserar du på någon annans? Undrar mest för att veta om Tabula Rasa kanske passar min typ av ranged-build.

Började bygga själv (är min första char i PoE) sen fick jag lite tips från "formerself" här på sc och in-game. Därefter har jag mest gått efter Neversikks guide på PoE forumet (länk längre ner). Det är ingen perfekt build, fick använda points och resetta en hel del för att komma på rätt spår.

Neversinks Tornado guide:
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1041989

Tabula rasa passar som jag förstått det främst ranged då det ju inte har några andra egenskaper än tomma gem slots.
Jag tappade en del i defense när jag bytte men dps-en ökade med typ 300 eller nått. Vilket var mer värt. Dock använder jag flasks mer nu märker jag. har iofs bara kört Docks och några dailys än med min Tabula.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem

Bah nu skiter jag i ligan, är för jävla tråkigt att börja om från början.
Dött med 2 chars nu, första för att ja klantade mig på Dominus med min Arcer och andra pga desync i Lunaris med min Facebreaker char, skulle bli FB cyclone men riktigt så blev de ju inte, lycka till ni som kör

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Skrivet av TiasE:

Bah nu skiter jag i ligan, är för jävla tråkigt att börja om från början.
Dött med 2 chars nu, första för att ja klantade mig på Dominus med min Arcer och andra pga desync i Lunaris med min Facebreaker char, skulle bli FB cyclone men riktigt så blev de ju inte, lycka till ni som kör

Dog med min första som var en mauroder vilket jag aldrig spelat. Gick över till hunter som jag kan men konstaterar att jag inte på något sätt klarar att nå L70 på 5 dagar. Lade av vid L11 då någon redan nått L42. Var då 5L efter den som vid sidan av mej var sist i min guild.
Races är helt klart inte min grej så det lägger jag ner.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Skrivet av Främling:

Dog med min första som var en mauroder vilket jag aldrig spelat. Gick över till hunter som jag kan men konstaterar att jag inte på något sätt klarar att nå L70 på 5 dagar. Lade av vid L11 då någon redan nått L42. Var då 5L efter den som vid sidan av mej var sist i min guild.
Races är helt klart inte min grej så det lägger jag ner.

Races är något som kräver träning. Man ska alltid springa direkt mot nästa område och enbart stanna och döda stora pack med fiender (helst ska de vara magic). Hamnar man efter i levels ska man enbart farma xp där det är som mest effektivt. Man måste även kunna och använda sig av vendor recipes och man ska spela i grupp så att man kan dela upp sig och springa mot olika quests.

Kortare solo-races kan du testa senare. De är ganska rolilga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Bah nu skiter jag i ligan, är för jävla tråkigt att börja om från början.
Dött med 2 chars nu, första för att ja klantade mig på Dominus med min Arcer och andra pga desync i Lunaris med min Facebreaker char, skulle bli FB cyclone men riktigt så blev de ju inte, lycka till ni som kör

Skiter också i ligan. Körde Templar Arc, gick väl bra. Var i Market Normal och dör på grund av desync. Orkar inte göra ny karaktär heller för jag vet inte hur många gånger jag fått lov börja om PoE.

Ska bli riktigt roligt att få spela PoE utan desync i 2.0! Det som irriterar mig mest av allt är dysync.

Visa signatur

AMD R5 1600 3.2 GHz | Gigabyte AX370 Gaming K3 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 3200MHz CL16 | Sapphire RX580 Nitro+ 8GB | Phanteks Eclipse P400S | 1x Samsung 970 EVO 500GB 1x WD 500GB | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av oTiuZ:

Skiter också i ligan. Körde Templar Arc, gick väl bra. Var i Market Normal och dör på grund av desync. Orkar inte göra ny karaktär heller för jag vet inte hur många gånger jag fått lov börja om PoE.

Ska bli riktigt roligt att få spela PoE utan desync i 2.0! Det som irriterar mig mest av allt är dysync.

Hade inga problem med att starta en ny char efter att jag dog pga eget klanteri men när jag dog av desync så orkade jag inte

Ser fram emot lockstep då jag alltid har bra latens mot POE servrarna, dock kommer det ju bli så att man bara spelar med folk från EU om man vill ha lockstep igång, att köra lockstep mot US gateway lär inte va allt för kul. Nu är ju nätkoden förbättrad i betan redan utan lockstep men vi får se vad som funkar bäst när det väl släpps

Låg 3 levlar efter ettan när jag nådde act3 men efter det blev jag ifrånsprungen som fan, när jag väl nådde Dominus så nådde ettan Piety i cruel lol.
Skulle med enkelhet kunna spela säkert upp till 70 men tror jag håller mig till andra spel tills lockstep introduceras.
Just nu spelas Dungeons 2., ganska skoj om man gillar Dungeon Keeper liknande spel.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Konsolgrävare

"More events for non-beta, like CT and all challenge leagues combined"

Yes! Då har man något att göra under betan

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk

Testar en meele build med en Scion för att förstå skillnaden mot min ranger. Tänkte köra med svärd/sköld.

Är nu L21 och har i trädet plockat upp: Shaper, Path of the warrior, Constitution & Sentinel på väg mot Command of Steel.

Känner mig odödlig! Använder en "Aurumvorax Basket rapier" med en Solaris Lorca Copper Plate chest piece.

Kör med Molten Strike med Reckoning trigger men är inte säker på om det är rätt. Gör min trigger något tillsammans med Molten?

Kompletterar med Vaal Reave med Chence to Ignite. Har Hatred aura igång. Inleder med Shield Charge när jag kommer ihåg.

Men mest springer jag bara rakt fram vevandes med Molten. Eller så står jag still och bara vevar. Allt dör och min health påverkas knapt.

När jag skulle döda Merveil gick jag bara fram och ställde mig och vevade! Klart på nolltid.

Någon kunnig med tips på hur man kan tänkas gå vidare i builden (måste vara svärd/shield)?

Funderar på att plocka upp Studio Combatant & Profane Chemistry. Defiance - Master ot Arena -Bravery - Art of the Gladiator. Golems blood - Testudio & Retaliation.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Skrivet av Främling:

Någon kunnig med tips på hur man kan tänkas gå vidare i builden (måste vara svärd/shield)?

Är en lirare från beta med lite drygt över 2k timmar.
Ska börja spela med några polare nu igen när act 4 kommer ut.
Kan gärna hjälpa dig när jag kommer hem idag. Posta eller PM:a nick så jag kan kontakta dig ingame :^)

Permalänk
Skrivet av Främling:

Testar en meele build med en Scion för att förstå skillnaden mot min ranger. Tänkte köra med svärd/sköld.

Är nu L21 och har i trädet plockat upp: Shaper, Path of the warrior, Constitution & Sentinel på väg mot Command of Steel.

Känner mig odödlig! Använder en "Aurumvorax Basket rapier" med en Solaris Lorca Copper Plate chest piece.

Kör med Molten Strike med Reckoning trigger men är inte säker på om det är rätt. Gör min trigger något tillsammans med Molten?

Kompletterar med Vaal Reave med Chence to Ignite. Har Hatred aura igång. Inleder med Shield Charge när jag kommer ihåg.

Men mest springer jag bara rakt fram vevandes med Molten. Eller så står jag still och bara vevar. Allt dör och min health påverkas knapt.

När jag skulle döda Merveil gick jag bara fram och ställde mig och vevade! Klart på nolltid.

Någon kunnig med tips på hur man kan tänkas gå vidare i builden (måste vara svärd/shield)?

Funderar på att plocka upp Studio Combatant & Profane Chemistry. Defiance - Master ot Arena -Bravery - Art of the Gladiator. Golems blood - Testudio & Retaliation.

Scion är inte fantastisk just nu eftersom hon har dåligt optimerade startnoder. Största anledningen att välja henne nu är om man måste röra sig extra stora avstånd över trädet. Hon kommer dock bli väligt intressant i Awakening eftersom hon har bäst tillgång till Jewels.

Som main skill skulle jag nog rekommendera Static Strike och du kommer nog behöva Resolute Technique eftersom du antagligen inte kommer köra crit. Om du ändå rör dig åt det hållet bör du nog gå in i Templarområdet (kanske något i stil med detta).

Dumpa Shield Charge och kör med Leap Slam istället. Shield Charge har alltid varit helt värdelös (förhoppningsvis får den en förbättring i expansionen).

Auror borde vara Hatred och Herald of Ash (som alla builds som fokuserar på physical damage). Du borde även kunna trycka in Tempest Shield för lite extra block.

Permalänk
Skrivet av Implikationer:

Är en lirare från beta med lite drygt över 2k timmar.
Ska börja spela med några polare nu igen när act 4 kommer ut.
Kan gärna hjälpa dig när jag kommer hem idag. Posta eller PM:a nick så jag kan kontakta dig ingame :^)

Min ranger i standard heter Lumpfia

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk

Ingen som råkar sitta på ett par gamla Maligaro's handskar som är villig att sälja till en billig peng?

Permalänk
Skrivet av misguided:

Ingen som råkar sitta på ett par gamla Maligaro's handskar som är villig att sälja till en billig peng?

Typ 8 st. Men alla är corrupted. Vilka färger behöver du?

Permalänk
Skrivet av formerself:

Scion är inte fantastisk just nu eftersom hon har dåligt optimerade startnoder. Största anledningen att välja henne nu är om man måste röra sig extra stora avstånd över trädet. Hon kommer dock bli väligt intressant i Awakening eftersom hon har bäst tillgång till Jewels.

Som main skill skulle jag nog rekommendera Static Strike och du kommer nog behöva Resolute Technique eftersom du antagligen inte kommer köra crit. Om du ändå rör dig åt det hållet bör du nog gå in i Templarområdet (kanske något i stil med detta).

Dumpa Shield Charge och kör med Leap Slam istället. Shield Charge har alltid varit helt värdelös (förhoppningsvis får den en förbättring i expansionen).

Auror borde vara Hatred och Herald of Ash (som alla builds som fokuserar på physical damage). Du borde även kunna trycka in Tempest Shield för lite extra block.

Tack för bra svar som alltid. Verkar som jag börjar få en aning om hur PoE funkar då "den södra" delen i builden är vad jag själv räknat ut borde funka. Ska titta närmare på den "västra" svängen du föreslår. har ju tagit Constitution så det är ju bara att fortsäta ditåt.
Ska testa Static Strike i kväll. Får kolla om någon master kanske säljer Leap slam för det har jag ingen.

Sidofråga... vissa gem har man en faslig massa av, (poison arrow, glacial hammer, rejuvination totem, fireball, freeezing puls osv...), vad gör man med alla dessa? Jag lär ju knappast göra tio stycken rangers i standard med poison arrow.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Skrivet av Främling:

Tack för bra svar som alltid. Verkar som jag börjar få en aning om hur PoE funkar då "den södra" delen i builden är vad jag själv räknat ut borde funka. Ska titta närmare på den "västra" svängen du föreslår. har ju tagit Constitution så det är ju bara att fortsäta ditåt.
Ska testa Static Strike i kväll. Får kolla om någon master kanske säljer Leap slam för det har jag ingen.

Sidofråga... vissa gem har man en faslig massa av, (poison arrow, glacial hammer, rejuvination totem, fireball, freeezing puls osv...), vad gör man med alla dessa? Jag lär ju knappast göra tio stycken rangers i standard med poison arrow.

Första steget är att inte plocka upp gems som du inte behöver. Om du ändå gjort det så är det bara att sälja dem till vendors. De flesta gems är helt värdelösa och om man ändå behöver någon som är vanlig som man saknar brukar det gå bra att hitta i guild stash eller fråga någon. I värsta fall får man gå till /trade 1 och säga "WTB Poison Arrow 1 alch".
Själv brukar jag spara 2 av varje gem (fler av användbara support gems) eftersom jag har tillräckligt många stash tabs för det.

Permalänk
Medlem

Yes! Körde Zana daily imorse och uppdraget var att döda 2 rogue exiles. Bra tänkte jag, exiles brukar ha bra drops. Går in till mappen och ser att map lvl är 74, intressant. Går runt och köttar lite och helt plötsligt droppar den andra exile'n en Kaom's Heart! Fan vad glad jag vart. Mitt första unique drop som inte är värdelöst och värt en slant.

Så nu kör jag med Kaom's Heart, lite smådrygt med "Has no sockets". Men det bara plocka bort min Lightning Warp som jag använder enbart för att förflytta mig snabbare.

Visa signatur

AMD R5 1600 3.2 GHz | Gigabyte AX370 Gaming K3 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 3200MHz CL16 | Sapphire RX580 Nitro+ 8GB | Phanteks Eclipse P400S | 1x Samsung 970 EVO 500GB 1x WD 500GB | Windows 11 Pro

Permalänk
Skrivet av formerself:

Scion är inte fantastisk just nu eftersom hon har dåligt optimerade startnoder.

I många builds så är det sant medan i andra så har scion en fantastisk start.
För en build som ska använda "melee" projektiler (t.ex molten strike, lightning strike och spectral throw) så är scion väldigt stabil early både i offensive och defensive nodes.
Om personen i fråga dock skulle byta till static strike som han nämnde så skulle jag hellre sett att han spelade som shadow eventuellt witch om han har en CoE tillgänglig.

Permalänk
Skrivet av formerself:

Första steget är att inte plocka upp gems som du inte behöver. Om du ändå gjort det så är det bara att sälja dem till vendors. De flesta gems är helt värdelösa och om man ändå behöver någon som är vanlig som man saknar brukar det gå bra att hitta i guild stash eller fråga någon. I värsta fall får man gå till /trade 1 och säga "WTB Poison Arrow 1 alch".
Själv brukar jag spara 2 av varje gem (fler av användbara support gems) eftersom jag har tillräckligt många stash tabs för det.

Hehe, än så länge har jag plockat upp varenda liten gem jag hittat. Redan märkt att det är supportgems man oftast saknar (lyckats fylla min Tabula Rasa iofs enligt builden). Har en tab för varje färg i min stash så ingen brist på utrymme än (har 16 tabs totalt).

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Skrivet av Implikationer:

I många builds så är det sant medan i andra så har scion en fantastisk start.
För en build som ska använda "melee" projektiler (t.ex molten strike, lightning strike och spectral throw) så är scion väldigt stabil early både i offensive och defensive nodes.
Om personen i fråga dock skulle byta till static strike som han nämnde så skulle jag hellre sett att han spelade som shadow eventuellt witch om han har en CoE tillgänglig.

Valde en Scion innan jag hade en tanke på någon build annat än att jag ville utnytja att jag kommit över ett bra svärd och hon skulle se cool ut med det.
Jag kör hellre på känsla än att jaga en build som är opti.
När jag väljer skill så är det viktigast att jag tycker den är kul att använda. Insåg tex när jag testade att skapa en Marauder att det, med den gem man får från start, inte är något för mig.

Får se vad som händer när jag nu ska börja köra maps (med en L66 ranger) för första gången. Kanske ändrar min syn på saker och ting.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Skrivet av oTiuZ:

Yes! Körde Zana daily imorse och uppdraget var att döda 2 rogue exiles. Bra tänkte jag, exiles brukar ha bra drops. Går in till mappen och ser att map lvl är 74, intressant. Går runt och köttar lite och helt plötsligt droppar den andra exile'n en Kaom's Heart! Fan vad glad jag vart. Mitt första unique drop som inte är värdelöst och värt en slant.

Så nu kör jag med Kaom's Heart, lite smådrygt med "Has no sockets". Men det bara plocka bort min Lightning Warp som jag använder enbart för att förflytta mig snabbare.

Nice! Kollade på den på Wikin men förstår inte riktigt. Är det +500 eller +1000 life på den?

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Skrivet av Implikationer:

I många builds så är det sant medan i andra så har scion en fantastisk start.
För en build som ska använda "melee" projektiler (t.ex molten strike, lightning strike och spectral throw) så är scion väldigt stabil early både i offensive och defensive nodes.
Om personen i fråga dock skulle byta till static strike som han nämnde så skulle jag hellre sett att han spelade som shadow eventuellt witch om han har en CoE tillgänglig.

Kanske stämmer, men varje gång jag planerar en build brukar det alltid visa sig vara mer optimalt att välja en annan klass än Scion även om skillnaden egentligen är försumbar. När jag körde RF var skillnaden 6 hp från trädet och nu senast hade jag fått 35% extra mana regen genom att välja witch istället. Det stoppade mig visserligen inte från att levla min Scion till 94 i Torment.

Skrivet av oTiuZ:

Yes! Körde Zana daily imorse och uppdraget var att döda 2 rogue exiles. Bra tänkte jag, exiles brukar ha bra drops. Går in till mappen och ser att map lvl är 74, intressant. Går runt och köttar lite och helt plötsligt droppar den andra exile'n en Kaom's Heart! Fan vad glad jag vart. Mitt första unique drop som inte är värdelöst och värt en slant.

Så nu kör jag med Kaom's Heart, lite smådrygt med "Has no sockets". Men det bara plocka bort min Lightning Warp som jag använder enbart för att förflytta mig snabbare.

Grattis. Alltid kul att hitta Tier 1 eller Tier 2 uniques.
Själv blev jag trollad igår genom att hitta en Vis Mortis. Den sägs vara lika ovanlig som Shavronne's Wrappings, men är lååångt ifrån lika värdefull.

Skrivet av Främling:

Nice! Kollade på den på Wikin men förstår inte riktigt. Är det +500 eller +1000 life på den?

+1000 hp är legacyvarianten. Alla nya som hittas är +500.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Främling:

Nice! Kollade på den på Wikin men förstår inte riktigt. Är det +500 eller +1000 life på den?

+500 är det. Som formerself sa så är den med +1000 legacy, vilket innebär att Kaom's heart nerfades och +1000 kan inte droppas längre.

Skrivet av formerself:

Grattis. Alltid kul att hitta Tier 1 eller Tier 2 uniques.
Själv blev jag trollad igår genom att hitta en Vis Mortis. Den sägs vara lika ovanlig som Shavronne's Wrappings, men är lååångt ifrån lika värdefull.

+1000 hp är legacyvarianten. Alla nya som hittas är +500.

Attans! Tur i oturen då. Vad är Mortis värd ungefär?

Visa signatur

AMD R5 1600 3.2 GHz | Gigabyte AX370 Gaming K3 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 3200MHz CL16 | Sapphire RX580 Nitro+ 8GB | Phanteks Eclipse P400S | 1x Samsung 970 EVO 500GB 1x WD 500GB | Windows 11 Pro

Permalänk
Skrivet av oTiuZ:

Attans! Tur i oturen då. Vad är Mortis värd ungefär?

1 exalt. Kanske 2 om man skulle ha tur.

Permalänk
Skrivet av oTiuZ:

Vad är Mortis värd ungefär?

Enligt mina uppgifter så är den värd ungefär 1 exalt när den inte är linkad.
Du kanske redan har hört detta innan men generellt när det gäller uniques så kan du alltid referera till poe.trade som domänen nu har bytt namn till (den hette poe.xyz.is innan).
Det finns guider till hur du använder sidans funktioner på youtube bland annat.

PS: Är ny på sweclockers forumet så ifall jag bryter mot någon regel genom att nämna URLs så kan någon gärna påpeka detta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Implikationer:

Enligt mina uppgifter så är den värd ungefär 1 exalt när den inte är linkad.
Du kanske redan har hört detta innan men generellt när det gäller uniques så kan du alltid referera till poe.trade som domänen nu har bytt namn till (den hette poe.xyz.is innan).
Det finns guider till hur du använder sidans funktioner på youtube bland annat.

PS: Är ny på sweclockers forumet så ifall jag bryter mot någon regel genom att nämna URLs så kan någon gärna påpeka detta.

Är helt ok att länka andra sidor
Och denna sida är nästan ett måste för alla som inte spelar self-found POE.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Skrivet av formerself:

Typ 8 st. Men alla är corrupted. Vilka färger behöver du?

RRRR eller BBRR helst men BBRG eller RRBG fungerar.

hur mkt vill du ha för ett stycke? jag är inte miljonär tyvärr

Permalänk
Skrivet av misguided:

RRRR eller BBRR helst men BBRG eller RRBG fungerar.

hur mkt vill du ha för ett stycke? jag är inte miljonär tyvärr

Maligaro's kostar sällan mer än 1c. Om inte den har någon fet corrupt som typ curse on hit.

Permalänk
Skrivet av misguided:

RRRR eller BBRR helst men BBRG eller RRBG fungerar.

hur mkt vill du ha för ett stycke? jag är inte miljonär tyvärr

Skrivet av Implikationer:

Maligaro's kostar sällan mer än 1c. Om inte den har någon fet corrupt som typ curse on hit.

Du menar 10c.
Jag kan matcha det lägsta priset på poe.trade som är 5c. Den är RRGB med 34/50 (dvs bra rolls). Hag har samma namn i spelet som här och e online om ca 1.5h.

Permalänk
Skrivet av formerself:

Du menar 10c.

Jag menade 1c men jag hade tydligen fel.
Sen när blev non-legacy maligaros värt mer än en småpenning?

Permalänk
Skrivet av formerself:

Du menar 10c.
Jag kan matcha det lägsta priset på poe.trade som är 5c. Den är RRGB med 34/50 (dvs bra rolls). Hag har samma namn i spelet som här och e online om ca 1.5h.

Addad