Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Eftersom jag har kastat pengar på GGG (över $500) så fick jag tillgång till betaservern nu. Synd bara att det är en wipe runt midnatt, så det är liten poäng att börja testa idag.

Permalänk
Skrivet av formerself:

Eftersom jag har kastat pengar på GGG (över $500) så fick jag tillgång till betaservern nu. Synd bara att det är en wipe runt midnatt, så det är liten poäng att börja testa idag.

Grattis. Återkom gärna med en liten rapport här på Swclockers när du testat några timmar.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk

Scion 1h/Shield

Är nu L23 med minScion och gillar verkligen det jag åstadkommit hitintills.

Kör med: Static strike + Added Fire Dmg. , Tempest Shield + Added Frost Dmg. , Hatred & snart Herald of Ash.
(saknar Leap gem men letar...)

Kommer köra strikt med 1h sword & Shield (helt enkel för att det är snyggt).

Mitt skill tree:
https://www.pathofexile.com/passive-skill-tree/AAAAAgAACGcJMx...

Nu till mina frågor:

Vilka fler skills kan tänkas behövas? Vilka support till skillsen? Tips på ett 1h/shield baserat träd?

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Främling:

Är nu L23 med minScion och gillar verkligen det jag åstadkommit hitintills.

Kör med: Static strike + Added Fire Dmg. , Tempest Shield + Added Frost Dmg. , Hatred & snart Herald of Ash.
(saknar Leap gem men letar...)

Kommer köra strikt med 1h sword & Shield (helt enkel för att det är snyggt).

Mitt skill tree:
https://www.pathofexile.com/passive-skill-tree/AAAAAgAACGcJMx...

Nu till mina frågor:

Vilka fler skills kan tänkas behövas? Vilka support till skillsen? Tips på ett 1h/shield baserat träd?

Om det är Static Strike du vill köra så bör du byta ut Added fire till Weapon Elemental Damage och även lägga in Faster Attacks, Multistrike och Melee Physical Damage i en 5link, får du en 6link så lägger du även in Life Leech för att hantera Reflect, klarar du inte reflect utan Life Leech i en 5link så byt ut Melee Phys, vissa skulle nog hävda att byta ut Faster Attacks men den är bra att ha för att komma ur Multistrike animationen så snabbt som möjligt.

Har tyvärr ingen bra build för 1h+shield för Static Strike men du bör iaf klättra mot Templar trädet för Increased AOE radius.
Vad gäller dina auror så är de helt korrekta.
När du väl får Leap Slam så bör det läggas in en Faster Attacks även här.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av formerself:

Eftersom jag har kastat pengar på GGG (över $500) så fick jag tillgång till betaservern nu. Synd bara att det är en wipe runt midnatt, så det är liten poäng att börja testa idag.

Grattis! Själv får man kolla på streams. Har mest kollat på ZiggyD.

Visa signatur

AMD R5 1600 3.2 GHz | Gigabyte AX370 Gaming K3 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 3200MHz CL16 | Sapphire RX580 Nitro+ 8GB | Phanteks Eclipse P400S | 1x Samsung 970 EVO 500GB 1x WD 500GB | Windows 11 Pro

Permalänk
Skrivet av oTiuZ:

Grattis! Själv får man kolla på streams. Har mest kollat på ZiggyD.

Precis börjat kolla på ZiggyD's tre timmar långa samtal med Chris då jag inte har PoE installerat på jobbdatorn. Väldigt informativt. (säg inget till min chef)

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av formerself:

Eftersom jag har kastat pengar på GGG (över $500) så fick jag tillgång till betaservern nu. Synd bara att det är en wipe runt midnatt, så det är liten poäng att börja testa idag.

var 100$ ifrån

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Gjorde för runt en timme sen det mest idiotiska jag kunde göra. Kom fram till att jag behövde en 5L eller 6L för min Molten Strike, så jag bestämde mig för att sälja eller byta min Kaom's Heart. Då kom jag på att Belly of the Beast ger ju liknande armour och +30-40% life, så förlorar inte så myket liv. Ökade dps'en med ca 4k med faster attacks.

Sagt och gjort så sitter jag med världens största nedgradering. Kaom's som var värd ca 9 ex eller vad det nu är bytte jag mot en 5L Belly som är ungefär 2 ex. Ångrar mig stort nu såhär i efterhand.

Visa signatur

AMD R5 1600 3.2 GHz | Gigabyte AX370 Gaming K3 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 3200MHz CL16 | Sapphire RX580 Nitro+ 8GB | Phanteks Eclipse P400S | 1x Samsung 970 EVO 500GB 1x WD 500GB | Windows 11 Pro

Permalänk

Nya supporter packs ute nu och de inkluderar Beta-access.
Personligen tycker jag att dessa ser sämre ut än alla tidigare supporter packs och kommer nog inte köpa någon direkt.

Skrivet av oTiuZ:

Gjorde för runt en timme sen det mest idiotiska jag kunde göra. Kom fram till att jag behövde en 5L eller 6L för min Molten Strike, så jag bestämde mig för att sälja eller byta min Kaom's Heart. Då kom jag på att Belly of the Beast ger ju liknande armour och +30-40% life, så förlorar inte så myket liv. Ökade dps'en med ca 4k med faster attacks.

Sagt och gjort så sitter jag med världens största nedgradering. Kaom's som var värd ca 9 ex eller vad det nu är bytte jag mot en 5L Belly som är ungefär 2 ex. Ångrar mig stort nu såhär i efterhand.

Kaom's Heart mot en 5L Belly of the Beast utan mellanskillnad? Tyvärr var det ett mycket dåligt byte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oTiuZ:

Gjorde för runt en timme sen det mest idiotiska jag kunde göra. Kom fram till att jag behövde en 5L eller 6L för min Molten Strike, så jag bestämde mig för att sälja eller byta min Kaom's Heart. Då kom jag på att Belly of the Beast ger ju liknande armour och +30-40% life, så förlorar inte så myket liv. Ökade dps'en med ca 4k med faster attacks.

Sagt och gjort så sitter jag med världens största nedgradering. Kaom's som var värd ca 9 ex eller vad det nu är bytte jag mot en 5L Belly som är ungefär 2 ex. Ångrar mig stort nu såhär i efterhand.

Det var ett inte allt för bra byte nej, billigaste Kaom's på poe.trade just nu är 6.5ex och billigaste belly 5l ligger på 2ex, skulle absolut haft lite mer tålamod och sett till att få ut mellanskillnad eller ännu hellre satsat på en 6l.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av formerself:

Nya supporter packs ute nu och de inkluderar Beta-access.
Personligen tycker jag att dessa ser sämre ut än alla tidigare supporter packs och kommer nog inte köpa någon direkt.

Kaom's Heart mot en 5L Belly of the Beast utan mellanskillnad? Tyvärr var det ett mycket dåligt byte.

diggade dom riktigt mycket imo. Blir att köpa Vaal pack efter jobbet kul att få testa betan!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Skrivet av tyvar1:

diggade dom riktigt mycket imo. Blir att köpa Vaal pack efter jobbet kul att få testa betan!

Skickades från m.sweclockers.com

Blir sugen på Vaal pack jag med pga t-shirten, men det är i dyraste laget då jag bara lirat typ 200 timmar hitintills. Är bara ett par veckor sedan jag köpte mitt Master supporter pack... så jag tror jag väntar lite.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Skrivet av Främling:

Blir sugen på Vaal pack jag med pga t-shirten, men det är i dyraste laget då jag bara lirat typ 200 timmar hitintills. Är bara ett par veckor sedan jag köpte mitt Master supporter pack... så jag tror jag väntar lite.

Dessa supporter packs kommer finnas tillgängliga ett tag, så det är ingen brådska. Du kan även köpa en lägre nivå och uppgradera till en högre genom att betala mellanskillnaden.

Permalänk
Skrivet av TiasE:

Om det är Static Strike du vill köra så bör du byta ut Added fire till Weapon Elemental Damage och även lägga in Faster Attacks, Multistrike och Melee Physical Damage i en 5link, får du en 6link så lägger du även in Life Leech för att hantera Reflect, klarar du inte reflect utan Life Leech i en 5link så byt ut Melee Phys, vissa skulle nog hävda att byta ut Faster Attacks men den är bra att ha för att komma ur Multistrike animationen så snabbt som möjligt.

Har tyvärr ingen bra build för 1h+shield för Static Strike men du bör iaf klättra mot Templar trädet för Increased AOE radius.
Vad gäller dina auror så är de helt korrekta.
När du väl får Leap Slam så bör det läggas in en Faster Attacks även här.

Static Strike med Multistrike är ju helt klockrent! Lade Added Cold Dmg. till min Tempest Shield. Laeap Slam med Stun. Har bara herald of Ash igång då Hatred tyvärr ger mig för stora manaproblem just nu (kan inte Leap Slamma).

Mobsen gör i princip ingen skada alls på mig.
Rusar fram och kom igår upp i L31 utan att ha dött en enda gång. Bossarna går jag bara fram till och slår tills dom dör.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Främling:

Static Strike med Multistrike är ju helt klockrent! Lade Added Cold Dmg. till min Tempest Shield. Laeap Slam med Stun. Har bara herald of Ash igång då Hatred tyvärr ger mig för stora manaproblem just nu (kan inte Leap Slamma).

Mobsen gör i princip ingen skada alls på mig.
Rusar fram och kom igår upp i L31 utan att ha dött en enda gång. Bossarna går jag bara fram till och slår tills dom dör.

Jepp, körde Static Strike i Bloodlines (förra längre HC ligan) och tog mig till 86 med 2h innan jag dog i en haste map mot cult of the elements devourers
Se till att få in Reduced mana i din länk med Herald of Ash och Hatred så bör mana problemet bli lite mindre när du levlar upp Reduced Mana lite, körde själv med Hatred, Herald of Ash samt Herald of Lightning i en 4l med Q20 Reduced Mana.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Skrivet av TiasE:

Jepp, körde Static Strike i Bloodlines (förra längre HC ligan) och tog mig till 86 med 2h innan jag dog i en haste map mot cult of the elements devourers
Se till att få in Reduced mana i din länk med Herald of Ash och Hatred så bör mana problemet bli lite mindre när du levlar upp Reduced Mana lite, körde själv med Hatred, Herald of Ash samt Herald of Lightning i en 4l med Q20 Reduced Mana.

Ska köra HC i 2.0 tänkte jag (om dom nu inte släpper någon liten kort special league innan som är hc) och då blir det nog någon meele build. När jag började med poe så hade jag läst på och var övertygad om att en ranger var opti för en nybörjare. Men jag inser nu att min spelstil är lite "tankig" snarare än "kitig". Testade en witch men insåg att jag vare sig gjorde någon skada att tala om och framförallt inte hann undan från att bli skadad själv.

Har Reduced Mana liggandes redo för när jag hittar gear med lite fler slots.

Hur surt kändes det att dö vid 86? Överlevde skärm och tangentbord?

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Skrivet av Främling:

Ska köra HC i 2.0 tänkte jag (om dom nu inte släpper någon liten kort special league innan som är hc)

Det ska bli en "Ruckus"-league, som kommer innehålla alla eller många mods från tidigare ligor:
- Onslaught: Monster har 40% increased move, cast and attack speed
- Rampage: Du får buffs och andra saker händer när du får kill streaks
- Anarchy: Rogue Exiles introducerades i denna ligan. Det kommer säkert finnas minst en exile i varje zon
- Invasion: Invasion-bossar. Många av dessa är mycket farliga och kan ha spells i typ med Vaal Detonate Dead
- Domination: Shrines introducerades denna liga. Antagligen fler shrines per zon i "Ruckus"
- Ambush: Strongboxes introducerades denna liga, så antagligen blir det fler såna per zon i "Ruckus"
- Nemesis: Alla rares har en nemesis mod
- Bloodlines: Alla magics har en bloodlines mod
- Torment: Spöken som "hauntar" monster och gör de farligare och ger mer loot
- Beyong: Dödar man många monster i närheten av varandra dyker det upp Beyond-monster. Dödar man många såna i närheten av varandra dyker det upp Beyond-bossar.

Det kommer bli galet.

Permalänk
Skrivet av Främling:

Testade en witch men insåg att jag vare sig gjorde någon skada att tala om och framförallt inte hann undan från att bli skadad själv.

När du säger att du spelat witch så förmodar jag att du körde caster. Grejen med spells är att till skillnad från nästan alla attacker så får spells sin base damage från gem level istället för en viss % av ditt vapens skada.
Jag hade en LL, RF, AA, PA witch som hade helt behaglig spark dps. Hade sammanlagt +4 to gem level i min Vertex länkad med en L3 empower.
Hade inte några större problem med survivability förutom på riktigt stenhårda unique bossar.

Vad jag försöker säga är att om man rätt gear och rätt kunskap så kan casters bli jävligt snice.

Permalänk
Skrivet av Implikationer:

När du säger att du spelat witch så förmodar jag att du körde caster. Grejen med spells är att till skillnad från nästan alla attacker så får spells sin base damage från gem level istället för en viss % av ditt vapens skada.
Jag hade en LL, RF, AA, PA witch som hade helt behaglig spark dps. Hade sammanlagt +4 to gem level i min Vertex länkad med en L3 empower.
Hade inte några större problem med survivability förutom på riktigt stenhårda unique bossar.

Vad jag försöker säga är att om man rätt gear och rätt kunskap så kan casters bli jävligt snice.

Så är det ju förståss. Har inte hunnit sätta mig in ännu men kommer säker att testa en caster ordentligt så småningom nu när jag börjar få lite kläm på både meele och ranged (bow).
Det är väll rimligen så att det går att ta sig långt upp i end game med alla "grundtyper" av builds om man har lite koll, framförallt på defence.

Något som är kul är att se de små skillnader som ändringen av en gem eller kanske bara en ring gör på builden. I de flesta andra spel jag spelat så finns det liksom bara en build som är den som gäller och byter du ut bara en passive eller har en gear av fel typ så är builden förstörd.
Här kan en supportgem som kanske inte är förstahandsvalet ändå ge en smula bättre stats av något slag.

Ska nog försöka hinna testa att dra upp en 2h av något slag med innan 2.0.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Främling:

Så är det ju förståss. Har inte hunnit sätta mig in ännu men kommer säker att testa en caster ordentligt så småningom nu när jag börjar få lite kläm på både meele och ranged (bow).
Det är väll rimligen så att det går att ta sig långt upp i end game med alla "grundtyper" av builds om man har lite koll, framförallt på defence.

Något som är kul är att se de små skillnader som ändringen av en gem eller kanske bara en ring gör på builden. I de flesta andra spel jag spelat så finns det liksom bara en build som är den som gäller och byter du ut bara en passive eller har en gear av fel typ så är builden förstörd.
Här kan en supportgem som kanske inte är förstahandsvalet ändå ge en smula bättre stats av något slag.

Ska nog försöka hinna testa att dra upp en 2h av något slag med innan 2.0.

Om du vill lära dig hur man kör Caster så kan du köra på den just nu populära Arc-builden. Väldigt enkel dessutom.

Visa signatur

AMD R5 1600 3.2 GHz | Gigabyte AX370 Gaming K3 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 3200MHz CL16 | Sapphire RX580 Nitro+ 8GB | Phanteks Eclipse P400S | 1x Samsung 970 EVO 500GB 1x WD 500GB | Windows 11 Pro

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av formerself:

Det ska bli en "Ruckus"-league, som kommer innehålla alla eller många mods från tidigare ligor:
- Onslaught: Monster har 40% increased move, cast and attack speed
- Rampage: Du får buffs och andra saker händer när du får kill streaks
- Anarchy: Rogue Exiles introducerades i denna ligan. Det kommer säkert finnas minst en exile i varje zon
- Invasion: Invasion-bossar. Många av dessa är mycket farliga och kan ha spells i typ med Vaal Detonate Dead
- Domination: Shrines introducerades denna liga. Antagligen fler shrines per zon i "Ruckus"
- Ambush: Strongboxes introducerades denna liga, så antagligen blir det fler såna per zon i "Ruckus"
- Nemesis: Alla rares har en nemesis mod
- Bloodlines: Alla magics har en bloodlines mod
- Torment: Spöken som "hauntar" monster och gör de farligare och ger mer loot
- Beyong: Dödar man många monster i närheten av varandra dyker det upp Beyond-monster. Dödar man många såna i närheten av varandra dyker det upp Beyond-bossar.

Det kommer bli galet.

Inte bara galet! kommer bli helt underbart! just detta som gör PoE roligare än diablo 3 imo!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av formerself:

Det kommer bli galet.

Jag hade ärligt talat förväntat mig "exiles everywhere" på det, tveklöst den roligaste racemod jag spelat.

För er som missat denna så är det precis som det låter, och naturligtvis hardcore. Direkt när du kliver ut i The Coast möter du en elaking, är det en (vid det laget) bängsvår en som Vickas eller Minara är det bara att sticka svansen mellan benen och hoppas du hinner tillbaka in i stan innan du dör för att sedan hoppa in i en ny instans och försöka igen. Möter du någon av de hanterbara är det bara att försöka klå ihjäl dem innan du själv stryker med. Lyckas du kan du räkna med fler gula prylar än du har ID scrolls, vilket hjälper till mot nästa exil som väntar tre-fyra skärmbredder längre bort... Har du otur är det två stycker nära varandra och du får det rätt hett om öronen, igen. Dessutom är det ett race så du behöver hela tiden springa framåt, men då kommer du dra med dig en hel hop exiler som vill smaska på din döda kropp...

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem
Skrivet av Främling:

Hur surt kändes det att dö vid 86? Överlevde skärm och tangentbord?

Skulle inte spela hardcore om sådant riskerade att stryka med för att jag dör
Så länge jag dör av "naturliga" anledningar så bryr jag mig inte det minsta, dör jag av desync eller server relaterade problem så blir det oftast en paus några dagar eller tills nästa liga för att jag hatar att dö av såna anledningar

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Skrivet av formerself:

Eftersom jag har kastat pengar på GGG (över $500) så fick jag tillgång till betaservern nu. Synd bara att det är en wipe runt midnatt, så det är liten poäng att börja testa idag.

Galne Gunnars gummibåt ?
ända ja får upp på GGG är GirlsGoGames.se inte helt säker på att det går spendera $500 på sånt ?

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grönahunden:

Galne Gunnars gummibåt ?
ända ja får upp på GGG är GirlsGoGames.se inte helt säker på att det går spendera $500 på sånt ?

Antar att du bara trollar, men gör du det inte så är GGG Grinding Gear Games som står bakom spelet Path of Exile som diskuteras i den här tråden.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Skrivet av TiasE:

Antar att du bara trollar, men gör du det inte så är GGG Grinding Gear Games som står bakom spelet Path of Exile som diskuteras i den här tråden.

tanken slog mig faktiskt inte. ja sökte på google fick inget vettigt svar på ggg

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grönahunden:

tanken slog mig faktiskt inte. ja sökte på google fick inget vettigt svar på ggg

Haha ok, ja då har du lärt dig nåt nytt idag då

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Skrivet av TiasE:

Haha ok, ja då har du lärt dig nåt nytt idag då

ja skyller på att klockan var 03 på natten

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk

Dagens meddeland från GGG angående Divination cards och hur dom kommer att fungera.

Kul tillskott till spelet tycker jag det verkar vara.

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1255817

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Främling:

Dagens meddeland från GGG angående Divination cards och hur dom kommer att fungera.

Kul tillskott till spelet tycker jag det verkar vara.

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1255817

alltså denna expansion kommer bli grym! Ska skaffa Vaal pack men kommer nog inte köra betan. Vill uppleva expansionen när allt är klart

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |