Påverkar te, kaffe etc. ens tillväxt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rankko
Skulle inte tro det, är >170cm lång och har aldrig druckit kaffe. Surfade dock in på wikipedia och läste något annat om kaffe. Nämligen att man dör av överdos vid intagning av cirka 100 koppar

100 koppar borde väl vara drygt 20 liter? Känns som en dödlig dos oavsett vätska...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silverwulf
Jag vill ju inte vara för kort, tror långa har ett förstrång vad det gäller tjejer :/ Nu menar jag dock inte extremt lång heller.

Om du blir nekad av en tjej, på grund av din längd ska du nog leta vidare. Om den tjejen är så pass ytlig så att denna avisar dig för att du är kort, så inser du väl själv att det är något som inte stämmer? Du låter inte så gammal, du har nog långt kvar att växa, oroa dig inte.

Visa signatur

| E6420 @ 3.55 Ghz | Asus P5B DLX wifi/ap (Vdop MOD) | 4 GB GEiL PC 6400 @ Mhz 887Mhz 4-4-4-12 | 8800GTS | 250GB SATA2 Maxtor | Corsair 520W |
Bärbar: MSI WIND

Permalänk

Ok, en annan fråga då, påverkar SSRI-mediciner (Prozac, Paroxetin, Sertralin, etc.), TCA-mediciner (Klomipramin etc.), atypiska antipsykotika (Risperidon etc.), benzodiazepiner (Zopiklon etc.) och slutligen difenylmetylpiperazinderivat (Atarax etc.) ens tillväxt?

Kanske borde skicka den frågan till 118 100
Eller varför inte fråga läkaren...

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk

kaffenarkoman den är 19cm

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

Jag menar längden på HELA kroppen.

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.