Ta tillbaka Cherry Coke [namninsamling]

Permalänk

Ta tillbaka Cherry Coke [namninsamling]

Hej!

Måste liva upp det här igen...

www.cherrycoke.se

Hjälp dig själv till ett nytt begär.

Permalänk
Medlem

Jag kan tänka mig skriva på en lista mot Cherry Coke...

Jag tror inte Coca Cola bryr sig om så alla på Swec skriver på, det är en så liten procent av de kunder de skulle vilja ha/behöva för att det skulle vara lönsamt att sparka igång produktionen igen.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Cherry Coke nej tack Vanilla Coke JA tack

Visa signatur

AMD 64 X2 6000+ 3.11 GHz | 2048 MB RAM | ASUS 4650 512 Mb | 250+250 Gb HDD | Creative Soundblaster X-fi Platinum | G15 | G5 | Dell 2407WFP |
"Ju dyrare desto bättre, ju billigare desto bättre"

Permalänk
Medlem

Cherry coke finns hos City Gross. Men Vanilla Coke, please come back!!

Permalänk
Medlem

Coca Cola över huvudtaget är ju bara blä.

Permalänk
Medlem

Cherry coke är riktigt god men en namninsamling lär inte göra någon större inverkan hos Coca-Cola company, tyvärr...

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

http://www.grays.se/ om man inte hittar det nära sig.
Hoppas mina vanilla kommer idag

Visa signatur

Dator1:13900ks, H115i+NF-A14, Msi 790 P pro ,32Gb 6400mhz ,Asus 4080 16gb Tuf gaming, Asus 1000w atx3.0 , Acer 27" Predator XB273UNX, Fractal XL R2,Steelseries Pro Tkl +Logitech G Pro x Superlight, Sennheiser HD599 + iFi zen dac, Rode nt-usb, Stol Rh logic 400 xl elite Dator2:10900k, H110, Asus Z490 p, 32Gb 3800mhz, Evga 1080, HX850I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M,Evga 1080, Epos H3+GSX300, Xtrfy K4+M4. Dator3 8700@4.6Ghz, H100I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M, Asus VG278, logitech g933, Evga 1060 6gb.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av infocus
http://www.grays.se/ om man inte hittar det nära sig.
Hoppas mina vanilla kommer idag

Oj oj! Tack för länken, dock så är det ganska dyrt för en import burk 12 kr men en mindre beställning måste jag ändå göra!

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

En sån där namninsamling kan väl knappast vara valid? Vad jag har förstått av namninsamlingar, så räcker det med att ett namn inte stämmer så förlorar hela listan sin validitet. Och att någon har hittat på ett namn på en namninsamling på internet känns väl ganska givet?

Permalänk
Medlem

Hmm, nä, Jolt på burk lagligt i sverige ;D . Denna lista denna tråd handlar om kommer inte att påverka något alls. Inget kommer att hända på grund av den och tack vare den.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Hmm, nä, Jolt på burk lagligt i sverige ;D . Denna lista denna tråd handlar om kommer inte att påverka något alls. Inget kommer att hända på grund av den och tack vare den.

"Hmm, nä, Jolt på burk lagligt i sverige ;D"

Något jag har missat?

Cherry Coke är f.ö. en riktigt god dricka. Synd att den inte finns här, med undantag av fulimporterade sådana från Tyskland.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
"Hmm, nä, Jolt på burk lagligt i sverige ;D"

Något jag har missat?

Cherry Coke är f.ö. en riktigt god dricka. Synd att den inte finns här, med undantag av fulimporterade sådana från Tyskland.

Det var väl så att Jolt på burk blev olagligt när det blev lag på att det måste vara svensk förpackning , få se nu, 2006 tror jag. Och efterson Jolt inte finns i svensk förpackning av vad jag vet är det fortfarande olagligt.

Därför är det mycket vanligt med Jolt på plast flaska som inte behöver vara svensk. Lagen gäller bara metall(läsk)burkar tror jag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Jag kan tänka mig skriva på en lista mot Cherry Coke...

Jag tror inte Coca Cola bryr sig om så alla på Swec skriver på, det är en så liten procent av de kunder de skulle vilja ha/behöva för att det skulle vara lönsamt att sparka igång produktionen igen.

Fast "sparka igång produktionen" är väl ett lite väl dramatiskt namn på att bara blanda en syrup istället för en annan med samma gamla kolsyrade vatten som innan...

Jag saknar Cherry Coke.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Avstängd

bland annat Willys säljer Jolt på burk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Det var väl så att Jolt på burk blev olagligt när det blev lag på att det måste vara svensk förpackning , få se nu, 2006 tror jag. Och efterson Jolt inte finns i svensk förpackning av vad jag vet är det fortfarande olagligt.

Därför är det mycket vanligt med Jolt på plast flaska som inte behöver vara svensk. Lagen gäller bara metall(läsk)burkar tror jag

Jolt säljs fortfarande, såg några flaskor och burkar senast idag i en lokal kiosk och på coop. Inga import.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

Nej!

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pato
Jolt säljs fortfarande, såg några flaskor och burkar senast idag i en lokal kiosk och på coop. Inga import.

Jag gick in i en godisaffär och såg samma sak, eller nästan. Två hyllor med Jolt.

Tydligen har jag missat det, efter lagändringen såg jag inte en enda burk jolt nämligen, det pratades ganska mycket om det där jag bor, lokala internetcafeet slutade sälja Jolt på burk så med.

Har missat totalt att Jolt finns på Svensk burk nu.

Permalänk
Medlem

Hemköp i Helsingborg har svensktryckta Joltbrukar och 0,5L flaskor.

Permalänk
Inaktiv

Dom har väl kommit med svenska förpackningar då

Permalänk
Avstängd

Cherry coke gillar jag inte. För er vanilla coka älskare så finns det i globen, nere i vivo eller ica eller vad det är, i utlandsavdelningen

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk

Bort du satans avkomma med spysmak!! coca cola ska smaka coca cola inget annat.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk

Cherry Coke, är det som... Dr. Pepper? Isåfall vill jag ha!

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem

Typ.

Jag undrar hurmånga såna här värdelösa saker jag har skrivigt på i mina dagar för cherry och Vanilla. Undra om någon av dom ens har blivigt sickade till Coke.

Permalänk
Musikälskare

Finns inget bättre än Vanilla Coke

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Död åt cherry coke!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Jag kan tänka mig skriva på en lista mot Cherry Coke...

Jag tror inte Coca Cola bryr sig om så alla på Swec skriver på, det är en så liten procent av de kunder de skulle vilja ha/behöva för att det skulle vara lönsamt att sparka igång produktionen igen.

Jag tror det är väldigt svårt för coca cola att ta reda på vart de som skrivit på hänger någonstans. Och vilka sägs inte dricka mer cola än datornördar?!

Permalänk

Limecolan finns väl kvar eller?
Har inte kunnat köpa den på vanliga mataffären i mer än ett kvartal nu, men har inte kollat hos så många andra.
Gick in på Coca Colas hemsidan för ett tag sen och där fanns den kvar.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Det var väl så att Jolt på burk blev olagligt när det blev lag på att det måste vara svensk förpackning , få se nu, 2006 tror jag. Och efterson Jolt inte finns i svensk förpackning av vad jag vet är det fortfarande olagligt.

Därför är det mycket vanligt med Jolt på plast flaska som inte behöver vara svensk. Lagen gäller bara metall(läsk)burkar tror jag

Jolt kan man ju köpa i många affärer. I burk. Inte för jag dricker det men

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk
Medlem

Låt Cherry- och vanilla coke då, dom smakar ju fullständigt vidrigt.

Cherry: Med smak av penicillin.
Vanilla: Den där lilla extra eftersmaken av diskmedel.