Omröstning Inet Taurus tävlingsbidrag

Permalänk
Inet

Omröstning Inet Taurus tävlingsbidrag

Först och främst vill vi tacka för alla grymma bidrag som inkommit, det kommer inte bli lätt att utse en vinnare så vi tar hjälp av er medlemmar ytterligare en gång för att få lite inputs!

Tröstpris
Tidigare var det sagt 10st tröstpris men vi kommer att skicka någon form av tröstpris till samtliga som vi valt att ta med i omröstningen.

Vinnaren
Vi kommer utse vinnaren nästa vecka, det behöver nödvändigtvis inte vara det bidrag som vinner omröstningen, detta beroende på hur vi tänkt använda logotypen, samt hur den går att förädla.
Vi kommer som vanligt att lyssna på vad ni läsare tycker!

Följande bidrag tycker vi har antingen gjort ett riktigt snyggt arbete eller har ett bra "tänk" och lagt ner tid på sitt bidrag.

Vi har även smugit in vår egen grafikers bidrag, vilket inte kommer vinna men blir kul att se hur det går i omröstningen.

Samtliga finalister går även att titta på här: http://www.inet.se/gfx/taurus/taurus.html

Bidrag 1

Bidrag 2

Bidrag 3

Bidrag 4

Bidrag 5

Bidrag 6

Bidrag 7

Bidrag 8

Bidrag 9

Bidrag 10

Bidrag 11

Bidrag 12

Bidrag 13

Bidrag 14

Bidrag 15

Bidrag 16

Bidrag 17

Bidrag 18

Bidrag 19

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Bidrag 17 var ju bara för härligt

Visa signatur

Kom-pa-TI-bilitet

Permalänk
Medlem

Haha bidrag 17 va lite rolig

Permalänk
Medlem

Shit, jag var så tankspridd att jag röstade fel.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Något i stil med bidrag två skulle jag rösta för, enkel och elegant - om man bara kunde göra tjuren mer tjurlik och inte se ut som någon fancy pancy häst/enhörning/ko-hybrid

Går inte det faller rösten på 17

Permalänk

Jag fastnade för 1:an men tror att 4 eller 14 hade passat bäst. Alla bidrg var ju jävligt fina och 17 var klockren

Edit: 2an ser ju ut som Cougars logga och typsnitt

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Svårt, var 3 stycken jag fastnade för men fick bli tvåan. Mest stilren.

Hade dock varit episkt om det blev nummer 16, fick ett leende på läpparna när jag såg den. <3

Permalänk
Medlem

Röstade på tvåan. Lycka till allihop...

Visa signatur

-= Future Breed Machine =-

Permalänk
Medlem

Imponerad, många fina bidrag!

Bidrag 2 är ju en häst

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk

bidrag 2 var nog bäst, även om det inte liknade en tjur så mycket

Permalänk
Medlem

Tyckte bidrag 1 var bäst, så den rösta jag på

Haha, kul att texten i bidrag 9 är tagen (till stor del) från Xena krigarprinsessan

Permalänk
Medlem

bidrag 5 lätt det snyggaste.

Permalänk
Medlem

Mycket tufft motstånd bland finalisterna.

Får bara hålla tummarna och hoppas ni gillar mitt bidrag

*edit*

Kanske slänga ut en post om omröstningen på framsidan för att få lite fler röstare?

bara en tanke
over and out

Visa signatur

Jolt och Rabarber-Yoghurt

Permalänk

faen att man inte kom med :/

+Mkt besviken på Inet att dem tog med nmr 17, jovisst, jag tkr den var klockren men mindre seriös och där kunde ngt annat bidrag platsat.

-1 inet!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fluff3n
faen att man inte kom med :/

+Mkt besviken på Inet att dem tog med nmr 17, jovisst, jag tkr den var klockren men mindre seriös och där kunde ngt annat bidrag platsat.

-1 inet!

Dom tog säkerligen med den för att det är en kul logga.
Idén är klockren, utförandet kan man diskutera dock
Värd ett tröstpris imho.

Visa signatur

Jolt och Rabarber-Yoghurt

Permalänk
Medlem

2 och 5 tyckte jag verkligen om. 2:an var ju kanske lite mer praktiskt.

Permalänk
Medlem

Nr 7 var ju riktigt het.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

1an och 2an tyckte jag var allra bäst. Blev dock bidrag 2 som fick min röst efter lite övervägande

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Meshify 2 Compact, Ryzen 7 5700x, MSI MAG B550 Tomahawk, Kingston HyperX Fury 32GB 3600Mhz CL18, Sapphire Radeon RX 5700 Pulse, Kingston A2000 1TB (x2), Seasonic Focus GX 650W, Noctua NH-U14S

NAS: Fractal Design Define R5, Ryzen 3 1200AF, Asus Prime B450M-A, 32GB ECC DDR4 @ 2133Mhz, 5x WD Red 4TB (Raidz2), WD Red 2TB (stripe), TrueNAS 12.0

Permalänk
Medlem

Nr. 17 fick min röst.
Känner att jag behöver motivera lite; När man själv vet att det man har är grymt så är det bara kul att tona ner på seriositeten. Ex. om man har en överklockad i7 med två 5970 i crossfire, 24gb ram och 2x ssd i raid 0, chassi? Något med hello kitty.

För övrigt tycker jag att det var extremt många väldigt bra bidrag! Kudos till alla som visats!

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk

Hur kan 1:an vinna? Ser inte snygg ut nånstans (ingen mot designern )
Tycker bidrag 5 skulle vinna, den andra "metall"bilden, den var rätt skarp. Skulle passa in bra på att chassi. 1:an är rätt löjlig, ser ut att komma från en tecknad serie, enligt mig.

Visa signatur

Intel 2500K | GPU? | MSI Z77A-GD45 | 8GB | Win 7 Pro 64

Permalänk
Medlem

E det bara jag som uppfattar det som att symbolen i mitten på bidrag 5 liknar en krabba?

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av djjokke
Tyckte bidrag 1 var bäst, så den rösta jag på

Haha, kul att texten i bidrag 9 är tagen (till stor del) från Xena krigarprinsessan

Vad kan man säga, jag älskar Xena

För övrigt måste jag säga att samtliga bidrag i finalen är värdiga vinnare. Mycket imponerade Sweclockers! Ska bli mycket intressant att följa detta.

Lycka till!

/Bidrag nr 9

Permalänk
Medlem

Jag vet inte men jag har svårt för Taurus som en datorgrej, ser bara energidryck framför mig hehe. Taurin Taurus á la Red Bull med en tjur :P.

Bidrag 5 får stort cred från mig, galet snygg den sista bilden. I like it.

Varelsen i bidrag 2 får någon allt reta upp så har vi en het kandidat

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dosshell
eeeh? Möjligtvis en kräfta eller hummer, men krabba liknar det inte tycker jag.

hehe nä givetvis har du rätt.

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem

Som sagt ovan, bidrag två fast mer tjurlik (ingen bantande eko ko här), tjockare, kortare huvud, en ring i näsan m.m. Som det ser ur nu tycker jag bidrag 5 är finast, går ju att köra med bara "U" som loggo också.
Smart av att dem att ta med bidrag 17!

Citat:

Vi har även smugit in vår egen grafikers bidrag, vilket inte kommer vinna men blir kul att se hur det går i omröstningen.

Alla som skiter i att inet ska få en fin logga utan bara röstar för att det är kul röstar ju på den, alltså blir det ett bra resultat på de andra bidragen. Sedan får alltid bidrag långt upp och långt ner fler röster (Speciellt position 1) då man inte kommer ihåg mitten och känner sig "mättad" när man ser dem. Svårt att göra något åt, kanske presenteras i slumpvis ordning varje gång eller placera 17 överst?

Bara jag som tycker 4 och 14 är väldigt lika? Ser ut som någon borde bli diskad för dubbla bidrag!

Visa signatur

citera!

Permalänk

nja, dessa var väl ändå inte de bästa..
Är det bara domma som har chans för att vinna samt få tröstpris?

disappointing..

Visa signatur
Permalänk

1'an är ju ett riktigt mästerarbete, killen måste ju jobba som designer?

Så det fick bli min röst!..

Permalänk
Medlem

Nummer 5 var fruktansvärt snygg. Det enda bidraget som skulle passa på en dator imo.

Permalänk
Medlem

Applåd till alla bidrag, tyckte det va fina bilder. Dock skulle jag inte vilja dem på burken men T-shirt vore grymt:D

Permalänk
Medlem

Misstänker att bidrag nr 19 är Inets egna grafiskers bidrag "Power to the gamers"?