Andorid app - Musikspelare

Permalänk
Avstängd

Andorid app - Musikspelare

Hej hej

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara detta hoppas ni förstår mig. Vi säger att man ahr 2 olika mappar med musik i, i telefonen. Finns det någon musikspelare som söker upp dessa mappar(eller att man anger dem) och gör en "spellista" av dem i appen? så när man är inne på appen finns en lista med mapparna och när man trycker in på en av dem så får man samtliga ljudfiler som finns i endast den mappen?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Vet ej. Det vore inte fel faktiskt. Det skulle göra det lätt att göra spellistor.

Permalänk
Medlem

Om jag fattar dig rätt så vill du spela upp en mapp i taget, och detta kan Poweramp göra utan några större problem. Appen kostar dock en liten summa, men den är helt klart värd det.

Visa signatur

Gigabyte Z170x Ultra Gaming | Intel Core i7 6700k | MSI GTX 1060 6GB | Corsair 2866Mhz DDR4 | 250GB Samsung 850 Evo | Seagate Barracuda 7200.14 1TB | WD Blue 2TB 5400RPM | NZXT S340 | Noctua U9S | EVGA Supernova G2 650w

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zerge:

Om jag fattar dig rätt så vill du spela upp en mapp i taget, och detta kan Poweramp göra utan några större problem. Appen kostar dock en liten summa, men den är helt klart värd det.

Håller med, har själv Poweramp då jag lyssnar på musik dagligen. Den har ett bra gränssnitt, enkel att använda men samtidigt full med funktioner. Kostar några kronor, men den är värd varenda krona.

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Avstängd

PowerAmp:
Låt PowerAmp leta upp musikfiler eller markera vilka mappar som Poweramp får använda/lägga till i musikbiblioteket.

Det går också att ha mapparna uppdelade som olika spellistor.

Visa signatur