Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Vad ska jag göra med denna bärbara?

Permalänk
Medlem

Vad ska jag göra med denna bärbara?

Har länge gått och suktat efter en laptop, nu när jag äntligen fick tummen ur och drog in en ssd i sambons gamla dator och fick den att pinna på riktigt bra så vet jag inte vad jag ska göra med den då jag inte har någon användning för en laptop..
( Tur att man inte köpte en ny )

- HTPC finns för film etc.
- Stationär för allt annat

Möjliga alternativ
Server för något? Jag vet inte vad jag tycker om att låta den stå nånstans med en liten laddare som lätt slinker ur..
"LAN-dator" som man har med sig till nån polare då och då
Sälja för nån hundralapp, vilket inte känns som nån höjdare då den inte är värd nåt.

Vad ska jag ta mig till med denna burk?! Kan tänka mig något kul projekt med skruvande och bultande men fantasin är inte på topp just nu.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Moderator
Moderator

LAN-dator och för eventuella resor osv skulle jag rösta på, om du inte lyckas hitta på något annat kul projekt.
Lite specifikationer kanske kan vara hjälpsamt för folk som har uppslag.

Har personligen väldigt dålig erfarenhet av att låta bärbara stå och knattra 24/7, och då har inte laddaren varit främsta problemet.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.