Permalänk
Medlem

Med de kraven du har så lär det ju nästan bli Eos eller Focus, om du inte tar någon av Peugeots bilar då förstås, typ 307CC

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Synd att du måste ha 4-sitsig, ananrs hade jag också gått med i kören och sagt Mazda MX5, då jag själv har en. Och den har hardtop dessutom som inte inkräktar på bagaget. Visst, motorn kanske inte är starkare än den i en C30, men ack så rolig den är att köra, ligger limmad på vägen!

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hexxy:

Men varken S2000 eller Z4 har plats för fyra som TS efterfrågar . Till TS , har du kikat på några av Audis modeller ? de gör bra cabbar och är riktigt trevliga att köra .

Precis. 4 platser är ett måste hur tråkigt det än må vara

Har kollat lite på A4:an och den är faktiskt inte helt fel heller! Finns det någon mer audi som matchar mina kriterier?

Håller på att rensa upp i garaget så det går att få in en bil till sen blir det till att skanna av blocket ordentligt!

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chobi:

Synd att du måste ha 4-sitsig, ananrs hade jag också gått med i kören och sagt Mazda MX5, då jag själv har en. Och den har hardtop dessutom som inte inkräktar på bagaget. Visst, motorn kanske inte är starkare än den i en C30, men ack så rolig den är att köra, ligger limmad på vägen!

Ja hade det räckt med 2 säten hade det absolut varit ett starkt alternativ! Men tyvärr så är 4 säten det viktigaste kriteriet som jag har... :/ Hardtop är ett + men inte nödvändigt.

Förresten hur brukar softtops fungera? Fäller dom upp sig själva och fäster sig automatiskt som en hardtop eller gör man något manuellt?

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!