Permalänk

TOSHIBA system recovery funkar ej! :/

Hejsan,

Vill installera om hela datorn men det går ej. Jag har ingen CD skiva utan försöker med, 0, F8, C, kombinationerna när datorn startas och jag får upp: "Restore to factory settings" eller så, sen laddar den och så kommer ett error och skriver att det inte funkade bara. Inga 000x0x00 grejer eller så, har googlat i över 3 timmar nu, fan

Finns det inget sätt alls att fixa så att man kan installera om det med något program eller så? Funkar det att ladda ned windows vista från TPB lr nåt och installera från det på något sätt? (Men hur gör man det?)

Kan inte formatera om C, står att mitt windows är installerat där, så är lite fucked. :/

Någon smart jävel som kan hjälpa?

Permalänk
Medlem

Du borde kontakta Toshiba, de borde kunna skicka ut skivor till dig.

Vet inte hur det är att "ladda hem windows" och att använda den nyckeln som medföljer datorn, eller kontakta Microsoft?

Visa signatur

Chassi: Adtronics 7890A (modifierat) || Moderkort: Asus m5a99x-evo || Cpu: Amd PhenomII 1100T || Ram: 32GB ddr3 1600mhz || Gfx: Hd5850 || Hdd: Vertex3 120gb Lagring: 1x3TB 3x2TB 2x1TB mm || Nätagg: Corsair AX850

Permalänk

Hm, jo kanske borde ringa dom och få en skiva, men datorn e ganska gammal är inte säker om det finns skiva för den..