Swifty bannad från WoW?

Permalänk
Hedersmedlem

*Inlägg redigerat*

Ett onödigt tillägg borttaget, några nedvärderande uttalanden om folkgrupper vill vi inte ha här.

Permalänk
Medlem

Kort och Gott:
Swifty är helt enkelt en Social kille som gillar att göra spektakulära wow-filmer,
och inte en pro-gamer inom wow, pve som pvp.

Visa signatur

W11P -=- Asus Z97-A -=- Intel 4790K -=- Noctua NH-D15 -=- Corsair 16GB 2400MHz -=- Corsair 510P m.2 -=- 2060 RTX -=- Corsair RM750W -=- Fractal Design Meshify C

Permalänk
Skrivet av NukeDuke:

Kort och Gott:
Swifty är helt enkelt en Social kille som gillar att göra spektakulära wow-filmer,
och inte en pro-gamer inom wow, pve som pvp.

Yep så sant.

Visa signatur

|Silverstone Fortress II|Intel i5 2500k @ stock|Asus Maximus IV Extreme B3 Intel P67|CM V8|Gainward GTX 570 Phantom|Corsair Vengeance 2x4|Corsair HX 750|Iphone 4 16 Gb|Nokia Lumia 920|Macbook Air 13" 2012 8 gb|

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedFLip:

Ni som vägrar tro vad jag skriver, sök på Xaodaria på google och mitt nick här så får ni se vad jag jobbat med.

Peace

Sweet :>

Sorry OT...

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Avstängd
Skrivet av NukeDuke:

Kort och Gott:
Swifty är helt enkelt en Social kille som gillar att göra spektakulära wow-filmer,
och inte en pro-gamer inom wow, pve som pvp.

En kille vars jobb är att göra wow filmer och reklam för razer.
Lite kul att de fick svälja sin stolthet och ge med sig och unbanna honom för de inte hade makt nog att plocka bort honom från spelet

Activision= tänker bara på pengar.
blizzard= tbc med fokus på att göra ett bra spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabriel15:

En kille vars jobb är att göra wow filmer och reklam för razer.
...

Något han har börjat pyssla med på senare tid..

Visa signatur

W11P -=- Asus Z97-A -=- Intel 4790K -=- Noctua NH-D15 -=- Corsair 16GB 2400MHz -=- Corsair 510P m.2 -=- 2060 RTX -=- Corsair RM750W -=- Fractal Design Meshify C

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lyrisius:

http://www.youtube.com/watch?v=J-DFfBUA6vM

Jag spelar inte WoW, men jag gillar Swifty. Han är grym i PvP och det var hans videos som fick mig att börja lira med en Razer Naga (grym mus för övrigt)
Ni som lirar WoW bör väl veta vem han är.

Det var nog det dummaste jag hört
Han är en sopa som aldrig ens upplevt highrated PvP.
Hans 1v1 är ett skämt mot folk som inte vet vad dom gör.

Permalänk
Medlem

http://wow.joystiq.com/2011/07/19/blizzard-responds-to-swifty...
Några blue posts om server krashen.

För övrigt så äger ni som spelar wow inget av spelet blizzard kan ta bort ditt account utan anledning eftersom det tillhör blizzard och ni har inget att säga till om det.

''individual players spammed an emote upwards of 30,000 times''.
Så står det i första blue posten och att folk spammar emotes kan man ju knappast skylla swifty för.