Last Big War #2 [BFBC2][Söndag][Hardcore]

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Så det är på fredag nu? Skriv upp mig igen då!
Nick: El Falopa
Jag har även en kompis som är medlem på swec men vet inte vad han heter
Ingame nick för honom är iallafall Hennocombat.
Edit: kan vi inte rösta på om man ska köra HC eller normal. Dessutom var det ju så bökigt att hamna i samma squad i TS3 som ingame förra gången så vore det inte bättre om man fixar det nu i förväg så att alla hamnar rätt?
Edit 2: Med o rösta menade jag att alla som signat upp sig redigerar sina inälgg och säger om dom vill köra HC eller Normal

Permalänk
Skrivet av aml417:

Så det är på fredag nu? Skriv upp mig igen då!
Nick: El Falopa
Jag har även en kompis som är medlem på swec men vet inte vad han heter
Ingame nick för honom är iallafall Hennocombat.
Edit: kan vi inte rösta på om man ska köra HC eller normal. Dessutom var det ju så bökigt att hamna i samma squad i TS3 som ingame förra gången så vore det inte bättre om man fixar det nu i förväg så att alla hamnar rätt?
Edit 2: Med o rösta menade jag att alla som signat upp sig redigerar sina inälgg och säger om dom vill köra HC eller Normal

#Tillagd.

Svar på din fråga så ger jag dig ett rakt och drygt nej. Det ska vara så lite jidder som möjligt. Erfarenheter från LBW #1 säger att detta är den bästa vägen att göra't. Allt är redan bestämt när det är sign-up. Soz dude.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

äh, det e lungt, men du får lova att inte whina när jag one shotar dig med snipern

Permalänk

Jag är på!

BfBc2 nick: Jepson

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

blir det inget om det inte blir 10 spelare till som signar upp sig tills imorgon? :/

Visa signatur

*Gamingdatorn=Cooler Master Storm Scout|Gigabyte GA-EP45-DS3|Intel Core 2 Quad Q6600 3,7 GHz|4GB DDR 2 800Mhz|EVGA GTX 570 |Windows 7 64-bit Professional|Logitech MX 518|Siberia Steelseries V2| Iphone 3GS |:)
*LaptoppeP=Lenovo Thinkpad|Intel Core i3-2310M 2,1GHz|4GB ram Minne|

Permalänk
Skrivet av CRIFF:

blir det inget om det inte blir 10 spelare till som signar upp sig tills imorgon? :/

Tack för påminnelsen.

Det blir match imorgon, men det med krav att MINST 16 personer dyker upp, dom som inte dyker upp ser jag helst att ni också hör av er direkt!

Är det också 16 spelare som dyker upp ser jag en annan lösning såsom Squad Deathmatch eller om man vill köra Rush 8x8. Up to you.

Sign-up:

Skes som vanligt igenom att gå in på Teamspeak 3 servern. ( Se första posten ) Sedan mellan 20.00 -> 20.20 så signar ni upp igenom att helt enkelt skriva

" BFBC2 nick aka SweClockers nick är med på matchen "

Mindre en 16 spelare när klockan slår 20.30 så ställs matchen in. Tyvärr.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

okey bra då ses vi imon på slagsfältet dåe vart lite orolig att det inte skulle bli nått av

Visa signatur

*Gamingdatorn=Cooler Master Storm Scout|Gigabyte GA-EP45-DS3|Intel Core 2 Quad Q6600 3,7 GHz|4GB DDR 2 800Mhz|EVGA GTX 570 |Windows 7 64-bit Professional|Logitech MX 518|Siberia Steelseries V2| Iphone 3GS |:)
*LaptoppeP=Lenovo Thinkpad|Intel Core i3-2310M 2,1GHz|4GB ram Minne|

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag ska kunna vara med imorgon! Nick: Tokpiskarn

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Tack för påminnelsen.

Det blir match imorgon, men det med krav att MINST 16 personer dyker upp, dom som inte dyker upp ser jag helst att ni också hör av er direkt!

Är det också 16 spelare som dyker upp ser jag en annan lösning såsom Squad Deathmatch eller om man vill köra Rush 8x8. Up to you.

Sign-up:

Skes som vanligt igenom att gå in på Teamspeak 3 servern. ( Se första posten ) Sedan mellan 20.00 -> 20.20 så signar ni upp igenom att helt enkelt skriva

" BFBC2 nick aka SweClockers nick är med på matchen "

Mindre en 16 spelare när klockan slår 20.30 så ställs matchen in. Tyvärr.

Kommer inte vara med =/ hinner inte.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem

jag vill vara med! min nick i bc2 är cape37:)

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Jag var med förra gången, men är gärna med igen om det går
VORO12 Ingame.

Permalänk

Update! Ny TS3 server.

82.103.130.240:9116

EDIT:

Pga jag fått IRL förhinder så får ni prata med EHRSSON.

Han kommer sitta inne på Ts3 och agera precis som jag skulle gjort.

Lycka till grabbs! =D

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med ! heter R3FL3XD ingame

Permalänk
Medlem

Jag är på Ehrsson, same team?

Permalänk

Jag kan var med idag
Nick : Lliano

Visa signatur
Permalänk
Medlem

händer inte mycket inne på Ts serven inte

Visa signatur

*Gamingdatorn=Cooler Master Storm Scout|Gigabyte GA-EP45-DS3|Intel Core 2 Quad Q6600 3,7 GHz|4GB DDR 2 800Mhz|EVGA GTX 570 |Windows 7 64-bit Professional|Logitech MX 518|Siberia Steelseries V2| Iphone 3GS |:)
*LaptoppeP=Lenovo Thinkpad|Intel Core i3-2310M 2,1GHz|4GB ram Minne|

Permalänk
Medlem

Vi saknar ganska många hittils.

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Medlem

Var fan är dem!?!!?!?!??!?

Visa signatur

HAF 932 | Intel i7 3820 4.3ghz | MSI X79A-GD45-8D | Corsair Vengeance 16gb 1600mhz | MSI TwinFrozr Dual SLI 660Ti | Corsair RM 850W 80+ Gold|

Permalänk

Tråkigt.. Vill inte hänga ut någon, men för framtida events så skulle jag gärna vilja veta vilka det är som inte dök upp. Bara för att man ska på något sätt " bestraffas " för no-show.

Tråkigt, jag hoppas det gick vägen trots mindre incidenter.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Tråkigt.. Vill inte hänga ut någon, men för framtida events så skulle jag gärna vilja veta vilka det är som inte dök upp. Bara för att man ska på något sätt " bestraffas " för no-show.

Tråkigt, jag hoppas det gick vägen trots mindre incidenter.

Ja, vi var iaf ca 13 st då vi startade men det vara många som leava pga att det var hardcore osvosv -.- Dem som whina visste att det skulle bli HARDCORE, bara omoget att leava, vi kunde iaf köra en hel rush runda, Skärpning vid nästa liknande event!

Sjyst av er att hålla i eventet fast vi var under 16 spelare!

Visa signatur

HAF 932 | Intel i7 3820 4.3ghz | MSI X79A-GD45-8D | Corsair Vengeance 16gb 1600mhz | MSI TwinFrozr Dual SLI 660Ti | Corsair RM 850W 80+ Gold|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Tråkigt.. Vill inte hänga ut någon, men för framtida events så skulle jag gärna vilja veta vilka det är som inte dök upp. Bara för att man ska på något sätt " bestraffas " för no-show.

Tråkigt, jag hoppas det gick vägen trots mindre incidenter.

Jag var där innan 20.15 och väntade på att det skulle dra igång efter många om och men gick det igång och det var 6 vs 6 (alldeles för lite) och det var samma dravel och klagomål som i första LBW#1. Inget teamplay som var nått att hänga i granen. så nä blir nog inget mer sånt här för mig förns det är lite mer seriösare folk som spelar.

Visa signatur

CPU: I7 5820k Kylning: Vatten Mobo: X99 Asus Pro GPU: EVGA RTX2080Ti Ram: 2666 32Gb PSU: Corsair AXi 760W Chassi: Define S Skärm: ASUS 27" PG279Q 165hz 2560x1440

Permalänk
Medlem

ska vara 15 års gräns på sådana här events...

Visa signatur

HAF 932 | Intel i7 3820 4.3ghz | MSI X79A-GD45-8D | Corsair Vengeance 16gb 1600mhz | MSI TwinFrozr Dual SLI 660Ti | Corsair RM 850W 80+ Gold|

Permalänk
Medlem

Fan fan fan trodde att det var på söndag :cry: Klantarsel man är

Permalänk

Damn vad tråkigt.. Vad ska man säga? Tack för feedbacken, ska helt klart ta med mig för att komma på lösningar för framtida BF3 events så att detta inte upprepas. Tyvärr tror jag inte 15 räcker, ålder har ingen betydelse. Det bevisas varje dag i gaming-världen, "vuxna" människor kan vara whiners också.

Ni får mer en gärna skicka ett PM till mig där ni skriver kort vad som ska förbättras och eventuella lösningar. Inget måste men för lite improvements.

Tack för att ni deltog!

Mvh

Tastyandy

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Hade helt missat att det blev flyttat till fredag, big sorry!!!! Trodde det var på söndag Fan .... känner mig skit dålit, vet hur surt det är när folk inte kmr, sen går man och gör det själv.

Visa signatur

CPU : AMD Phenom | X6 1055T GPU : NVIDIA Gtx 560ti Nätaggregat: Corsair TX850 Chassi: Fractal Design R4 Minne: Corsair 8GB Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 Kylare: Zalman CNPS9900A Tangentbord : Key Tronic Mus : Razer DeathAdder 3500dpi

Permalänk

Mjo, förstår missen. Men trodde det famgick tydligt i första posten vad som gällde trotts att det inte gick att ändra topicen.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Ett tips till nästa omgång är att ha ett bestämt datum och ge ut både dag och datum. Enbart ETT. Var själv inte med nu, men har erfarenhet av när man drar igång sånt här att folk förväxlar dagar lite hursom.

Visa signatur

Stationär: Intel Core i5 2500k @ 5Ghz. 8192Mb 1600Mhz. OS disk: 60GB Agility 3 550/500.
ATI Radeon 6870 @ 970Mhz/1125Mhz Bärbar: Macbook Pro Retina 15" i7 2.7Ghz 16GB 512GB SSD 2013"

Permalänk
Medlem

Det blev tyvärr lite tunt i starten, men jag var laddad ändå. Men ca 20-30 minuter in så var jag tvungen att sticka, tyvärr.

Jag förstod heller inte gnället på HC - det stod ju klart och tydligt att det skulle vara det. Tack för ni höll i detta, oavsett!

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded