Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk

Har precis spelat Betan till årets mest hypade spel...alltså jag måste vara en utpräglad Cod-fanboy...vad är det revolutionerande med detta spelet?....Känns som en exact kopia av Medal of honour...ingen känsla...vapnen ser ut som de kommer från CS Source...jag tröttnade på Moha på en dag...tröttnade på denna beta på 10 min...Alla bara klagar på Cods gamla grafikmotor...men den har iaf känsla.
Vilken tur att jag hade Tier 1 versionen av Moha...så sparade jag 500 kr:)

Yep såg "falla genom halva marken"-buggen...nåja det är ju en Beta...

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

Har inte heller fått min betanyckel, men kan inte bry mig mindre för att vara ärlig, jag har väntat på detta spelet i ett antal månader nu och kan gott vänta en hel dag till.

VÄX UPP NU FÖR FARAO! Det finns massor andra saker att göra medans man väntar.
Diska.., städa, äta, pilla naveln, titta på tv, mysa med vänner.. kan komma på miljoner saker jag hellre gör än att klaga på att jag inte får spela ett spel 2 dagar innan "alla andra".
Och jag skiter i om ni lagt ner en massa pengar på detta, det har jag också - men som sagt, kunde inte bry mig mindre över att vänta några timmar till.

Permalänk
Medlem

Någon som spelet kraschar för mer än mig och min polare? båda sitter på nvidia med deras optimerade drivrutin för bf3. En annan har ATI och det dör aldrig... :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crowling:

för er som vill testa Caspian Border:

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1431035-basp...

lösenordet kommer fungera till ungefär 18 tiden(vad Zh1int0 säger iaf)

men man kan knapp spela(iaf inte jag och en polare till mig).. krashar stup i sekunden och massvis med grafikbuggar :S

Jag hade inga större problem med grafikbuggar på caspian..

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk

Kan säga så här. Svensk service support är mycket bättre än den man fått online. Ringde in fick nyckeln direkt och hoppas på någon kompensation. Varför kunde de inte varit snabbare när de ser att jag har registrerat spelet. Tackar det snabba svaret från supporten men är fortfarande mycket irriterad på företagen Dice Och Ea i sig som inte skött detta det minsta bra. Så vill ni ha eran key ring supporten så ordnas det! Lite sent nu när det är typ 9 timmar kvar av mina 48 timmars early acces, ett skämt

Permalänk
Medlem

Till alla som inte har fått sin beta key, pratade nyss med deras support via internet och fick till slut en beta key! Så in med er och prata med dem, det finns keys kvar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

De jag sköt på stod inte stilla iaf
Blir helgalen på sådant.

Nått verkar dampa iaf för jag smög upp bakom en som satt och kampa och sprayade typ 10-20 skott rakt på honom från typ 3m och ingen av skotten registrerades och han vände sig och om sköt mig dirket =/

Visa signatur

PC - GB Z390-Ultra | 9900K 5GHz | 32GB | RTX2080ti | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 8700K 4.30GHz | 64GB | LSI9211 | 60TB HDD + 4TB NVME

Permalänk
Medlem
Skrivet av dookie95:

bara jag som tycker det är väldigt lite destruction var ju mer på bc2 ju =(

Skrivet av ChristopherQ:

Kan säga så här. Svensk service support är mycket bättre än den man fått online. Ringde in fick nyckeln direkt och hoppas på någon kompensation. Varför kunde de inte varit snabbare när de ser att jag har registrerat spelet. Tackar det snabba svaret från supporten men är fortfarande mycket irriterad på företagen Dice Och Ea i sig som inte skött detta det minsta bra. Så vill ni ha eran key ring supporten så ordnas det! Lite sent nu när det är typ 9 timmar kvar av mina 48 timmars early acces, ett skämt

Vad i helvete? Jag fick svaret att de var slut. Seriöst!

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem
Skrivet av €ric:

Jag hade inga större problem med grafikbuggar på caspian..

Samma här, enda bug hittils är att stridsvagnen kan flippa ur när man kör på ett annat fordon

Visa signatur

Intel Core i5 2500k @ 4.3 GHz| Asus Geforce GTX580 DUII OC 930MHz | Asus P8P67 LE | 4GB RAM | Win 8.

Permalänk

Någon som kan säga till mig var jag registrerar nyckeln jag fick? fick den bara nerskrivet

Permalänk
Medlem

nån som vet när man kan ladda ner bf3 beta imorn? kan man ladda ner efter 23.59 elller måste det vara en viss tid?

Permalänk
Medlem

wow Caspian Border är helt sjuk!

Permalänk
Medlem
Skrivet av K4L:

wow Caspian Border är helt sjuk!

Det är ett jävla röj på den banan ^^

Visa signatur

Case Phanteks Evolv X | MB ASUS Crosshair VIII Formula | CPU 5800X3D |
RAM 32GB G.Skill Royal | GPU 6950XT WB | PSU Corsair AX1200i |
Sound DT1990 + Essence III | Fan controll Aquaero 6 XT | Monitor LG 27GR95QE |
Cooling Custom Water |

Permalänk
Skrivet av Fidel Castro:

Har precis spelat Betan till årets mest hypade spel...alltså jag måste vara en utpräglad Cod-fanboy...vad är det revolutionerande med detta spelet?....Känns som en exact kopia av Medal of honour...ingen känsla...vapnen ser ut som de kommer från CS Source...jag tröttnade på Moha på en dag...tröttnade på denna beta på 10 min...Alla bara klagar på Cods gamla grafikmotor...men den har iaf känsla.
Vilken tur att jag hade Tier 1 versionen av Moha...så sparade jag 500 kr:)

Yep såg "falla genom halva marken"-buggen...nåja det är ju en Beta...

Förstår inte vad du menar faktiskt, känslan är riktigt bra, grafiken ser bra ut de som förstör är alla buggs men de är förhoppningsvis fixat till retail

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

Det finns en uppdatering på 3.9GB, högerklicka på betan i Origin och sök efter uppdatering.

Permalänk
Skrivet av K4L:

wow Caspian Border är helt sjuk!

Hur spelar du den?

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Fidel Castro:

Har precis spelat Betan till årets mest hypade spel...alltså jag måste vara en utpräglad Cod-fanboy...vad är det revolutionerande med detta spelet?....Känns som en exact kopia av Medal of honour...ingen känsla...vapnen ser ut som de kommer från CS Source...jag tröttnade på Moha på en dag...tröttnade på denna beta på 10 min...Alla bara klagar på Cods gamla grafikmotor...men den har iaf känsla.
Vilken tur att jag hade Tier 1 versionen av Moha...så sparade jag 500 kr:)

Yep såg "falla genom halva marken"-buggen...nåja det är ju en Beta...

Hur menar du att du sparade 500 kr med T1-versionen av MOH? Betan blir ju öppen för alla.

Skrivet av ChristopherQ:

Någon som kan säga till mig var jag registrerar nyckeln jag fick? fick den bara nerskrivet

Skriv in den i Origin under redeem product code.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av .maker:

Det finns en uppdatering på 3.9GB, högerklicka på betan i Origin och sök efter uppdatering.

Hela betan tar 3.9 GB, skulle tippa på att det bara är en bugg i origin.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Hela betan tar 3.9 GB, skulle tippa på att det bara är en bugg i origin.

Good point, ska försöka kolla upp det.

Permalänk

Det står att min kod är ogiltig!

Permalänk
Medlem

Körde precis caspian lösen: sexyelevator
Dock väldigt få servrar

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk

Fick nyss min nyckel efter att ha ringt supporten.. Köpte medal of honor tier1 vid release

Visa signatur

Phanteks P600S | ASUS Z790-F Strix | i7 13700K | Arctic Liquid Freezer II 360 A-RGB |
RTX 4080 ROG Strix Gaming OC White | Samsung 980 PRO 1TB | Corsair 850W |
Windows 11 | Alienware AW2723DF | iPhone 14 Pro |

Permalänk
Medlem

Jävlar vilken kö det var på Caspian border servrarna

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Känns som jag är den enda i hela världen som sitter med generic error code 1 på var enda server jag försöker joina Var så på eftermiddagen igår också, funkade sedan på kvällen men nu är det samma skit igen. Prövat alla möjliga browsers. -.-

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Känns som jag är den enda i hela världen som sitter med generic error code 1 på var enda server jag försöker joina Var så på eftermiddagen igår också, funkade sedan på kvällen men nu är det samma skit igen. Prövat alla möjliga browsers. -.-

Testa starta om datorn

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Hedersmedlem

Gaaaaaaalet! Det DÄR är Battlefield! Operation Metro är - precis som jag har sagt till alla kompisar, bara en uppvisning av potentialen hos motorn och utvecklarna. Tack för länkarna!

Permalänk
Medlem

Kan man tigga om beta-nyckel även om man inte föhandsbokat bf3/köpt MoH?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av blame_me:

Kan man tigga om beta-nyckel även om man inte föhandsbokat bf3/köpt MoH?

Av utgivarna, nej. I den här tråden, ja. Tror inte så många har nycklar kvar att ge dock, om inte annat så öppnar ju betan för alla imorgon.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

[QUOTE="TheDaemon;11408384"]Hur menar du att du sparade 500 kr med T1-versionen av MOH? Betan blir ju öppen för alla.

Aha...trodde man var tvungen att förhandsboka spelet för att få key...det var man iaf på Moha...det är ju därför jag har den skiten:)

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

Caspian Border är ju sjukt galet nice!