Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

battlefield 3 preload nu ??

Hej, jag undrar om man kan pre-ladda ner spelet nu så man bara kan spela sen den 27-10..

Har olika information från olika ställen om ni tittar här http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/html/pbPage.battle... så står det förladdning tillgänglig nu.

Och detta sa ea´s live chat

Rishabh: Hi, my name is Rishabh. How may I help you?
Andreas Nylander: Hello, if i pre order battlefield 3 from origin store now, can i pre load it ?? so i can download it and install it now ?
Rishabh: Please wait while I come up with something helpful for you.
Rishabh: Please let me know your country name.
Andreas Nylander: Sweden
Rishabh: OKay.
Rishabh: Please wait.
Rishabh: You can download the game October 27th, 2011
Rishabh: And for the further information regarding the game you can visit to web site.

Rishabh: IN your country pre load is not started yet so you need to wait for some time.
Rishabh: As soon as possible you would be able to download the game.

Så jag fattar ingenting.

Så någon som vet om jag kan förladda spelet nu eller inte?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Hej, jag undrar om man kan pre-ladda ner spelet nu så man bara kan spela sen den 27-10..

Har olika information från olika ställen om ni tittar här http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/html/pbPage.battle... så står det förladdning tillgänglig nu.

Och detta sa ea´s live chat

Rishabh: Hi, my name is Rishabh. How may I help you?
Andreas Nylander: Hello, if i pre order battlefield 3 from origin store now, can i pre load it ?? so i can download it and install it now ?
Rishabh: Please wait while I come up with something helpful for you.
Rishabh: Please let me know your country name.
Andreas Nylander: Sweden
Rishabh: OKay.
Rishabh: Please wait.
Rishabh: You can download the game October 27th, 2011
Rishabh: And for the further information regarding the game you can visit to web site.

Rishabh: IN your country pre load is not started yet so you need to wait for some time.
Rishabh: As soon as possible you would be able to download the game.

Så jag fattar ingenting.

Så någon som vet om jag kan förladda spelet nu eller inte?!

Jag kan i alla fall ladda ner det nu, så den där Rishabh har nog hittat fel information.

Visa signatur

Desktop: i5 2500K, 32GB RAM, Intel 330 60GB SSD, 1TB HDD, GTX 670, Fractal Design Arc, Arch Linux
Laptop: Asus U32u, Intel 330 60GB SSD, 8GB RAM, Arch Linux

Permalänk
Medlem

Kollar du bf3 tråden ser du massa som preloadat klart redan till och med Så ladda ner skiten men du kan inte spela de förrän släppdatumet

Permalänk
Medlem

Du, precis som alla andra som förbokat via Origin borde ha fått mail i ärendet:

Igår kom nedanstående mail:
"Tack för att du förhandsbokar Battlefield 3. Vi vill påminna dig om att din förladdning av spelet påbörjas imorgon den 21 oktober. Du kommer att få ett e-postmeddelande från oss imorgon vid 14:59 UTC+1 som innehåller beställningsinformation samt instruktioner om hur du påbörjar din förladdning."

Och idag kom instruktioner om hur man gör:
"Tack för din beställning från Origin. Produkten som du har förbeställt är nu tillgänglig för förnedladdning. Starta bara Origin för att påbörja nedladdning av din produkt."
Samt beställningsid, produktid och information om att släppdatum är 26 oktober 2011.

Nu har det kommit ytterliggare ett mail med tråkig information

"Vi har nyligen skickat dig ett e-postmeddelande som innehåller information om förladdningsinstruktioner för Battlefield 3. Spelets releasedatum i de instruktionerna refererar till den amerikanska tidszonen CDT (Central Daylight Time).

Ditt lands spelstart påbörjas den 27 oktober 2011."

Ytterliggare mail
Visa signatur

| NZXT H2 | Corsair HX 750W | Asus P8Z68-V Pro | Intel i5 2500K@4,5Ghz | 16GB | GTX970 | SSD: 1x512Gb + 1x240Gb + 1x120Gb | Lenovo Thinkpad E530 | ASUS RT66U+56U | Synology DS412+ 4x4TB + DS214 | Zyxel NAS540 8TB | Boxee Box | OnePlus X |