BattleField 3 Leverans???

Permalänk
Medlem

jäfvla post, inget spel idag fastän det skickades igår

Permalänk
Medlem
Skrivet av Massy:

Jag har inte heller något kolli-nummer. Som sagt väldigt konstigt att endast vissa går kollinummer. Antar att de skickas som brev för min del men varför får vissa det som paket? Börjar gråta om det inte ligger i brevlådan sen så taggad som jag är.

Haha samma här. Jättepepp på att lira! Beställde Buddypack så tycker det borde kanske skickas som paket, men kanske inte. Hoppas att de ligger på nått lokalt postkontor för att levereras kring lunch. KOM IGEN POSTEN, KOM IGEN WEBHALLEN lite teamwork nu!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holmqv1st:

Gick in på postens hemsida och skrev in mitt kollidnummer, då står det: beräknad leverans tidigast 28 oktober !?
Någon annan som det även står så för?
Aldrig mer Webhallen

Jag ser inget beräknat leveransdatum, men det står Ånge, Sorterad och där brukar saker fastna ett bra tag. Om det inte kommer idag ändå så var det väldigt dåligt gjort av Webhallen att skicka ut det igår, då det går ju väldigt sällan på en eller två dagar att leverera saker i vårt avlånga land.

Visa signatur

Main: ASUS Z97-A | Intel i5 4690k | GIGABYTE GTX1070 Windforce | Samsung 830 256 GB & 2,5 TB HDDs | 8 GB RAM
Laptop: Lenovo Yoga 2 Pro
Server: HP ProLiant MicroServer Gen 8 | G1610T | 120GB SSD | 2x3TB HDD | 4GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av teXmeX:

Fick ett mail från spelbutiken.se : Hej Beshar,

du har på din favoritbutik gjort en förbeställning på Battlefield 3: Limited Edition /PC.

Distributören har meddelat oss att nytt releasedatum är 2011-10-28 00:00:00.

Detta är något som berör alla återförsäljare och ändringar av releasedatum förekommer.

Fan vad besviken man blir. Skulle ha köpt från Origin istället. Jaja, vänta tills imorgon då.

Hade samma problem till jag upptäckte att det var UK version som kommer 28/11, fanns även en nordic som skickades ut för att vara framme idag.

Skrivet av Anton00b:

Jag ser inget beräknat leveransdatum, men det står Ånge, Sorterad och där brukar saker fastna ett bra tag. Om det inte kommer idag ändå så var det väldigt dåligt gjort av Webhallen att skicka ut det igår, då det går ju väldigt sällan på en eller två dagar att leverera saker i vårt avlånga land.

Har börjat gå över till spelbutiken mer. Då jag kom på att jag beställt UK version fick jag avbeställa och beställa nordic i tisdags. Självfallet skickades det bara några timmar senare (Nordic LE, PC)

Visa signatur

Desktop | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | GPU: nVidia Geforce RTX 4080 Super 16gb | RAM 64gb ddr5 6000mhz | SSD Kingston KC3000 2tb
Apple MacBook Air | CPU/GPU: M1 | RAM: 8gb | SSD: 256gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buy4Free:

Jag har inte ens något kollinummer på mitt.
Btw, någon som löst in koderna Webhallen mailat ut, innan ni aktiverat spelet?
Jag råkade..hoppas inget hemskt sker.

Har också aktiverat koderna innan spelet. Inte så att koderna är bundna till BF3, utan ditt org konto. Nästa gång du STARTAR
BF3 stod det, alltså bör det inte vara några problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bankai:

Har också aktiverat koderna innan spelet. Inte så att koderna är bundna till BF3, utan ditt org konto. Nästa gång du STARTAR
BF3 stod det, alltså bör det inte vara några problem.

Ahh tack ska du ha. Var ivrig som fan så klistrade in koderna fort som attans i fältet för aktivering utan att, självklart, läsa alla stegen hur man går tillväga. lol.

Permalänk
Medlem

Spelbutiken

Har nu varit i kontakt med dem. Alla BF3 ska vara skickade igår. Infon i era ordrar på deras hemsida är dåligt uppdaterad. Dvs, spelen borde anlända idag eller imorgon

Visa signatur

l Cooler Master Elite 430 l ASUS P8P67 M PRO l Inter Core i5 2500K (@4,5Ghz) l Corsair H50 Hydro Series l Corsair TX 650W 80 Plus l Corsair XMS3 1333Mhz 8GB l HIS Radeon HD 6870 1GB l Crucial Real SSD C300 64GB l Western Digital Caviar Blue 500GB l

Permalänk
Medlem

Ja, Posten har inte kommit ännu, om ca 1-2h kommer den. kommer vara i skolan iallafall. Men grejen är det att dom har skickat den extra key för tags etc, men har inte fått medd/mail ännu om den koden så jag kan hämta ut paketet... när har dom tänkt att jag ska få det? samtidigt som det dunkar ner i brevlådan eller? skulle uppskata om dom skickade ett medd lite tidigare, j*vla skit webhallen, helt klart värdelösa..

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

Ja, Posten har inte kommit ännu, om ca 1-2h kommer den. kommer vara i skolan iallafall. Men grejen är det att dom har skickat den extra key för tags etc, men har inte fått medd/mail ännu... när har dom tänkt att jag ska få det? samtidigt som det dunkar ner i brevlådan eller? de är helt värdelösa

Du får inget mail eller sms bara för att det åker ner i brevlådan, ingen som får det i brevlådan får något sms eller mail, bara de som har beställt postförskott får ett sms.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jyyhan:

Du får inget mail eller sms bara för att det åker ner i brevlådan, ingen som får det i brevlådan får något sms eller mail, bara de som har beställt postförskott får ett sms.

tänkte precis edita min förra post. Jag beställde som Post tror jag för 29 kr extra... men skickar dom det i brevlådan eller? om jag nu inte skulle få det i brevlådan, när isåfall har dom tänkt att jag ska få min kod?

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem

Köpte just BF3 till PC för 199 kr i Jönköping! Suck on that!

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

tänkte precis edita min förra post. Jag beställde som Post tror jag för 29 kr extra... men skickar dom det i brevlådan eller? om jag nu inte skulle få det i brevlådan, när isåfall har dom tänkt att jag ska få min kod?

Det kommer till ica, konsum eller någon bensinmack där de har post och utlämning, du får ett sms när det kommer dit, inte alltid säkert då det kan ta lite längre tid men kolla med ditt kollinummer på Webhallen så ska du se vart ditt paket finns.

Beror på hur posten kör sitt, det kan ha vart där sedan 6:00 imorses, det kan även komma till stället vid 16:00, beroende på när posten där du bor fick det.

Sedan finns förhandsboknings koderna på Webhallen, under din beställning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Utopolitan:

Köpte just BF3 till PC för 199 kr i Jönköping! Suck on that!

själv slängde man ut 480 kr för förbeställning för några veckor sedan för man hoppades på att få det tidigt, men nedå så är det inte.. här får man den sist av alla pga att webhallen suger.. dom skickar bara till några men inte till alla.... cp..
ja detta är rage

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holmqv1st:

Gick in på postens hemsida och skrev in mitt kollidnummer, då står det: beräknad leverans tidigast 28 oktober !?
Någon annan som det även står så för?
Aldrig mer Webhallen

Aye, hade likadant för 20 minuter sen*. Nu helt plötsligt finns det att hämta.

"Kan hämtas ut på Pulsen Skogås"

/E: Jag la min beställning hos webhallen i sista sekunden, pretty much. Tisdags. Så det känns som ni andra bör få era exemplar idag.

Permalänk

Så jävla kasst att när man förhandsbokat i mars så hinner dom ändå inte skicka den i tid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

Så jävla kasst att när man förhandsbokat i mars så hinner dom ändå inte skicka den i tid.

Mm bokade också mars för att man tänkte: nu ska jag vara ute i god tid och få spelet till release. Men nääädå.
Jag är inte bitter inte

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk

Kan meddela att jag fick mitt Battlefield 3 LE från spelbutiken nyss

PS. beställde det 1 juli typ.

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

FIck mina 3st BF3 LE från cdon precis!! MUMS Tack posten!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag lade en beställning på webbhallen igår kväll. (Battlefield 3 Limited edition PC)
Tror ni jag får det innan fredag?

Visa signatur

"So I parallel double parked that motherf*cker sideways"

Permalänk
Medlem

Väntar fortfarande på mitt från CDON... Skickades från Göteborg till sthlm igår kväll sen står det inget mer. Någon med samma?
Tror det ska hamna i min brevlåda, Står allt då på postens hemsida? Har fått ett kollinummer på mailen.

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stisse:

Väntar fortfarande på mitt från CDON... Skickades från Göteborg till sthlm igår kväll sen står det inget mer. Någon med samma?

Mitt sorterades göteborg igår och det stog fortfarande det runt 11 idag. Men då hade jag redan fått spelet i lådan.

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av HugSeal:

Mitt sorterades göteborg igår och det stog fortfarande det runt 11 idag. Men då hade jag redan fått spelet i lådan.

Tackar. Nu gav du mig verkligen hopp om livet!

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Medlem

spelbutiken.se

Skrivet av spelbutiken.se:

Hej,

du har på din favoritbutik gjort en förbeställning på Battlefield 3: Limited Edition /PC.

Distributören har meddelat oss att nytt releasedatum är 2011-10-28 00:00:00.

Detta är något som berör alla återförsäljare och ändringar av releasedatum förekommer.

Ha en härlig dag!

Med vänliga hälsningar
Spelbutiken.se

Nytt releasedatum? Varför släpps limited senare trots att "back to karkand" inte är med direkt? hmm... Hoppas bara att det kommer imorgon annars köper jag det här i stan istället.

Lite sen info i vilket fall som helst, har sett att det har stått den 28:e i flera veckor redan -.-

Visa signatur

Fractal Design R3 | Corsair HX850 | i5 2500k 3,3 GHz | ASUS Sabertooth Z77| GTX 970 | 16GB RAM Corsair | 120GB SSD

Permalänk

Aldrig mer webhallen dålig leverans som bara den!! Riktig Besviken.......

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reqlol:

Aldrig mer webhallen dålig leverans som bara den!! Riktig Besviken.......

Har posten varit hos dig, och du fick inte ditt ex?

Sitter och stirrar på brev inkastet

Visa signatur

2600K -NH-D14 -Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB -ASUS P8Z68-V PRO - ASUS GeForce GTX 580DirectCU II + MSI GTX 580 - Corsair Obsidian 650D - Corsair AX 850W - Intel SSD 320 120GB
"Computers are a lot like aircondition - Doesnt really work with windows open"

Permalänk
Medlem

Har mejlat webbhallen i morse men inte fått svar om att skicka tillbaks spelet.
Är det lönt att ringa tror ni?
Kanske är telefonkö på två veckor.

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem

fick av webhallen i brevlådan och installerar nu!!.....jaaaaa

Visa signatur

Chassi: HAF 912 + | M-kort: ASRock P67 Extreme 4 REV B3 | CPU: i5 2500K @ 4,3 ghz | CPU kylare: Noctua NH-U12P SE2 | Minne: Corsair 8GB 1600MHz XMS3 | GPU: Crossfire XFX Radeon HD6950 2GB @ 880/1325 | OS : Intel SSD 320 80GB | Lagring: 500GB WD CB | PSU: Fractal Design Newton R2, 800W | Skärm: BenQ XL2420T 120hz |

Permalänk

Origin, spelat sedan 24:e...

Permalänk
Medlem

Vi verkar då få spelen här i Haparanda idag från Webhallen, polaren monterade en Ip kamera på dörren så vi har följt hans brevinkast
hela morgonen

Visa signatur

if it ain't broke, don't fix it

Permalänk

Suttit här i denna tråden och uppdaterat min mail sedan klockan 9 i morses. Är sjuk och kan inte gå i skolan men tänkte att BF3 släpps idag så kan jag lira liter innan mina polare gör, men ack. Så har fortfarande mitt spel inte kommit och mina polare slutar snart skolan och kan själva spela det för de har förhandsbokat på MediaMarkt och behöver bara gå in dit och gå hem igen. Jag förhandsbokade i fuc**** mars! Varför har det inte kommit än?